درباره تکین الکترونیک آرکا
پوز اسکیل تکین الکترونیک آرکا

شرکت تکین الکترونیک آرکا یکی از بزرگترین مراکز پیشرو در امر عرضه سیستم های اتوماسیون فروشگاهی است. این شرکت به منظور تامین نیاز های داخلی، ترازوی دیجیتال، صندوق مکانیزه فروشگاهی، لیبل پرینتر، بارکد خوان، سیستم های اتوماسیون فروشگاهی و رستورانی خود را با بهترین کیفیت و تحت برند های جهانی به بازار عرضه می کند.

از مهمترین اهداف تکین الکترونیک آرکا، جمع آوری و ارائه مجموعه کاملی از سخت افزار های فروشگاهی شامل صندوق های مکانیزه فروشگاهی، ترازو های دیجیتال، Touch Display، POS، ECR و بارکد خوان، همچنین ارائه راهکار های فروشگاهی و نیازسنجی اصناف مختلف است.

بومی سازی کامل سیستم های اتوماسیون فروشگاهی برای کاربران ایرانی و همچنین  ارائه متنوع  محصولات با قیمت ها و شرایط گوناگون جهت پوشش سلیقه ها و بودجه های مختلف نیز از دیگر اقدامات تکین الکترونیک برای رضایت هر چه بیشتر مشتریان بوده است.

ارائه گارانتی معتبر، خدمات و پشتیبانی فنی، همچنین تعامل فنی با اکثر شرکت های نرم افزاری از مهمترین خصوصیات تکین الکترونیک است.

پشتیبانی فنی و گارانتی معتبر

بومی سازی کامل

کیفیت برند های جهانی

صد ها مشتری رضایتمند

افتخار همکاری با بهترین ها

نان سحر
فروشگاه های امیران
فروشگاه های هایپر می
فروشگاه های خونه به خونه
فروشگاه های جانبو

مشاوره خدمات

در صورت بروز هرگونه مشکل و سوالات مربوط به نکات فنی با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط باشید .

مدیر خدمات

کارشناس خدمات 1

کارشناس خدمات 2

پنل کاربری

  • خرید ها و پیگیری ها
  • اعلان های فروشگاه
  • و پشتیبانی از طریق تیکت
    در صورتی که نام کاربری و رمز خود را دریافت نکرده اید با ما تماس بگیرید.

مشاوره و خرید

جهت استعلام قیمت، اطلاع از موجودی، و یا در صورتی که در روند انتخاب کالا دچار ابهام شده اید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب و خرید راهنمایی کنند.

Call Now Button