مجله تکین
راهنمای خرید کشو نقدی

راهنمای خرید کشو نقدی

5/5

فهرست مطالب

راهنمای خرید کشو نقدی برای کسب وکار شما

خرید کشو نقدی و سایر تجهیزات فروشگاهی تنها با یک تماس از شرکت تکین الکترونیک آرکا

اگرچه افراد زیادی اعتقاد دارند که  استفاده از پول نقد رو به نابودی است و به زودی تمامی پرداخت ها به طور کامل با کارت ها و سایر روش های پرداخت الکترونیکی انجام می شود اما واقعیت این است که زمان زیادی نیاز است تا این اتفاق بیافتد.

صرف نظر از اینکه پول نقد در نهایت از دور خارج می شود یا خیر، همچنان این نکته که پرداخت های نقدی در کسب و کار شما همچنان حضور دارند را بپذیرید.
به همین دلیل،  زمانی که مطمئن هستید هنوز کسب و کار شما توانایی پذیرش پرداخت های نقدی را دارد به یک کشوی پول با کیفیت برای ذخیره و سازماندهی تمام اسکناس ها و سکه های خود نیاز دارید.

 

رعایت  چند نکته در هنگام انتخاب و خرید یک کشوی نقدی ضروری است :

 

هزینه :

اگر تصور می کنید که همه کشوهای پول یکسان هستند، کاملا اشتباه است . انواع مختلفی از برندها و سازه‌ها برای کشوهای نقدی وجود دارد که برخی بسیار گران تر هستند با این حال، شما نمیتوانید تنها بر اساس قیمت تصمیم گیری کنید، زیرا ممکن است از یک کشوی با قیمت مناسب تر، اما بادوام تر هم بتوانید استفاده نمایید.

 

دوام کشو پول :

قبل از انتخاب کشو پول صندوق فروشگاهی مورد نظر برای کسب و کار خود، باید به این فکر کنید که در کسب و کارتان چه نوع سوء استفاده احتمالی ممکن است اتفاق بیفتد.

کشوهای نقدی بسته به نوع و ضخامت فلزی که در ساخت آن استفاده شده است، اغلب به عنوان کار سنگین یا متوسط برچسب گذاری می شوند.

کشوهای سنگین گران تر خواهند بود، اما در برابر ضربه، فرورفتگی، افتادن و هر گونه سوء استفاده دیگری که ممکن است ایجاد شود، بسیار مقاوم تر خواهند بود.

بدیهی است که کشوهایی با استحکام کمتر ارزان تر هستند اما در برابر دستکاری و آسیب پذیرتر خواهند بود.

دوام کشو پول شما نه تنها به دلیل ضربه ها و فرورفتگی های اجتناب ناپذیری که باید با آن مقابله کند مهم است، بلکه به عنوان یک عامل بازدارنده برای سارقان احتمالی نیز مهم است.

کشوی پولی که به خوبی با استفاده از فولاد با کیفیت ساخته شده است در برابر دستکاری و تلاش های اجباری برای باز کردن آن مقاوم تر است
همچنین مواد ساخته شده در ریل که میتواند فلزی و یا پلاستیکی باشد همانطور گیره های تشکیل دهنده در کشو پول را در نظر بگیرید.

 

قابلیت اتصال :

سه نوع اصلی رابط کشوی نقدی وجود دارد : ارتباط با فیش پرینتر ، سریال محور و دستی.

کشوهای با امکان اتصال با چاپگر مستقیماً به یک چاپگر رسید وصل می‌شوند که به کشو می‌گوید چه زمانی باز شود، کشوهای دستی به هیچ چیز متصل نیستند، بنابراین از صندوقدار یا کاربر صندوق فروشگاهی باید کشو را به صورت دستی باز کند.

 

فضا :

در حالی که که هنگام انتخاب کشوی پولتان ، در نظر گرفتن فضای پیشخوان تجهیزات سخت افزاری فروشگاهی مثل ترازو پوزاسکیل یا صندوق فروشگاهی اوکی پوز مهم است اما، در مقایسه با سایر عواملی که باید به آنها فکر کنید، بسیار ناچیز است.

با این حال، نبایدتوجه به فضایی که اشغال می کند را به طور کامل نادیده بگیرید زیرا می تواند منجر به خرید یک کشو پول گردد که که فضای کافی برای قرار دادن آن با سایر تجهیزات نداشته باشید .
همچنین تعداد خانه های یک کشو بسیار مهم است در نظر داشته باشید که کشو پول های چهار خانه ، پنج خانه و هفت خانه در بازار موجود هستند ولی هر چه تعداد این خانه های برای اسکناس بیشتر شود فاصله انها کمتر میشود.

با توجه به طراحی این کشو ها در خارج از کشور ایران و تفاوت سایز اسکناس های موجود بهتر است به سایز موجود برای قرار دادن اسکناس توجه کنید و یا کشوی خریداری شده قابلیت تنظیم جهت سایز اسکناس داشته باشد
کشو های پول را در تقسیم بندی های موجود در بازار انواع چهار خانه پنج خانه و هفت خانه با خانه های متعدد سکه و همچنین فلیپ تاپ (از بالا باز شو) تقسیم میکنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خدمات

در صورت بروز هرگونه مشکل و سوالات مربوط به نکات فنی با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط باشید .

مدیر خدمات

کارشناس خدمات 1

کارشناس خدمات 2

پنل کاربری

  • خرید ها و پیگیری ها
  • اعلان های فروشگاه
  • و پشتیبانی از طریق تیکت
    در صورتی که نام کاربری و رمز خود را دریافت نکرده اید با ما تماس بگیرید.

مشاوره و خرید

جهت استعلام قیمت، اطلاع از موجودی، و یا در صورتی که در روند انتخاب کالا دچار ابهام شده اید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب و خرید راهنمایی کنند.

Call Now Button