مجله تکین
بهترین تجهیزات صندوق فروشگاهی

بهترین تجهیزات صندوق فروشگاهی

5/5

فهرست مطالب

بهترین تجهیزات صندوق فروشگاهی

آیا تا به حال به این فکر کرده اید از کجا می توانید بهترین تجهیزات صندوق فروشگاهی را تهیه نمایید؟

ضروری ترین تجهیزات و لوازمی که برای راه اندازی و کار هر فروشگاه یا واحد تجاری کوچک و بزرگی مورد نیاز است تجهیزات صندوق فروشگاهی است.

تجهیزات فروشگاهی متشکل از سخت افزارهایی مانند دستگاه پوز، کارتخوان، بارکدخوان، نمایشگر و مانیتور فروشنده و مشتری، کامپیوتر یا مانیتورهای لمسی، پرینتر و سایر تجهیزات مربوط به خرید و فروش کالاست.

 

ضرورت خرید تجهیزات صندوق فروشگاهی

در واقع می توان گفت پردازش و ثبت عملیات خرید و فروش در واحدهای تجاری و فروشگاه ها امروزه بدون خرید تجهیزات صندوق فروشگاهی غیر ممکن است و تنها به کمک این تجهیزات است که می توان محاسبات فروشگاهی را بدون خطا و به شکلی سریع و دقیق انجام داد و برای مشتری فاکتور اقلام خریداری شده را صادر کرد.

علاوه بر محاسبات خرید و فروش و صدور فیش های لازم برای مشتری، تجهیزات صندوق فروشگاهی امکان محاسبات و عملیات پیشرفته ی انبارداری، حسابداری و گزارشات مربوط به معاملات مختلف واحدهای تجاری را برای صاحبان کسب و کارها به آسانی انجام داده و گزارش های لازم را در کوتاهترین زمان در اختیار آن ها قرار می دهند.

متخصصان امور حسابداری و برنامه نویسان حرفه ای کامپیوتر در دنیا با تکیه بر تکنولوژی توانسته اند بهترین تجهیزات صندوق فروشگاهی را طراحی و تولید کنند و در اختیار متقاضیان قرار دهند.

برای اطلاع ازچگونگی خرید تجهیزات مختلف صندوق فروشگاهی و تهیه ی به روزترین لوازم و تجهیزات صندوق فروشگاهی اعم از نرم افزار و برنامه های صندوقداری یا سخت افزارهای صندوق فروشگاهی می توانید با کارشناسان تکین در ارتباط باشید و با خرید مناسب ترین تجهیزات فروشگاهی را با توجه به کسب و کارتان تهیه کنید.

گروه فنی تخصصی تکین ارائه دهنده ی بهترین و مدرن ترین تجهیزات مورد نیاز صندوق فروشگاهی متناسب با تمام اصناف و کسب و کارها آماده ی ارائه ی خدمات به شما مشتریان است.

امروزه شکل فروش به کلی تغییر کرده و متدهای جدیدی از فروش ابداع شده اند که فرق آنها با روش های قدیمی ، زمین تا آسمان است؛

بر همین اساس، فروشگاه های مختلف نیز متدهای کسب‌و‌کار خود را مطابق با همین روش ها آپدیت کرده‌اند.

چرا باید همه فروشگاه ها از تجهیزات صندوق فروشگاهی بهره گیرند؟

استفاده از تجهیزات صندوق فروشگاهی جدیدا بسیار مرسوم گردیده ، مثلا یک سوپرمارکت یا هایپرمارکت با خرید و استفاده از صندوق فروشگاهی سوپرمارکت کارکنان فروش را در فروش بیشتر و بهتر، همراهی نموده اند؛

تجهیزاتی مانند تجهیزات صندوق فروشگاهی که به لوازم اساسی در فروشگاه ها تبدیل شده اند و شامل چند اقلام می گردند که همگی با هم مورد استفاده قرار گرفته و پروسه خرید و فروش را تسهیل می بخشند.

اما سوالی که به وجود می آید، این است که چرا همه فروشگاه ها باید از تجهیزات صندوق فروشگاهی بهره گیرند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم این تجهیزات، ضمن آسان تر کردن روند فروش، در زمان نیز صرفه جویی نموده و در مجموع باعث به حداکثر رساندن میزان فروش و سود خواهند شد؛ پس با وجود این موارد، لزوم استفاده از این تجهیزات، احساس خواهد شد.

بهترین تجهیزات صندوق فروشگاهی را از تکین الکترونیک بخواهید.

انواع تجهیزات صندوق فروشگاهی

در این بخش می خواهیم انواع تجهیزات صندوق فروشگاهی را نام ببریم و راجع به کاربرد هر یک از آنها به اختصار توضیح دهیم:

  1. پوز بانکی سیار: قابلیت اتصال به گوشی همراه و تبدیل آن به یک دستگاه کارتخوان
  2. کارتخوان اندروید: هم یک دستگاه کارتخوان و هم یک تبلت همراه با قابلیت نصب انواع اپلیکیشن اندروید
  3. صندوق فروشگاهی اندروید: مجهز به سیستم عامل اندروید، چاپگر و صفحه تاچ
  4. لیبل پرینتر: همراه با قابلیت چاپ لیبل یا بارکد بر روی کالاهای فاقد بارکد
  5. ترازو دیجیتال: با قابلیت وزن کردن محصولات و ارائه اطلاعات مربوط به آنها و همینطور چاپ فاکتور
  6. بارکد خوان: خواندن بارکد درج شده روی محصولات و موجود در مدل های بارکدخوان سیم دار و بی سیم
  7. پرینتر حرارتی: با امکان چاپ واضح روی انواع کاغذ پنج و هشت سانتی
  8. کشوی پول: با قابلیت وصل شدن به تجهیزات صندوق فروشگاهی و مناسب برای نگهداری پول های نقد

مزایای استفاده از صندوق فروشگاهی

اولین و مهترین مزیت بکارگیری سیستم های صندوق فروشگاهی بی شک قابلیت آگاهی لحظه ای صاحبین مشاغل از عملکرد کسب و کار خود و اطلاع از میزان هزینه های فروشگاه و درآمد حاصله در کنار بدست آوردن اطلاعات و گزارش عملکرد بصورت روزانه ، هفتگی ، ماهانه و یا حتی سالانه می باشد که این قابلیت امکان مدیریت کسب و کار را به صاحبین مشاغل به بهترین نحو برای ارزیابی حرفه شان می دهد  .

صندوق فروشگاهی اوکی پوز مغازه می تواند با تسهیل روند فروش ، خدمات را بصورت با کیفیت به مشتریان ارائه داده و با صرفه جویی در وقت تجربه خریدی لذت بخش را به مشتریان بدهد . از دیگر مزایای بینظیر صندوق های فروشگاهی مدیریت انبار با دقت بالا و با حداقل خطای ممکن توسط صاحبین مشاغل است .

 این سیستم امکان شناسائی اقلام با درصد فروش پایین و حذف آن از لیست خریدهای آینده فروشگاه را نیز ممکن می سازد که همین امر سبب مدیریت سرمایه راکد انبار شده و با این امتیاز می توان با شناسائی اقلام مورد نیاز و محبوب مشتریان میزان سوددهی فروشگاه را افزایش داد .

علاوه بر این با در نظر گرفتن حجم بالای مشتریان در برخی فروشگاه ها و مخصوصاً ساعت هایی خاص ، صندوقدار فروشگاه نیاز به دقت بالایی برای جلوگیری از بروز خطا در محاسبات دارد که با استفاده از صندوق های فروشگاهی شرکت تکین الکترونیک انسانی را به مقدار قابل توجهی می توان کاهش داد . این سیستم با بالا بردن سرعت کار ، دقت و صرفه جویی در وقت مراجعین به صندوق ، کمک قابل توجهی به صندوقدار می تواند باشد.

 

خرید بهترین تجهیزات صندوق فروشگاهی چگونه به کسب و کار کمک می‌کند؟

یک فروشگاه فارغ از اینکه در چه حوزه ای مشغول فعالیت است برای اینکه بتواند خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه کند نیاز به ابزارهای متفاوتی مثل بهترین تجهیزات صندوق فروشگاهی دارد.

این ابزارها می توانند توسط نیروی انسانی مانند دستگاه هایی برای توزین مثل ترازو پوزاسکیل (ترازو دیجیتال فروشگاهی )، دستگاه های صندوق فروشگاهی برای حساب و محاسبات فروش و ارائه فاکتور های متفاوت استفاده گردد.

نیروی انسانی از دیرباز لازمه هر فروشگاه بوده است اما در حال حاضر و با توجه به پیشرفت تکنولوژی فروشگاه ها غیر از نیروی انسانی به ابزارهای دیگریمثل صندوق فروشگاهی اوکی پوز نیز نیاز دارند.

این ابزارها شامل سخت افزارهای متفاوتی می گردند این سخت افزار فروشگاهی همچنین می بایست با توجه به نرم‌ افزار فروشگاهی مورد نیاز تهیه گردند با توجه به تغییرات بسیار بزرگ صنعت خرده فروشی دچار تغییرات زیادی شده اند در حال حاضر برای یک پایانه فروش در یک فروشگاه، مجموعه ای از سخت افزار ها که به صورت لینک و سینک با هم در ارتباط هستند لازم است.

این سخت افزار ها می‌توانند یک سیستم با یک پردازنده اصلی به همراه متعلقات مختلفی مثل فیش پرینتر ها و بارکدخوان ها و لیبل پرینتر ها و… باشند. اما آیا این سخت افزار ها کارایی لازم را دارند؟

بهترین تجهیزات صندوق فروشگاهی

 

آیا سخت افزارهای فروشگاهی توانسته اند اتوماسیون فروشگاهی را به سرعت بهتر، معقول و کارآمد برسانند؟

فرض کنیم ما یک فروشگاه فروش مواد غذایی مثل فست فود داریم. در این مجموعه با ورود یک مشتری، در نقطه‌ی سفارش، دستوری ارسال می‌شود که یک هات داگ آماده و طبخ گردد.

دستور توسط پردازنده سرور مرکزی برای کسی باید ارسال گردد. سر گارسون دستور طبخ را می‌بیند و به گارسون دیگر انتقال می‌دهد و گارسون دیگر درخواستی به آشپزخانه می‌دهد سرآشپز درخواست را به یک آشپز منتقل می‌کند و او آن را به مجموعه ای از افراد زیرمجموعه با شرح وظایف مختلف می‌رساند و هریک بخشی از غذا را آماده می‌کنند و درنهایت مجدد این مسیر برگشته و غذا به مشتری ارائه می‌شود.

اما درنهایت مشتری از دیدن غذای سفارش داده شده متعجب می‌شود چون سفارش او نبوده است و همه این ها به یک علت است اتوماسیون درست کار نکرده است.

بهترین تجهیزات صندوق فروشگاهی

درحالی که این مشکلات را با استقرار یک فیش پرینتر از تجهیزات صندوق فروشگاهی در محل آشپزخانه به سادگی حل می‌کرد.

مثال های ساده و زیادی در این زمینه وجود دارند که فروشگاه ها به خاطر عدم نصب صحیح ابزار، با تمام اینکه دارای آن بوده اند نتوانسته اند به کمک فروشگاه بیایند.
درواقع خرید یک اتوماسیون خوب گیک سخت افزار خوب کافی نیست شرط بازم است ولی کافی نیست و شرط دیگر استقرار صحیح و کارآمد است.
حالا بهتر است سوال اول را مجدد از خود بپرسید یا اینکه اینگونه بپرسید:

آیا تجهیزات سخت افزاری فروشگاه انتخابی شما درست و به جا و درجای خود مستقر شده اند؟
آیا بهترین تجهیزات صندوق فروشگاهی شما را به مسیر درست اتوماسیون فروشگاهی می رسانند؟ این سوالی است که در صورت تماس با کارشناسان تکین الکترونیک به نتایج قابل قبولی خواهید رسید.

انواع پردازشگرهای Celeron بکار رفته در صندوق های فروشگاهی و مقایسه آنها

هسته “مغز” پردازشگر در هر سیستم کامپیوتری اعم از صندوق فروشگاهی و یا ترازو فروشگاهی است. دستورات را دریافت می‌کند و محاسبات یا عملیات لازم را برای اجرای این دستورالعمل‌ها انجام می‌دهد.

Celeron J6412Celeron J4125Celeron J4025Celeron J3455Celeron J1900

CPU

Essentials

119976Generation
44244CPU Cores
2.4GHz2.7GHz2.90GHz2.20GHz2.42GHz

Turbo Frequency

(all cores)

1.5MB4MB4MB2MB2MBCPU Cache
119.59.5 97GPU Generation
32GB8GB8GB8GB8GBMax Memory
20212019201920162013Release date

انواع پردازشگرهای Celeron بکار رفته در صندوق های فروشگاهی و مقایسه آنها

Celeron J6412Celeron J4125Celeron J4025Celeron J3455Celeron J1900CPUEssentials
119976Generation
44244CPU Cores
2.4GHz2.7GHz2.90GHz2.20GHz2.42GHzTurbo Frequency(all cores)
1.5MB4MB4MB2MB2MBCPU Cache
119.59.5 97GPU Generation
32GB8GB8GB8GB8GBMax Memory
20212019201920162013Release date

نسل های پردازشگرهای Celeron J در تجهیزات صندوق فروشگاهی

آخرین نسل این سری از پردازشگران صندوق فروشگاهی در سال 2021 تولید شده که مدل‌های G6412 و J6413 هستند.

هسته های پردازشگر (CPU Cores)

یک پردازشگر می‌تواند چندین هسته داشته باشد.

یک هسته می‌تواند روی یک دستورالعمل کارکند، در حالیکه هسته دیگر کار متفاوتی را انجام می‌دهد، همچنین ممکن‌است چندین هسته با هم کارکنند تا عملیات موازی روی یک مجموعه داده مشترک در حافظه‌ی پنهان (Memory Cache) پردازشگر انجام دهند.

بنابراین هرچه هسته‌های یک CPU بیشتر باشد، کارآمدتر است. بسیاری از پردازنده‌ها، به‌ویژه آنهایی که در لپ‌تاپ‌ها قراردارند، دارای دو هسته هستند، اما برخی از پردازنده‌های لپ‌تاپ (معروف به پردازنده‌های موبایل) دارای چهار هسته هستند.

پردازنده با دو هسته را پردازشگر دو هسته‌ای می نامند و به همین ترتیب با چهار هسته، چهار هسته‌ای. از سال 2019، اکثر CPUهای مصرف کننده بین دو تا دوازده هسته دارند. پردازشگرهای سرور ممکن است تا 48 هسته داشته باشند.

فرکانس پردازشگر(CPU Frequency) و فناوری تنظیم خودکار فرکانس پردازشگر  

پردازشگر دستورالعمل‌های زیادی از جمله پردازش‌های سطح پایین مانند محاسبات را از برنامه های مختلف در هر ثانیه پردازش می‌کند. تعداد چرخه‌هایی (Cycles) را که CPU شما در هر ثانیه انجام می‌دهد، با واحد گیگاهرتز اندازه‌گیری میشود. یک پردازشگر با سرعت 3.2 گیگاهرتز، 3.2 میلیارد سیکل در ثانیه را اجرا می‌کند.

یک “چرخه” از نظر فنی یک پالس است که توسط یک نوسانگر داخلی هماهنگ شده است، اما برای اهداف ما، آنها یک واحد اساسی هستند که به درک سرعت CPU کمک می‌کنند. در طول هر چرخه، میلیاردها ترانزیستور درون پردازنده باز و بسته می‌شوند.

پردازشگرها همیشه نیازی به کار با حداکثر فرکانس ندارند. برخی از برنامه‌ها برای اجرای روان به حافظه بیشتر وابسته هستند، در حالی که برخی دیگر به CPU فشرده هستند. فناوری Intel® Turbo Boost یک راه حل کم مصرف برای این عدم تعادل است: به CPU اجازه می دهد در هنگام مدیریت بارهای کاری سبک، با سرعت ساعت پایه خود کار کند، سپس برای بارهای کاری سنگین به سرعت ساعت بالاتری بپرد.

کارکردن با نرخ ساعت کمتر (تعداد چرخه‌هایی که پردازنده در هر ثانیه انجام می‌دهد) به پردازنده اجازه می‌دهد تا انرژی کمتری مصرف کند، که می‌تواند گرما را کاهش دهد و بر عمر باتری لپ‌تاپ‌ها تأثیر مثبت بگذارد. اما هنگامی که به سرعت بیشتری نیاز است، فناوری Intel® Turbo Boost به صورت پویا نرخ ساعت را برای جبران افزایش می‌دهد. گاهی اوقات به این “اورکلاک الگوریتمی” می گویند.

فناوری Intel® Turbo Boost به طور بالقوه می‌تواند سرعت پردازنده را تا حداکثر فرکانس توربو افزایش دهد در حالیکه در محدوده دمایی و توان ایمن باقی بماند. این می تواند عملکرد را در برنامه های تک رشته‌ای و چند رشته‌ای (برنامه هایی که از چندین هسته پردازشگر استفاده می‌کنند) افزایش دهد.

انواع حافظه ها و حافظه پنهان (CPU Cache) در صندوق های فروشگاهی

به زبان ساده، حافظه نهان پردازشگر یک نوع حافظه بسیار سریع است. در روزهای اولیه محاسبات، سرعت پردازنده و سرعت حافظه پایین بود. با این حال، در طول دهه 1980، سرعت پردازنده شروع به افزایش سریع کرد. حافظه سیستم (RAM)در آن زمان  نمی‌توانست با افزایش سرعت CPU مقابله کند یا مطابقت داشته باشد، بنابراین نوع جدیدی از حافظه فوق سریع متولد شد: حافظه نهان CPU.

حافظه اصلی، مانند هارد دیسک یا SSD، بخش عمده ای از داده ها را ذخیره می‌کند – سیستم عامل و برنامه ها.

در مرحله بعد، “حافظه دسترسی تصادفی” را داریم که معمولاً به عنوان RAM شناخته می شود. این بسیار سریعتر از ذخیره‌سازی اولیه است اما فقط یک رسانه ذخیره‌سازی کوتاه مدت است. رایانه شما و برنامه‌های آن از RAM برای ذخیره داده‌هایی استفاده می‌کنند که اغلب به آنها دسترسی پیدا می‌کنید، و به شما کمک می‌کند تا عملکردهای رایانه‌تان را خوب و سریع نگه دارید.

در نهایت، پردازنده دارای واحدهای حافظه سریع تری است که به نام حافظه پنهان CPU شناخته می شود.

حافظه کامپیوتر بر اساس سرعت عملیاتی آن سلسله مراتبی دارد. حافظه پنهان CPU در بالای این سلسله مراتب قرار دارد و سریعترین است. همچنین نزدیکترین مکان به جایی است که پردازش مرکزی رخ می دهد، زیرا بخشی از خود CPU است. “حافظه کش درحدود 10 تا 100 برابر سریعتر از RAM عمل می کند و برای پاسخ به درخواست CPU تنها به چند نانوثانیه نیاز دارد.”

خرید تجهیزات صندوق فروشگاهی مناسب برای کسب و کار خرده فروشی

خرید بهترین تجهیزات صندوق فروشگاهی به صورت کارآمد برای فروشگاه خرده فروشی شما:

تقریبا همه کسب و کار های کوچک این ذهنیت را دارند که به خرید تجهیزات صندوق فروشگاهی نیاز ندارند زیرا اعتقاد دارند فرایندی که تاکنون انجام می‌داده‌اند در حال حاظر برای آنها درست است و تطبیق تغییرات باعث اختلال در عملیات می شود و یا شاید کارمندان آنها نتوانند با سیستم های فروشگاهی جدید ارتباط برقرار کنند.
سیستم های فروش قدیمی در سالیان گذشته بر کاغذ متکی بوده است مشکلاتی مانند گم شدن سفارشات و ارسال اطلاعات به مکان اشتباه از مشکلات سیستم های سنتی و استفاده نکردن از سخت افزار فروشگاهی و نرم  افزار صندوق فروشگاهی بوده است.
علاوه بر این برخی فروشگاه ها نمی توانند حجم زیاد از سفارشات را مدیریت کنند با توجه به زمان بر بودن و خطاهای انسانی امروزه تمامی صاحبین کسب و کار به این مهم دست یافته اند که اگر یک بار هزینه خرید صندوق فروشگاهی و بارکدخوان پرینتر و ترازو فروشگاهی و نرم افزار مرتبط با صنف خود را بپردازند در طولانی مدت در هزینه ها و وقت خود صرفه جوئی کرده اند.
با خرید صندوق های فروشگاهی اوکی پوز یا ترازو لمسی مدیریت داده ها و کنترل آنها نیز راحت تر خواهد بود.

به طور مثال همراه با نرم افزار مورد استفاده خاص صنف شما تنها مدیر میتواند نگهداری سیستم و تغییرات را اعمال کند به طور مثال ایتم ها را اضافه کند ویرایش و حذف نماید.

دسترسی کابران دیگر محدود به وظایف آنها خواهد بود
به طور مثال وقتی کالایی برای فروشگاه خود می‌خرید وقتی بارکد آن را وارد می‌کنید به طور خودکار موجودی انبار شما افزایش میابد و هنگام فروش به صورت خودکار از موجودی پس از فروش کسر می‌گردد.
بیشتر مشاغل خرده فروشی کوچک هنوز از سیستم های دستی و سنتی استفاده می‌کنند که فرصت های زیادی را برای اشتباه فراهم می اورد همچنین فرصت هایی را برای سو استفاده فراهم می اورد.

خرید بهترین تجهیزات صندوق فروشگاهی اوکی پوز با توجه به رتبه جهانی و گارانتی بالا میتواند همراه با نرم افزار فروشگاهی متناسب با صنعت شما کسب و کار شما را بهبود بخشد.

راه اندازی یک فروشگاه خرده فروشی به طیف وسیعی از مهارت های اداری، مدیریتی و بازاریابی نیاز دارد.

از حصول اطمینان از موجودی کافی تا جمع آوری گزارش های فروش ماهانه، این مهارت ها برای اجرای روان فروشگاه شما ضروری هستند.

 

دیگر مزایای خرید تجهیزات صندوق های فروشگاهی از تکین الکترونیک

خرید صندوق فروشگاهی زمان پرداخت سریع‌تری را ممکن می‌کند که برای مشتریان جذاب خواهد بود. تراکنش ها نیز توسط یک سیستم امن منتقل می شوند
تجهیزات صندوق فروشگاهی کنترل موجودی را برای مدیر مجموعه آسان تر می‌کند.

می‌توان اعلان‌ها را تنظیم کرد تا به مالک کسب‌وکار اطلاع دهد که موجودی کالا در حال کم شدن است و نیاز به سفارش مجدد دارد.

در صورتی که موجودی طبق پیش بینی ها به فروش نرسد که ممکن است منجر به کاهش قیمت شود، می توان به مالک کسب و کار اطلاع داد
نرم افزار فروشگاهی حسابداری به همراه صندوق مکانیزه فروشگاهی برای یک کسب‌وکار ضروری است و می‌تواند برای ایجاد ترازنامه، صورت‌های درآمد و صورت‌های جریان نقدی استفاده شود. همراه با داده‌های فروش، یک کسب‌وکار می‌تواند قیمت‌ها را در یک روز «آهسته‌تر» هفته تنظیم کند یا یک فروش تکراری را برای همان دوره برنامه‌ریزی کند. سپس داده های حسابداری را می توان تجزیه و تحلیل کرد تا ببیند استراتژی قیمت گذاری چقدر خوب عمل کرده است.

 

لیست قیمت تجهیزات صندوق فروشگاهی

سرمایه گذاری در خرید یک صندوق مکانیزه فروشگاهی یک تصمیم تاثیرگذار بر سود شماست با خرید  صندوق فروشگاهی ارزان قیمت می‌تواند حتی کوچک‌ترین چیزها را نیز پیچیده کند پس به جای اینکه به دنبال لیستی از صندوق فروشگاهی ارزان قیمت باشید به دنبال سیستم مکانیزه ای باشید که کیفیت و عمر مفید و خدمات و پشتیبانی خوبی داشته باشد.
شما به یک سیستم فروشگاهی معتبر نیاز دارید که هر تراکنش خرده فروشی را ایمن کند و رکوردی از جزئیات تماس مشتری شما را حفظ کند.
در محل فروش، خرده‌فروش مبلغ بدهی مشتری را محاسبه می‌کند و گزینه‌هایی را برای پرداخت به مشتری ارائه می‌دهد.

در صنایع مختلف خرده‌فروشی از سخت‌افزار و نرم‌افزار سفارشی‌شده بر اساس نیاز خود استفاده می‌کند.

باتوجه به این موضوع که هر صنف متغیر های خاص خود را دارد طبیعتا نرم افزاری دارد که متناسب با آن صنعت به روزرسانی شده است. خرده‌فروشان ممکن است از ترازو دیجیتال فروشگاهی ، اسکنرها، صندوق‌های پول الکترونیکی و دستی، پایانه‌های EFTPOS، صفحه‌های لمسی و هر نوع سخت‌افزار و نرم‌افزار دیگری که برای استفاده با POS موجود است، استفاده کنند.
به عنوان مثال، یک فروشگاه مواد غذایی یا آب نبات از یک ترازو در محل فروش استفاده می کند، در حالی که کافی شاپ ها و رستوران ها از نرم افزار برای سفارشی کردن کالا یا خدمات فروخته شده زمانی که مشتری درخواست غذا یا نوشیدنی خاصی دارد، استفاده می کنند.
نقطه فروش مدرن بارها به عنوان نقطه خدمات نامیده می شود زیرا فقط یک نقطه فروش نیست بلکه یک نقطه بازگشت یا سفارش مشتری است.

آن چه که نتیجه می گیریم …

امروزه فروشگاه های زیادی با بکارگیری بهترین تجهیزات صندوق فروشگاهی ضمن صرفه جویی در وقت و نیروی مورد استفاده قادر به کسب اطلاعات مورد نظر در لحظه بوده و از همین رو صاحبین مشاغل قادر خواهند بود به جای اتلاف وقت ، انرژی خود را صرف برنامه ریزی های کاربردی جهت ارتقاء کسب و کار خود و ارائه طرح های خلاقانه برای کسب درآمد بیشتر کرده و با ارائه خدمات به مشتریان در زمانی کوتاه و با سرعت ،  اصل مشتری مداری و احترام به آن ها را رعایت نموده و به این وسیله موفقیت کسب و کار خود را تضمین کنند .

این نکته نیز حائز اهمیت است که طی بخش نامه ای سازمان امور مالیاتی اعلام نموده است کلیه هزینه های صورت گرفته جهت خرید ، نصب و راه اندازی این سیستم از میزان درآمد مشمول مالیات صاحبین مشاغل کسر شده و با استفاده از این سامانه فروش از معافیت های مالیاتی نیز برخوردار خواهند شد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خدمات

در صورت بروز هرگونه مشکل و سوالات مربوط به نکات فنی با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط باشید .

مدیر خدمات

کارشناس خدمات 1

کارشناس خدمات 2

پنل کاربری

  • خرید ها و پیگیری ها
  • اعلان های فروشگاه
  • و پشتیبانی از طریق تیکت
    در صورتی که نام کاربری و رمز خود را دریافت نکرده اید با ما تماس بگیرید.

مشاوره و خرید

جهت استعلام قیمت، اطلاع از موجودی، و یا در صورتی که در روند انتخاب کالا دچار ابهام شده اید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب و خرید راهنمایی کنند.

Call Now Button