مجله تکین
ارتقا تجهیزات سخت افزاری فروشگاه

ارتقا تجهیزات سخت افزاری فروشگاه

5/5

فهرست مطالب

ارتقا تجهیزات سخت افزاری جهت افزایش بازدهی فروشگاه

در عصر حاضر ارتقا و استفاده از تجهیزات سخت افزاری فروشگاهی با کیفیت و مدرن برای راه‌اندازی یک فروشگاه بزرگ یا حتی کوچک اهمیت بسیار زیادی دارد.

ارائه خدمات سریع و به‌موقع به مشتریان، سیستم انباری‌داری مکانیزه، افزایش امنیت فروشگاه، سیستم حسابداری و مالی یکپارچه و بسیاری از موارد دیگر، به ما نشان می‌دهد که تهیه تجهیزات فروشگاهی با کیفیت و مطابق نیاز روز چقدر می‌تواند تاثیر مثبتی داشته باشد.

مدیریت مشاغل خرده فروشی و فروشگاهی در حالت عادی سخت و استرس زا هستند بنابراین اگرشما صاحب کسب و کاری هستید برای قدم برداشتن در مسیر صحیح مرتبا باید تجهیزات و امکانات را به ‌روزرسانی کنید تا روند انجام کارها آسان‌تر گردد.

پر واضح است فروشگاه ها و کسب و کارهایی که به سیستم‌های قدیمی متکی هستند از رقبای خود عقب می‌مانند.
در راستای تکامل فناوری کسب‌وکارهای بیشتری به سمت خرید و استفاده از صندوق فروشگاهی اوکی پوز مدرن و ترازو پوزاسکیل می روند .

 

چرا برخی از مدیران ارتقاء تجهیزات را در دستور کار قرار نمی دهند ؟

    • ارتقا تجهیزات در هر کسب و کار، یک قدم بزرگ است و البته که هزینه زیادی دارد اما بسیاری از مدیران ارزش نصب سیستم های جدید را متوجه نمی شوند شاید به این دلیل که تنها از 30 درصد قابلیت های سیستم های به روز شده استفاده می شود.
      تنها زمانی مزایای ارتقا تجهیزات جدید درک می شود که قابلیت های جدید و مدرن آن آموزش داده شده و مورد استفاده قرار  گیرد، آن زمان است که متوجه می شوند هزینه ای که می کنند در مقابل پیشرفتی که در جهت افزایش سودآوری می شود مزیت بسیار باورنکردنی است .
    • اغلب مدیران، تا حدی که امکان دارد از تجهیزات قدیمی استفاده می کنند تا زمانی که هزینه تعمیرات بسیار گران یا غیرممکن شود، آن وقت است که ارتقاء اجتناب ناپذیر است و سیستم های جدید خریداری می شوند.
      با این حال، اغلب تجهیزات سخت افزاری جدید بدون آموزش های جدید توسط کارشناسان با عملکرد مشابه تجهیزات قبلی مورد استفاده قرار می گیرند، در حالی که در واقعیت توانایی انجام کارهای بیشتری را با فناوری جدید درجهت اتوماسیون سازی دارند .
    • دلیل دیگری که از پتانسیل کامل تجهیزات جدید استفاده نمی شود این است که ممکن است از جایی خریداری شوند که پشتیبانی و مشاوره ضعیفی را استفاده ارائه دهند .

 

مزایای ارتقا تجهیزات سخت افزاری

این مسئله از این رو اهمیت بالایی دارد که با بالارفتن استانداردها در رده خرده فروشی ریسک و آسیب به کسب و کار کاهش می یابد و تولیدکنندگان و واردکنندگان در این زمینه همواره باید این موضوع را مدنظر داشته باشند تا بتوانند در میان رقبا بدرخشند.

قلب تپنده سیستم های سخت افزاری، نرم افزار حسابداری است که در کنار هم سیستمی جامع جهت راه اندازی صفر تا صد مدیریت مکانیزه فروشگاه، عملیات حسابداری و انبارداری پیشرفته را  ممکن میکند. 

این صندوق فروشگاهی مکانیزه که در اصل یک کامپیوتر می باشد ، به منظور استفاده در فروشگاه های کوچک و بزرگ طراحی شده اند به گونه ای که فضای کمی را اشغال می کنند و تجهیزات جانبی آن تمامی نیازهای حسابداری فروشگاه را رفع می کنند.

مجموعه تکین الکترونیک با تکیه بر دانش کارشناسان مسلط به ساختار تجهیزات سخت افزاری فروشگاهی نظیر صندوق فروشگاهی و خدمات مشاوره در زمینه بالا بردن کیفیت تجهیزات و انطباق آن ها با استانداردهای بین المللی و ملی را در این زمینه به صاحبین کسب و کارهای خرده فروشی  ارائه می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خدمات

در صورت بروز هرگونه مشکل و سوالات مربوط به نکات فنی با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط باشید .

مدیر خدمات

کارشناس خدمات 1

کارشناس خدمات 2

پنل کاربری

  • خرید ها و پیگیری ها
  • اعلان های فروشگاه
  • و پشتیبانی از طریق تیکت
    در صورتی که نام کاربری و رمز خود را دریافت نکرده اید با ما تماس بگیرید.

مشاوره و خرید

جهت استعلام قیمت، اطلاع از موجودی، و یا در صورتی که در روند انتخاب کالا دچار ابهام شده اید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب و خرید راهنمایی کنند.

Call Now Button