مجله تکین
سیستم یکپارچه حسابداری و مدیریت فروشگاه

سیستم یکپارچه حسابداری و مدیریت فروشگاه

5/5

فهرست مطالب

سیستم یکپارچه حسابداری و مدیریت فروشگاه

هوشمندی که با تکنولوژی به دست آمده است باعث جهش بزرگی در همه صنایع شده است صنعت خرده فروشی retail مستعد جهشی در سبک مدیریت است برای ایجاد کسب و کار پایدار را داراست .

حال سوال اینجاست چگونه یک فروشگاه را مدیریت کنیم که به زیان دهی نرسیم و روی هزینه های کسب وکار کنترل داشته باشیم ؟

سیستم یکپارچه حسابداری و مدیریت فروشگاه نمونه مناسبی از ابزارهای مدیریت کسب و کار هستند که شامل ترازو و صندوق فروشگاهی ، متعلقات یک اتوماسیون فروشگاهی استاندارد مانند نرم افزار ، فیش پرینتر و دستگاه بارکدخوان از موارد دیگری هستند که با برند تکین به بازار داخلی ایران عرضه می شوند و مشتریان این شرکت ، به شکل مناسب و درستی در مسیر بهره برداری با کمک محصولات تکین و توسعه پایدار خود قرار گرفته اند.

بررسی علل شکست در مدیریت یک فروشگاه

موارد زیادی دیده شده که افراد شاغل در صنعت خرده فروشی به دلایل نامفهوم بودن حساب ها ، شفاف نبودن سود و زیان و … با مدیران خود، شرکای خود یا کارمندان و منابع تامین کالای خود دچار مشکلات بزرگی شده اند و در مواردی به جدا شدن افراد شاغل ختم شده است و به کسب وکار آسیب جدی رسیده است .

در بررسی علل شکست این سبک از کسب وکار اغلب شفاف نبودن سود و زیان و نامفهوم بودن حساب ها را علت شکست دانسته اند و به صورت ارزش مالی ، کمترین مقدار مالی میتوانست این کسب وکار را از ورشکستگی نجات دهد اما بی توجهی به اتوماسیون فروشگاهی و ابزارهای مدیریت فروشگاه نظیر صندوق ها و ترازوهای فروشگاهی باعث ضرردهی گردید.

سیستم یکپارچه حسابداری و مدیریت فروشگاه تکین الکترونیک برای کمک و توسعه هر فروشگاه مختص همان فروشگاه است به این صورت که مشاورین تکین فروشگاه مشتری را بازدید میکند و سپس برای مشتری به تناسب صندوق فروشگاهی اوکی پوز ، ترازو صندوق فروشگاهی یا پوزاسکیل و نرم افزار مدیریت، حسابداری و فروش تکین به همراه متعلقات را مشخص و ارائه میکند .

این سبک کار همان آرامش فروشگاه و نقطه توانمندی فروشگاه شماست. نقطه ای برای اتکا و قابل اعتماد را با کمک تکین میتوانید ایجاد کنید.

سیستم یکپارچه حسابداری و مدیریت فروشگاهی مثل صندوق فروشگاهی اوکی پوز آخرین مرحله از پروسه خرید مشتری در فروشگاه است که پرداخت‌ها از طریق آن صورت می گیرد و استفاده از آن تأثیر قابل توجهی بر پتانسیل رشد فروشگاه خواهد داشت.
سیستم یکپارچه حسابداری و مدیریت فروشگاه توسط صاحبین مشاغل برای محاسبه و ثبت تراکنش های مالی استفاده می شود. اکثر آنها دارای صفحه کلیدی هستند که برای وارد کردن مقادیر استفاده می شود و قابلیت اتصال به بارکدخوان ، کشو پول ، فیش پرینتر و ترازو پوزاسکیل را دارند.

امروزه بسیاری از صندوق‌ها دیجیتالی هستند و به جای صفحه‌کلید دستی و داخلی مکانیکی، صفحه‌نمایش لمسی دارند.

بسیاری از شما به تعداد دفعات فراوان شده که وقتی پا به فروشگاه یا هایپر مارکتی می گذارید در زمان پرداخت هزینه خرید، به سوی پیشخوان میز صندوق فروشگاهی می روید و  اپراتوری از تجهیزات صندوق فروشگاهی برای پرداخت پول استفاده می کند.

صندوق فروشگاهی از ابزارهای سیستم یکپارچه حسابداری و مدیریت فروشگاه چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

قبل از اینکه توضیحی در مورد اینکه صندوق فروشگاهی چیست بدهیم تاریخچه مختصری از ان را بیان می کنیم :

 

مروری بر تاریخچه صندوق‌های فروشگاهی از گذشته تاکنون

نمونه های اولیه صندوق فروشگاهی بعد از پایان جنگ های داخلی آمریکا نخستین بار توسط یک رستوراندار آمریکائی به نام جیمز ریتتی به منظور جلوگیری از سرقت درآمد حاصل از فروش خود در رستوران توسط پرسنل اختراع شد .

وی به همراه برادرش پس از بارها طراحی ایده اولیه موفق به طراحی ماشینی شدند که با فشردن یک کلید میزان مشخصی از وجه نقد را نشان داده و به این صورت عمل می نمود .

در واقع نحوه کار در صندوق های فروشگاهی اولیه به این صورت بود که پس از هربار واریز وجه نقد به صندوق کاربر ملزم بود میزان مبلغ فروش را در صندوق ثبت کند و با قرار دادن کلید در آن و باز شدن کشو صدای زنگ به صدا درمی آمد و به این وسیله صاحب فروشگاه را از انجام تراکنش مطلع می کرد .

دستگاه های فروشگاهی اولیه در واقع نوعی ماشین ساده محاسباتی بودند . طرح اولیه برادران ریتتی در سال 1883 به ثبت رسید . طرح اولیه سیستم های فروشگاهی به مرور زمان با افزودن رول کاغذ با هدف ثبت میزان تراکنش مالی و مقدار فروش تکامل پیدا کرده تا به این وسیله این امکان برای صاحب فروشگاه فراهم شود که با بررسی رسیدها به اطلاعات درست فروش دسترسی پیدا کند .

 

ویژگی سیستم یکپارچه حسابداری و مدیریت فروشگاه مرسوم امروزی چیست؟

یک صندوق فروشگاهی به عنوان سیستم یکپارچه حسابداری و مدیریت فروشگاه سیستمی کاملاً یکپارچه است که معاملات و عملیات تجاری شما را با  ترکیبی از سخت افزار و تجهیزات فروشگاهی متمرکز می کند.

در واقع نوعی صندوق فروشگاهی است، اما به جای نظارت انحصاری بر فروش، آنها را به بقیه قسمت های فروشگاه مثل انبار متصل می کند.

اوکی پوز به کسب و کارها کمک می‌کند با توانایی ردیابی بیشتر، تحلیل و تفسیر معیارهای بیشتر، کارآمدتر عمل کنند .

همچنین گزارش های عمیق تری را در اختیار شما قرار می دهند که منجر به تصمیم گیری های مرتبط تر و آگاهانه تر می شود.

سیستم یکپارچه حسابداری و مدیریت فروشگاه نیز امکان فروش به صورت حضوری و مستقیم را فراهم می کند. اوکی پوز تکین سیستمی تاچ با صفحه نمایش لمسی به گونه ای ساخته شده که سریعتر، قدرتمندتر و با امنیت بالاتر باشد.

امکان اتصال و پرداخت از طریق دستگاه کارتخوان نیز در این مدل صندوق فروشگاهی وجود دارد.

 

برای آرامش در فروشگاه تان چقدر حاضرید هزینه کنید؟

همه ی ما فروشگاهی را می‌شناسیم که بسیار پر فروش است،اما بسیار بی نظم و به شکل عجیبی ناآرام! همیشه به دنبال فروشگاهی جایگزین بوده ایم که آرامش، شفافیت خرید، راحتی و مشتری مداری را بیابیم.

یک صندوق فروشگاهی ، یک ترازو پوزاسکیل ، یک پرینتر حرارتی، یک بارکدخوان و یک نرم افزار فروشگاهی کامل و استاندارد مساوی است با یک فروش دلچسب. یک برند معتبر، یک مجموعه غنی و توانگر از دانش.
فروشگاه هایی که بدون استفاده از تکنولوژی سیستم یکپارچه حسابداری و مدیریت فروشگاه نظیر صندوق ها و ترازو های نسل جدید در حال فعالیت هستند در بهترین حالت بدون توسعه ادامه خواهند داد و عموما با مسئله مدیریت اقلام موجود در فروشگاه ، مدیریت شیفت کارمندان ، بررسی حساب ها ، سود و زیان کالاها ، برآورد هزینه ها و محاسبه موارد این چنینی همیشه با مشکلاتی مواجه بوده و هستند .
اغلب شاغلین در حوزه خرده فروشی ابتدا به این فکر میکنند که چه سرمایه ای برای خرید کالای قابل عرضه نیاز دارند و چه سودی باید در نظر داشته باشند و اصطلاحا به طور سنتی همه چیز را دیده اند و محاسبه نموده اند در حالی که از مدیریت کار غافل بوده اند ، در حالی که به سادگی با راه اندازی یک اتوماسیون فروشگاهی مناسب میتوانستند این مقوله را به بخش آرام و دقیق فروشگاه خود مبدل کنند .

افراد کمی هستند که به صورت حجره ای و سنتی مخصوص منطقه خاورمیانه توانسته اند به موفقیت نسبی برسند . انتقال هوش تجاری BI و تاریخچه تجاری به نسل های آینده هر کسب وکار به روش سنتی و به اصطلاح شاگرد و استاد عملا دست نیافتنی و محال است و نیاز امروزه جامعه هوشمندیست.

نگهداری از سیستم یکپارچه صندوق فروشگاهی

نگهداری از سیستم یکپارچه حسابداری و مدیریت فروشگاهی

اگر شما تجهیزات صندوق فروشگاهی مثل صندوق فروشگاهی سوپرمارکت ، هایپرمارکت یا فروشگاه لباس و یا رستوران را از یک شرکت معتبر خریداری نمایید دیگر از بابت نگهداری سیستم یکپارچه حسابداری و مدیریت فروشگاه نگرانی نخواهید داشت.

در درجه اول مصرف کنندگان به خرید یک سیستم یکپارچه حسابداری و مدیریت فروشگاهی با کیفیت و با دوام فکر میکنند، اما برای دوام بیشتر این سیستم به شرایط نگهداری مناسب هم نیاز است .

یک سیستم یکپارچه اتوماسیون فروشگاهی متشکل از صندوق فروشگاهی، بارکدخوان یک بعدی و یا دوبعدی ،یک پرینتر حرارتی ، یک کشو پول و یک نرم افزار فروشگاهی است .
تکین الکترونیک به همه ی مشتریان خود برای نگهداری از سیستم یکپارچه فروشگاهی اوکی پوز ، ترازو پوزاسکیل (ترازو دیجیتال فروشگاهی ) و همه ی متعلقات روش هایی را برای نگهداری ارائه می نماید که این روش شامل ارائه کاور های خاص جلوگیری از ورود گرد و خاک روی دستگاه های اتوماسیون فروشگاه ، محافظت از تاچ صندوق فروشگاهی اوکی پوز با استفاده از یک محافظ متفاوت که مورد تایید شرکت های فعال در حوزه های خرده فروشی کره جنوبی ، ژاپن و اروپاست و همچنین روش‌هایی برای جلوگیری از آسیب های احتمالی ناشی از افتادن و شکستن دستگاه ها ، لکه های چربی و یا مایعات قابل اشتعال و آسیب رسان به تاچ های صنعتی.

در کنار ارائه سیستم یکپارچه حسابداری و مدیریت فروشگاه مناسب و با کیفیت ، جزییات خاص هر تولید کننده مانند صندوق فروشگاهی اوکی پوز ، که هزینه های نگهداشتن یک صندوق فروشگاهی اپتیموس یا I1500 ، بارکدخوان و پرینتر اوکی پوز را کاهش میدهد توسط دفاتر مختلف تکین الکترونیک آرکا در سراسر کشور به مشتریان ارائه می گردد و باعث میشود شما هزینه های نگهداری کمتری را پرداخت نمایید و عمر و دوام دستگاه های اتوماسیون شما بیشتر خواهد شد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خدمات

در صورت بروز هرگونه مشکل و سوالات مربوط به نکات فنی با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط باشید .

مدیر خدمات

کارشناس خدمات 1

کارشناس خدمات 2

پنل کاربری

  • خرید ها و پیگیری ها
  • اعلان های فروشگاه
  • و پشتیبانی از طریق تیکت
    در صورتی که نام کاربری و رمز خود را دریافت نکرده اید با ما تماس بگیرید.

مشاوره و خرید

جهت استعلام قیمت، اطلاع از موجودی، و یا در صورتی که در روند انتخاب کالا دچار ابهام شده اید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب و خرید راهنمایی کنند.

Call Now Button