مجله تکین
ترازو پوز اسکیل چیست و چه کاربردی دارد ؟

ترازو پوزاسکیل شرکت تکین الکترونیک

5/5

فهرست مطالب

ترازو پوز اسکیل چیست و چه کاربردی دارد ؟

خلاصه : ترازو پوز اسکیل تکین وسیله ای برای سنجش وزن اجسام دارای ساختاری هماهنگ مابین اجزا سخت افزاری و نرم افزار است که به زیبایی طراحی شده به گونه ای که علاوه بر سخت افزار مدرن و قدرتمند قابلیت نصب نرم افزار های حسابداری و فروشگاهی ( دارای نرم افزار فروشگاهی و امکان ایجاد ارتباط با نرم افزار های دیگر درصورت نیاز به توسعه) بر روی آن را نیز دارد .
ترازو پوز اسکیل تکین مناسب برای هر هایپرمارکت و فروشگاه بزرگ و کوچکی است که به یک ترازوی دقیق با کاربردی آسان و کمترین میزان خطا ، بدون دانش تخصصی نیاز دارد.

 

کمی در مورد تاریخچه ترازو بدانیم :

خود واژه تراز در فارسی به معنای همسطح‌ بودن است و ترازو یعنی «وسیله‌ای که با اصول همسطحی» سر و کار دارد .

ترازو خصوصا ترازو پوزاسکیل به شکل امروزی از پراستفاده ترین ابزارهاست که با استناد به تاریخ همانگونه که شواهد نشان می دهد از قرن ها پیش نیز افراد برای وزن کردن اجناس خود از ترازوهای دست ساز استفاده می کردند .
ترازوها در گذشته به طور معمول از دو قسمت به شکل کاسه به نام کفه و دو تکه زبانه شکل به نام شاهین یا یک کفه و یک عقربه تشکیل شده‌ بودند اما در چند سال اخیر با پیشرفت تکنولوژی استفاده از ترازوهای دیجیتال مرسوم شده است.

ترازو دیجیتال پوزاسکیل چیست؟

ترازو دیجیتال یا به شکل امروزی تر ترازو پوزاسکیل وسیله ای است که وزن یک جسم را می خواند و بر روی یک مانیتور نمایش می دهد. برخلاف ترازوی تعادلی آنالوگ و مکانیکی ، ترازو پوزاسکیل وزن را به صورت دقیق تر و صحیح تری نشان می دهد به طور کلی، ترازوهای دیجیتال کوچک تر و سبک وزن تر هستند و فضای بسیار کمتری را روی پیشخوان اشغال می کنند.

برخی از ترازوها، مانند ترازوهای دیجیتال جیبی، به اندازه کافی کوچک هستند تا در حین حرکت از آنها استفاده کنید.

اجزا ترازو پوز اسکیل ؟

شما وقتی وارد یک فروشگاه می شوید ابزارهای زیادی را مشاهده خواهید کرد تمامی این تجهیزات مثل صندوق فروشگاهی به همراه ترازو پوزاسکیل یک هدف را دنبال می کنند : ساده کردن فرایند فروش و حسابداری فروشگاه با کمترین میزان خطا .


به دلایل زیاد در یک فروشگاه به سیستم و تجهیزات سخت افزاری فروشگاهی برای حسابداری و محاسبه وزن اجسام نیاز هست که با کمترین میان فضای اشغال شده و کمترین میزان خطای محاسباتی باعث سریعتر شدن خدمات دهی به مشتریان در فروشگاه های پر رفت و آمد شود .
از بهترین سخت افزارها و تجهیزاتی که امروزه در فروشگاه ها ، سوپر مارکت ها و هایپر مارکت ها بسیار متداول شده است ابزاری ترکیبی از صندوق فروشگاهی مناسب به همراه مانیتور لمسی و ترازوی دیجیتالی به صورت یکپارچه است که ترازو پوز اسکیل نامیده می شود .
در برخی فروشگاه ها مثل تره و بار و ادویه فروشی ها، شیرینی فروشی ها و … کالاها به صورت بسته بندی نیستند و بر طبق وزن آن ها مشتری باید بعد از وزن کشی هزینه را پرداخت .
در این فروشگاه ها به دلیل شلوغی و تعدد مشتریان نیاز به ترازویی با نرم افزار فروشگاهی است که ورود و خروج کالا به وسیله خواندن بارکد کنترل شود.
ترازوهای دیجیتالی پوز اسکیل شرکت تکین الکترونیک علاوه بر کفه ترازو نیز مانند صندوق فروشگاهی اوکی پوز به یک مانیتور لمسی متصل است که بر روی آن نرم افزار قدرتمند فروشگاهی، نصب شده است که بعد از اینکه مشتری کالایی را انتخاب میکند فروشنده وزن آن را با ترازو محاسبه کرده و با چاپگر لیبل متصل به سیستم ، بارکدی چاپ می شود در نهایت پاکت محصول پلمپ شده و بارکد قیمت بر روی آن چسبانیده شده تا در صندوق فروش به ثبت برسد.

از انواع ترازوهای فروشگاهی پوزاسکیل تکین ، ترازو پوزاسکیل لیبل زن ، پوزاسکیل پرینتر گلویی می‌توان نام برد .

انواع ترازو

همانطور که گفته شد، ترازو اغلب برای وزن کردن مقداری از یک محصول استفاده می شوند.

با این حال، براساس مکانی که قرار می گیرند ممکن است در محیط های تجاری یا فروشگاهی برای وزن کردن مقادیر زیاد یا کم از یک کالا، مانند محصولات در یک فروشگاه مواد غذایی و پروتئینی، لبنیاتی، قنادی، نانوایی ، میوه فروشی و …  استفاده شوند.

 

ترازوها خرده فروشی دو دسته هستند:

مکانیکی و دیجیتال.
کارکرد اصلی همه ترازوها یک چیز است آن هم اندازه‌گیری جرم در مقابل وزن.
با این حال، ترازوها از نظر عملکرد مکانیسم‌های مختلفی را دارند که بر روی دقت اندازه گیری تاثیر می گذارد.

 

ترازوهای مکانیکی:

این ترازو به دلیل عملکرد اندازه گیری با فنر ترازوی فنری هم نامیده می‌شود. وقتی محصول را روی صفحه این ترازو می‌گذارید، وزن جسم را به کمک فشاری که به فنرها وارد می شود اندازه‌گیری می‌کند.

وقتی نیرو به ترازو وارد می‌شود، فنر در نسبت‌های مناسب فشرده می‌شود و برآورد درستی از وزن ارائه می‌دهد.این ترازوها امکان اندازه‌گیری سریع و آسان را می‌دهند، اما چندان دقیق نیستند.

 

ترازو دیجیتال فروشگاهی :

این نوع ترازو دیجیتال فروشگاهی  از مدار الکتریکی مخصوصی استفاده می کند.

با اعمال وزن، ولتاژ داخل مدار تغییر می کند و یک پردازنده کامپیوتری وزن را محاسبه می کند. ترازوهای دیجیتالی دقیق تر از ترازوهای مکانیکی هستند، می توانند چندین واحد اندازه گیری را ارائه دهند و اغلب می توانند برای پردازش آسان داده ها به کامپیوتر متصل شوند.
در  دسته بندی ترازو دیجیتال ، انبوهی از مدل های مختلف ترازو از جمله ترازو پوزاسکیل، ترازو خانگی، ترازو آشپزخانه و غیره وجود دارد.

ترازو پوزاسکیل در صنعت خرده فروشی پویاتر از همیشه

ترازو پوزاسکیل در صنعت خرده فروشی پویاتر از همیشه است. خرده فروشان و صاحبین مشاغل در ایران باید برای موفقیت در دهه آینده تکامل یابند.

چشم انداز خرده فروشی امروز کاملاً متفاوت از ده سال پیش به نظر می رسد. نحوه تصمیم گیری مصرف کنندگان برای خرید به طرز چشمگیری تغییر کرده است: مشتریان در فروشگاه ها می ایستند و از تلفن های هوشمند خود برای مقایسه قیمت ها و بررسی های محصول استفاده می کنند.

عدم استفاده از مقیاس تأیید شده تجارت استاندارد در صنعت توزین و ترازو می تواند شما را یرای استفاده بهینه از ترازو ها با مشکل مواجه کند.
بسیار ساده ازحداقل های نیاز های ترازو که هنگام خرید دقت به آن توسط خرده فروش و صاحبان کسر کار رعایت نمی شود.

 

سه مورد خوانش روی نمایشگر

نرم افزار محاسبه قیمت ترازو به این معنی است که وقتی یک آیتم را روی ترازو قرار می دهید، نمایشگرهای روشن وزن، قیمت واحد و قیمت کل را نشان می دهند.
بعلاوه، نمایشگرهای رو به کاربر و مشتری سردرگمی و اختلافات احتمالی را از بین برده و  خطر خطای انسانی کاهش می یابد.
استفاده از ترازو پوزاسکیل فروشگاهی با پلمب استاندارد کار را برای شما آسان میکند.

 

دسترسی آسان به اطلاعات ورودی و خروجی در ترازو پوزاسکیل 

در صورت استفاده از ترازو پوزاسکیل استاندارد این اطمنیان را به شما می دهد که حداقل نیازهای مورد استفاده از کابران ترازو فروشگاهی رعایت و دیده شده است.
جستجوی محصول (PLUs) داشتن این استاندارد در ترازو بسیار مفید است زیرا به کاربر امکان می دهد قیمت محصولات را ذخیره کند و بدون نیاز به وارد کردن مجدد جزئیات به آنها دسترسی داشته باشد این کار روند تراکنش را تسریع می کند و نیازی به ذخیره اطلاعات قیمت محصول در حافظه خود را از بین می برد.
 بنابراین تعداد حافظه مستقیم و غیر مستقیم میتواند بسیار مهم باشد.

هنگامی که می خواهید به خریداران خود یک تجربه پرداخت سریع و راحت ارائه دهید و ضرر و تقلب را در فروشگاه های خود کاهش دهید، ترازو فروشگاهی تکین به شما کمک می کند هر دو را انجام دهید.

این ترازو از اخرین تکنولوژی های روز دنیا برای وزن کردن اقلام محصولات تازه خریداران شما به صورت تراوز لیبل زن تراوز چاپ رسید و یا حنی تکنولوژی ار اف ای دی استفاده می کند.

بنابراین، روند و فرایند فروش را سرعت می بخشد و به این معنی است که شما به دلیل استفاده صحیح از تکنولوژی و راهکار فروشگاهی روز دنیا ومناسب با صنایع کشور ایران به هیچ عنوان در فروشگاه خود ضرر نمی کنید و شاید بهتر بگوییم زیان را تا حد امکان کاهش می دهید.
ما قصد داریم نیازهای کلیدی کاربران هنگام استفاده از ترازو که ممکن است در مورد ترازوهای سوپرمارکت پروتئین لبنیات و نان و شیرینی و میوه خود ندانید نگاهی بیندازیم، اما ابتدا، بیایید اصول اولیه نحوه عملکرد آنها را پوشش دهیم.

 

پیشرفته ترین تکنولوژی خرده فروشی در بازار

وقتی نوبت به تجربه کاربری می رسد، استفاده از آنها بسیار آسان است. کاربران ترازو پوزاسکیل به سادگی کالای تازه خود را روی ترازو قرار می دهند که به راحتی در قسمت تازه فروشگاه قرار دارد و سیستم از نوع و وزن کالا مطلع است.

نرم افزار تشخیص محصول یک بارکد را بر روی کاغذ رسید و یا لبیل آماده چاپ مینمایاند که کاربران ترازو شما با چاپ آن روی لیبل توسط تراوز چاپ را ممکن میسازند. هیچ منوی جستجوی خسته کننده ای وجود ندارد. و چون با برنامه‌های آسان کاربر کار می‌کند، انعطاف‌پذیر است و حداقل نقاط لمسی وجود دارد.

یکی ویژگی بسیار مفید در هر مقیاسی که اغلب نادیده گرفته می شود، تابع تیر است ممکن است بخواهید مواردی را در بشقاب، سینی یا در یک جعبه یا کاسه به ترازو پوزاسکیل اضافه کنید تا وزن شود اگر با محصولات تازه سروکار دارید، این ممکن است به ویژه مرتبط باشد.
البته مشکل این است که ترازو وزن بشقاب، سینی یا کاسه را نیز تشخیص می دهد.
استفاده از تیر به این معنی است که شما به طور موثر این وزن ناخواسته را حذف می کنید و فقط وزن موردی را که باید وزن کنید روی نمایشگر باقی می ماند.
بنابراین شما وزن دقیق‌تری دارید که بر اساس آن قیمتی که می‌گیرید را تعیین کنید.
به سادگی بشقاب، سینی یا کاسه را خود به خود به ترازو اضافه کنید و دکمه تاره را فشار دهید.
متوجه خواهید شد که وقتی آن را از روی ترازو بردارید، نمایشگر عدد منهای را نشان می دهد.
سپس، وقتی اقلام را به ترازو روی بشقاب، سینی یا کاسه اضافه می‌کنید، صفحه نمایش فقط وزن اقلام را نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خدمات

در صورت بروز هرگونه مشکل و سوالات مربوط به نکات فنی با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط باشید .

مدیر خدمات

کارشناس خدمات 1

کارشناس خدمات 2

پنل کاربری

  • خرید ها و پیگیری ها
  • اعلان های فروشگاه
  • و پشتیبانی از طریق تیکت
    در صورتی که نام کاربری و رمز خود را دریافت نکرده اید با ما تماس بگیرید.

مشاوره و خرید

جهت استعلام قیمت، اطلاع از موجودی، و یا در صورتی که در روند انتخاب کالا دچار ابهام شده اید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب و خرید راهنمایی کنند.

Call Now Button