مجله تکین
ترازو دیجیتال فروشگاهی

ترازو دیجیتال فروشگاهی دقیق و لیست قیمت ترازو فروشگاهی ارزان

5/5

فهرست مطالب

ترازو دیجیتال فروشگاهی

با دیدن لیست قیمت ترازو دیجیتال فروشگاهی ( ترازو پوز اسکیل و یا ترازو cas ) دقیق و ارزان مناسب خرده فروشی ، کسب و کار خود را در حرکت رو به جلو نگه دارید:

دوران ترازوهای قدیمی که در آن مغازه‌داران محصولات را با وزنه های فلزی ریز و درشت وزن می‌کردند، گذشته است دنیای تجارت امروزی با سرعت رو به جلو می کند، که دنیای خرده فروشی نیز از آن مستثنی نیست.

ترازوهای دیجیتال فروشگاهی دقیق را می توان در محیط های مختلف مثل میوه فروشی‌ها، پروتئین فروشی‌ها، شیرینی فروشی‌ها و هایپر‌مارکت ها برای اندازه گیری اقلام استفاده کرد.

اگر یک فروشگاه مواد غذایی دارید که در آن محصولات پروتئینی، لبنیات، و میوه قبل از فروش وزن می شوند، یا اگر یک غرفه محصولات در میدان تره‌بار دارید، می توانید با از لیست قیمت ترازوهای دیجیتال فروشگاهی در وبسایت تکین الکترونیک دیدن نمایید و سپس با یک تماس از ما تهیه نمایید.

تراوزی دیجیتال فروشگاهی ( ترازو پوزاسکیل ) ترازوی تخصصی در تبدیل وزن محصول به قیمت برای مشتری هستند. هر گرم از یک محصول برابر است با هزینه ای که مشتری باید پرداخت کند ، بنابراین وجود سیستم های فروشگاهی توزین سریع و دقیق بسیار مهم هستند.

نکته قابل تامل این است که نمایش وزن و هزینه در ترازو دیجیتال فروشگاهی دقیق برای هر دو سمت فروشنده و مشتری دقیق و منصفانه باشد. مشتریانی که اقلام شان در حال وزن شدن هستند باید اطمینان داشته باشند که ترازوهای خرده فروشی از برآورده شدن دقیق درخواست های آنها برمی‌آید.

خرده فروشان همچنین باید اطمینان داشته باشند که مقیاس های محاسبه قیمت به آنها کمک می کند تا مقدار مناسب درخواستی را به مشتری به فروش می رسانند و مبلغ دقیق را از آنها دریافت میکنند.

ترازو 30 کیلویی دیجیتال فروشگاهی

TA8000L-8030-سینی-داخل-گود ترازو پوزاسکیل تکین
TA8000L-8030ترازو پوزاسکیل تکین 30 کیلویی
TA8000P-8030 ترازو پوزاسکیل تکین
TA8000P-8030 ترازو پوزاسکیل تکین 30 کیلویی
ترازو CN1
CN1 ترازو 30 کیلویی علمک دار CAS
CL5200-B1 ترازو cas
CL5200-B1 ترازو CAS تکین بدون علمک 30 کیلویی

ترازو 60 کیلویی دیجیتال فروشگاهی

TA8000E-8060-سینی-تخت ترازو پوزاسکیل تکین
ترازو دیجیتال فروشگاهی 60کیلویی تکین سینی تخت مدل TA8000L-8060
TA8000E-8060-سینی-لبه-دار ترازو پوزاسکیل تکین
پوزاسکیل تکین 60کیلویی ترازو دیجیتال فروشگاهی مدل TA8000E-8060
TA8000L-8060 سینی لبه دار ترازو پوزاسکیل تکین
ترازو دیجیتال فروشگاهی 60کیلویی تکین مدل TA8000L-8060

چک وزن  چیست ؟

چک‌وزن فرآیندی است که در آن از یک ترازو دقیق مثل ترازو دیجیتال فروشگاهی پوزاسکیل یا ترازو cas برای بررسی وزن یک کالا استفاده می‌شود تا اطمینان حاصل شود که مشخصات مورد نیاز را برآورده می‌کند و وزن یکنواختی دارد. ترازوی چک‌وزن که اغلب به عنوان چک‌وزن نیز شناخته می‌شود، در بسیاری موارد استفاده می‌شود، اما بیشتر در بسته‌بندی، خطوط تولید و بخش‌های حمل و نقل یافت می‌شود جایی که وزن سوژه‌ها باید ثابت باشد.

یک مثال خوب برای این کار، توزین میوه‌ها است، که در آن وزن میوه ها باید مشابه باشد تا خریداران همان تعداد میوه را در هر جعبه دریافت کنند.

 

چک‌وزن با ترازو فروشگاهی چگونه به کسب‌وکارها کمک می‌کند؟

چک‌وزن کردن موجودی می‌تواند در هزینه‌ها صرفه‌جویی کند و به اطمینان از کنترل کیفیت کمک کند که در جلوگیری از عرضه محصولات و یا کالاهای بی کیفیت به مشتریان مؤثر است و راه حل عالی برای حفظ اعتباری است که به سختی برای هر کسب و کار به دست می آید.

طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها می‌توانند از چک‌وزن سود زیادی ببرند، از جمله تأیید محتویات بسته، ایجاد تحمل‌های محصول، شناسایی قطعات، طبقه‌بندی محصولات و بررسی ایمنی اضافه بار. به همین دلیل یک چک‌وزن یا ترازوی قابل اعتماد برای هر فروشگاه کوچک یا بزرگ ضروری است.

کسب‌وکارها می‌توانند از چک‌وزن برای مقایسه وزن محصول با محدودیت‌هایی که تعیین کرده‌اند استفاده کنند تا تعیین کنند که آیا وزن در محدوده قابل قبولی قرار دارد یا خیر. اگر وزن بالاتر یا کمتر از حد پیش بینی شده باشد، آنها می فهمند که چیزی اشتباه است و می توانند تنظیمات یا اصلاحات مناسب را انجام دهند.

چک‌وزن می‌تواند تأیید کند که ارسال‌های چند بسته نه تنها صحیح، بلکه کامل هستند. می توان از آن برای شمارش بسته ها و ارائه وزن کل جعبه های بارگیری شده در یک پالت استفاده کرد، حتی وزن هر بسته را نیز تعیین کرد.

ترازو دیجیتال فروشگاهی

 

چه کسانی از ترازوهای چک توزین استفاده می کنند؟

ترازوهای چک توزین در هر محیطی که نیاز به نتایج توزین دقیق و ثابت دارد استفاده می شود. آنها معمولاً برای هر عملیاتی استفاده می شوند که در نهایت منجر به یک محصول نهایی می شود که به مشتریان فروخته می شود.

خودرو / هوافضا

سازندگان خودرو یا ماشین آلات اغلب از ترازوهای چک توزینی استفاده می کنند که از قبل برای بررسی وزن و بررسی شمارش قطعات ماشین آلات پیش از مونتاژ برنامه ریزی شده اند. مهندسان خودرو و هوافضا از طریق چک‌وزن می‌توانند تشخیص دهند که آیا یک قطعه یا محصول نهایی قبل از توزیع نقص دارد یا اجزای آن از دست رفته است.

ساخت و ساز

مصالح ساختمانی مانند بتن، آجر و کاشی اغلب قبل از مونتاژ وزن یا شمارش می شوند تا اطمینان حاصل شود که محصولات فاقد نقص و مطابق با استانداردهای نظارتی هستند.

در پروژه های توسعه مسکن انبوه، دانستن میزان مصالحی که کارگران باید با آن کار کنند بسیار مهم است. یک ترازو چک‌وزن‌گر با چک‌شمار می‌تواند برای وزن‌کردن مقدار زیادی از محصولات یکسان مانند کاشی‌ها با اختصاص وزن یک کاشی به اندازه یک قطعه استفاده شود، و به اپراتور اجازه می‌دهد تا اعداد موجودی را که از آنها استفاده می‌شود، بدون نیاز به شمارش دستی – که کاری دشوار است – ردیابی کند.

انبارهای توزیع

در انبارهای توزیع، ترازوهای چک توزین برای اطمینان از اینکه هر محصول قبل از فروش تجاری با وزن مشخص شده روی بسته بندی مطابقت دارد، بسیار مهم است. فرآیند چک‌وزن معمولاً به بخش خط تولید فرآیند توزیع و تولید اختصاص داده می‌شود تا اطمینان حاصل شود که هر محصولی که از آن عبور می‌کند وزن یکسانی دارد.

فرآوری مواد غذایی

مانند انبارهای توزیع، محصولات غذایی از پیش بسته بندی شده مانند بیسکویت ها و قوطی ها باید در ترازوی معتبر تجاری که توسط مرجع نظارتی محلی شما تایید شده است، بررسی شوند تا اطمینان حاصل شود که محصول با ارزش وزنی مشخص شده روی برچسب محصول مطابقت دارد.

آیا به ترازوی فروشگاهی چک وزن مورد تایید تجارت نیاز دارید؟

ترازوهای چک وزن مورد تایید تجارت برای هر صنعتی که کالایی را با قیمتی که مستقیماً با وزن مرتبط است          می فروشد، مورد نیاز است. یک مثال خوب برای این امر می تواند هنگام بررسی وزن بسته های توت فرنگی باشد که به ازای هر گرم قیمت گذاری می شود و بنابراین نیاز به ترازوهای تجاری دارد زیرا قیمت مستقیماً تحت تأثیر وزن قرار می گیرد. ترازوهای مورد تایید تجارت را می توان با M مشکی در قسمت زیرین ترازو یا ترازوی توزین تشخیص داد، اگرچه در ترازوهای قدیمی تر ممکن است سبز باشد.

 

 ساده بودن دسترسی اطلاعات در ترازوهای دیجیتال و پوز اسکیل (ترازو صندوق) 

ترازو دیجیتال فروشگاهی دقیقا مانند یک صندوق فروشگاهی کامل همراه با لیبل پرینتر متصل به ترازوست که به کاربر امکان می دهد قیمت و اطلاعات محصولات را در حافظه کامپیوتر ذخیره کرده و بدون نیاز به وارد کردن مجدد جزئیات به آنها دسترسی داشته باشد و جستجوی محصول به راحتی امکان پذیر باشد.
این کار روند تراکنش را تسریع می کند و نیاز به ذخیره‌سازی اطلاعات و قیمت محصول را برای هر بار فروش از بین می برد.

چه آیتم هایی برای خرید یک تراوزی دیجیتال فروشگاهی قبل از خرید باید مورد بررسی قرار گیرند:

  • ظرفیت توزین
  • گواهینامه های استاندارد
  • نمایش ارقام
  • نوع نمایش
  • نوع اندازه گیری
  • داده های از پیش تعیین شده
  • انتقال اطلاعات
  • اندازه برچسب
  • اندازه رسید
  • منبع انرژی
  • رابط
  • مصرف برق
  • دمای عملیاتی
  • اندازه سینی
  • ابعاد
  • پی ال یو داده ها
  • چاپ داده ها
  • فرمت های بارکد و…

مزایای استفاده از ترازوی صندوق خرده فروشی چیست؟

  • با استفاده از ترازو دیجیتال فروشگاهی کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند از استفاده از مقیاس‌های خرده‌فروشی سود ببرند، زیرا به سرعت بخشیدن معاملات هم برای کاربر و هم برای مشتری کمک می‌کنند.
    ترازو دیجیتال فروشگاهی دقیق این کار را با محاسبه قیمت یک محصول بر اساس وزن آن، معمولاً به قیمت هر کیلو از قیمت وبا هر گرم، انجام می دهند.
  • ترازوهای خرده فروشی معمولاً دارای نمایشگری در جلو و عقب ابزار هستند تا مشتریان بتوانند به سرعت و به راحتی قیمتی را که باید بپردازند مشاهده کنند.
  • ترازو دیجیتال فروشگاهی دارای از سه صفحه نمایش برای تجزیه معامله و نمایش وزن کل، قیمت واحد و قیمت کل تشکیل شده اند.
  • یکی دیگر از تفاوت‌های کلیدی که ترازو دیجیتال فروشگاهی را منحصربه‌فرد می‌سازد، گنجاندن صفحه کلید پی ال یو می باشد.
    این کلید ها با اجازه دادن به کاربران برای ذخیره داده های قیمت روی ابزار، که اغلب با فشار ساده یک دکمه امکان پذیر هستند، به سرعت تراکنش ها کمک می کند.
  • محبوب ترین استفاده از ترازو دیجیتال فروشگاهی در فروشگاه است که اقلام به صورت تکی یا عمده بر اساس وزن به فروش می رسند.
    یک مثال خوب شیرینی فروشی ها است.
    از ترازو دیجیتال فروشگاهی لمسی برای وزن کردن شیرینی ها برای تعیین قیمت استفاده می شود  یا برای اطمینان از اینکه تعداد شیرینی های فروخته شده به مشتری بر اساس وزن کل، قیمت اعلام شده مطابقت دارد.
  • گوشت و ماهی یکی دیگر از محصولات پرطرفدار است که نیاز به قیمت گذاری وزنی دارد.
    در فروشگاه های پروتئینی از ترازو دیجیتال برای قیمت گذاری دقیق برش گوشت به ازای هر کیلوگرم یا هر گرم استفاده می کنند تا مشتری
  • بداند چه مبلغی باید بپردازد.
  • برای توزین گوشت و ماهی، داشتن ترازوی توزین که به راحتی می تواند پس از استفاده تمیز شود تا از یک محیط کاری بهداشتی اطمینان حاصل شود، بسیار مفید است.
    همه ترازوهای تکین دارای تابه های توزین استیل ضد زنگ صاف و قابل جداسازی هستند که می توان آنها را شست و ضد عفونی نمود.

طریقه کار ترازوهای دیجیتال فروشگاهی تکین

وجود ترازوی دیجیتال فروشگاهی دقیق با کارایی آسان برای زمانی که مشتری کالایی را برای خرید انتخاب کرده که قیمت آن بر اساس وزن تعیین می شود بسیار ارزشمند است.

مشتریان می‌توانند کالایی را براساس وزن یا مقدار مشخصی را بخواهند، تا بتوانند دقیقاً به اندازه نیاز، نه بیشتر و نه کمتر، خرید کنند.

ترازو می تواند مقدار مورد نظر را وزن کند تا خواسته های مشتریان دقیقاً مانند زمانی که کالاهای از پیش بسته بندی شده فروخته می شود، برآورده شود.
مشتریان همچنین می‌توانند کالاهایی را بخرند که بر اساس وزن قیمت‌گذاری شده‌اند، با مقیاس‌های محاسبه قیمت دقیق که اطمینان حاصل می‌کند که دقیقاً چه چیزی دریافت می‌کنند و مبلغ مناسبی از آنها دریافت می‌شود به طور مثال میتوانند درخواست کنند به اندازه این مقدار ریال چقدر از آن محصول میتوانند خرید کنند.
مقیاس های محاسبه قیمت می تواند برای خرده فروشانی که نیاز به محاسبه سریع و دقیق قیمت ها بر اساس وزن دارند نیز مفید باشد. تجهیزات مناسب می تواند این کار را بسیار آسان تر کند بنابراین سرعت فروش در فروشگاه به نسبت قابل توجهی افزایش می باید.

به زبان ساده، آنها محصولات را وزن می کنند و بلافاصله هزینه آنها را محاسبه می کنند شاید در روش های سنتی این فرایند در چند مرحله انجام می گرفت
انواع مختلفی از ترازوهای دیجیتال وجود دارد که بر اساس آن کاربردهای جالبی در صنعت خرده فروشی دارند به طور مثال ترازوی شمارش این معمولاً پس از گرفتن وزن نمونه اولیه به دست می آید.

به طور خلاصه، آنها تعداد قطعات را در هر دسته می شمارند سپس وزن کل بر وزن نمونه تقسیم میشود معمولاً اولین وزنی که وزن می شود یا به صورت دستی روی صفحه کلید وارد ملاک محاسبه قرار می گیرد.

ترازو فروشگاهی دیجیتال شمارش هنگام اندازه گیری اقلامی که وزن یکسانی دارند بیشترین مورد استفاده قرار میگیرند.
آنها در انبارهای توزیع رایج هستند، زیرا کارکنان مقدار آنها را قبل از ارسال محصولات در راه بررسی می کنند.

این نوع از ترازو های دیجیتال فروشگاهی به درستی ترازو صندوق خرده فروشی محسوب می شوند، اما به ندرت با مشتریان در تماس هستند. در عوض، آن‌ها نقش پس‌زمینه‌ای را می‌پردازند، به ذخیره‌سازی، بسته‌بندی و حتی شمردن سکه‌ها پس از تعطیل شدن مغازه برای شب کمک می‌کنند.

صفحه‌کلیدهای PLU از قابلیت های خاص بسیاری از ترازوهای دیجیتال فروشگاهی

پی ال یو یک شماره جستجوی محصول میباشد ، اساسا یک پایگاه داده از کدهایی است که با محصولات موجود در موجودی شما مطابقت دارد. برخی از این کدها در بسیاری از صنایع نسبتاً استاندارد شده اند و با توجه به صنایع مختلف معمولا صفحه کلید و آیتم های یک شکل در این فروشگاه ها باب شده اند.
صفحه کلید های PLU در ترازو دیجیتال فروشگاهی صفحه کلیدهایی خوانا و دارای کد رنگی هستند که می توانند شامل میانبرهایی برای کارهای معمول یا PLU یا برای وارد کردن سریع اطلاعات اضافی باشند. این ویژگی امکان دسترسی آسان تر به ویرایش اطلاعات و ایجاد تغییرات در محصولی که وزن می کنید را فراهم می کند.

داشتن صفحه کلید محدود برای کاربران ممکن است ناامید کننده باشد، به خصوص اگر در استفاده از دستگاه تازه کار باشند. داشتن دکمه های واضح و دارای کد رنگی، مدیریت وظایف کاری را بسیار ساده تر می کند و کارایی و مدیریت زمان را افزایش می دهد.

همچنین در ترازو دیجیتال فروشگاهی داشتن یک نمایشگر کاربردی برای شما به عنوان خرده فروش ، و همچنین یک نمایشگر اضافی برای مشتری برای مشاهده اطلاعات محصول، بسیار مهم خواهد بود که به مشتری نیز اجازه می دهد محصول خود را در حال سنجیدن نیز ببیند.

به معامله اعتماد می‌افزاید و شفافیت در موردی که برای آن هزینه می‌کنید قدردانی خواهد شد. آنها از عملکرد صادقانه اکثر ترازوهای خرده فروشی می توانند برای سهولت در ایجاد بارکد و برچسب های فروش به چاپگر متصل شوند برخی از مدل‌ها حتی یک چاپگر رسید و با لیبل را در خود گنجانده‌اند که کارایی فرآیند خرده‌فروشی را بیشتر می‌کند.

رسید ها و لیبل ها و کدهای چاپ شده به وضوح احتمال سردرگمی در قیمت را کاهش می دهد و به اطمینان از دقیق ماندن موجودی شما کمک می کند.
محاسبه قیمت در تمامی ترازوهای دیجیتال فروشگاهی خرده فروشی به این معنی است که وقتی یک آیتم را روی ترازو لمسی قرار می دهید، نمایشگرهای روشن ترازو با نرم افزار حسابداری وزن، قیمت واحد و قیمت کل را نشان می دهند.

لودسل دستگاه های در ترازو فروشگاهی برای اندازه گیری وزن اجسام

لودسل در ترازو دیجیتال فروشگاهی یک نیروسنج است که از یک مبدل ساخته شده است که برای ایجاد سیگنال الکتریکی که اندازه آن با نیروی اندازه گیری شده متناسب است استفاده می شود اساساً وقتی هر وزنه ای روی ترازو قرار می گیرد، لودسل کمی خم می شود که باعث می شود سیگنال الکتریکی که از لودسل عبور می کند تغییر کند.

سپس سیگنال توسط یک دستگاه الکترونیکی، اغلب یک نشانگر وزن دیجیتال، خوانده می شود و به مقدار وزن دیجیتال تبدیل می شود و بعد از آن مقدار برای خواندن نمایش داده می شود.

ترازو فروشگاهی دقیق

به این دلیل که کار اصلی ترازوهای فروشگاهی دقیق تکین تعیین قیمت کالا براساس وزن آن می باشد پس باید انقدر دقیق باشد که بتوانید به راحتی به آن اعتماد کنید.

ترازوهای فروشگاهی دقیق و مقرون به صرفه تکین به گونه ای هستند که پس از خاموش و روشن شدن نیاز به تنظیمات مجدد ندارند و در همان نصب اولیه با راهنمایی و آموزش کارشناسان دفعات بعدی به راحتی می توان از آن استفاده نمود.

ترازوی دیجیتال فروشگاهی با دقت سنجش بالایی که دارد بسیار دقیق تر از نوع عقربه ای و سنتی می باشد.

ترازوهای دیجیتالی فروشگاهی به طور معمول انقدر دقیق هستند که وجود آن برای بسیاری از محیط هایی که محصولات را بر اساس وزن می فروشند، بسیار مهم هستند.

گستره استفاده از ترازو دیجیتال فرشوگاهی دقیق  طیف وسیعی از فروشگاه ها را در بر میگیرد، بنابراین مهم است که ترازوهای خرده فروشی به اندازه کافی همه کاره باشند تا هنگام وزن کردن طیف وسیعی از کالاها، نتایج سریع و دقیقی ارائه دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خدمات

در صورت بروز هرگونه مشکل و سوالات مربوط به نکات فنی با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط باشید .

مدیر خدمات

کارشناس خدمات 1

کارشناس خدمات 2

پنل کاربری

  • خرید ها و پیگیری ها
  • اعلان های فروشگاه
  • و پشتیبانی از طریق تیکت
    در صورتی که نام کاربری و رمز خود را دریافت نکرده اید با ما تماس بگیرید.

مشاوره و خرید

جهت استعلام قیمت، اطلاع از موجودی، و یا در صورتی که در روند انتخاب کالا دچار ابهام شده اید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب و خرید راهنمایی کنند.

Call Now Button