مجله تکین
کشو-پول-صندوق-فروشگاهی

کشو پول صندوق فروشگاهی

5/5

فهرست مطالب

کشو پول صندوق فروشگاهی چیست ؟

در حال حاظر روش های متفاوت دیگری برای پرداخت غیر از پول نقد وجود دارد اما همچنان پرداخت نقدی جایگاه خود را از دست نداده است به همین دلیل صاحبین کسب و کار خرده فروشی همیشه به یک محل مطمئن برای نگه داری نقدینگی خود مثل یک کشو پول نیاز دارند که از پر اهمیت ترین لوازم یک فروشگاه محسوب می شود و محلی امن برای نگه داری پول نقد است .
زمانی که شما به فکر تهیه یک صندوق فروشگاهی هستید باید کشو پولی متناسب با آن را نیز انتخاب نمایید پس باید در این زمینه از یک فرد با تجربه مانند تماس با کارشناسان تکین الکترونیک راهنمایی بگیرید .
از نظر امنیتی نیز باید اطمینان حاصل نمایید کشویی که انتخاب کرده اید از پول نقد ، چک ها ، رسیدها و سایر اسناد گذاشته شده در آن با ایمنی کامل نگهداری کند.

 

کشو پول چه کاربردی دارد و در زمان خرید آن باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

هر فروشگاه با توجه به نیاز خود می تواند کشو پولی را خریداری نماید اما چند نکته مشترک وجود دارد که در زمان خرید باید به آن توجه کرد :

  1.  مکان و فضایی که قرار است صندوق فروشگاهی را به همراه کشو پول قرار دهید.
  2.  کیفیت و استحکام کشو و ماندگاری آن
  3.  میزان فضای داخلی کشو که برای نگه داری پول نقد تعبیه شده و طراحی ظاهری آن

مزایای استفاده از کشوی پول در صندوق فروشگاهی

انواع کشو پول

  1. پول معمولی

    همانطور که گفته شد این کشو به پرینتر وصل نمی شود و خرده فروشی های کوچک مثل یک سوپرمارکت محلی بیشتر از این مدل کشو پول استفاده می کنند که با یک دکمه باز و بسته می شود و در نهایت قفل شدن آن با کلید است.

  2. کشوی پول دیجیتال

    این نوع کشوی پول با یک کابل به پرینتر متصل می شود داخل آن قسمت بندی شده و برای سکه ، اسکناس و چک پول مکان های خاصی تعبیه شده است.
    مدل دیجیتالی بیشتر برای فروشگاه های بزرگ استفاده می شود و از مهم ترین مزایای آن نسبت به کشوی معمولی امکان اتصال به سایرتجهیزات فروشگاهی مثل صندوق فروشگاهی اوکی پوز است که در این صورت اتوماتیک باز می شود.

 

مزایای استفاده از کشوی پول در صندوق فروشگاهی

شاید فکر کنید که استفاده از کارت های اعتباری و پرداخت های آنلاین انقدر رواج داشته که پرداخت وجه به صورت نقدی منسوخ شده است اما برعکس هنوزهم پرداخت های نقدی بسیار به چشم می آیند . به این دلیل ساماندهی و ذخیره سازی پول ، چک و رسیدهای فروشگاه به قدری مهم است که اقدام به خرید یک کشوی پول باکیفیت وامنیت بالا کنید.

اکنون دو مزیت اصلی خرید کشو پول را عنوان می کنیم :
1- افزایش امنیت

در کشوهای پول معمولی برای قفل کردن یک کلید در نظر گرفته می شود که فقط در اختیار صندوقدار قرار می گیرد بنابراین اگر مشکلی در حساب و کتاب پول نقد پیش بیاید مسئولیت آن فقط با صندوقدار است .
باز و بسته شدن کشوپول دیجیتالی با سیستم کامپیوتری انجام می شود و با در اختیار قرار دادن یه نام کاربری و رمز عبوربه شخصی که اطلاعات او در سیستم ثبت شده می تواند اقدام به باز کردن کشو کند .
این کشوها به قدری با کیفیت و استحکام بالا ساخته شده که هرکسی نمی تواند به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشد. با وجود این مزیت ها امکان سرقت نقدینگی به شدت کاهش می یابد.

 

2- مدیریت وجه نقد

مدیریت نامناسب پول نقد حتی باعث میشود کارایی فروشگاه کاهش یابد . برای کنترل داخلی فروشگاه با خرید یک صندوق فروشگاهی مناسب کسب و کارتان که دارای یک کشو پول امن متصل به آن است به راحتی می توانید سود کسب و کارتان را افزایش دهید.

زیرا با ثبت تمام خرید و فروش ها در هرلحظه می توانید به سوابق حسابرسی دسترسی داشته باشید و فروشگاهتان را به بهترین شکل بدون خطا مدیریت کنید.
سیستم صندوق فروشگاهی که به کشو دیجیتال متصل شده است در هر لحظه مقدار پول نقد درون آن را نشان می دهد . یکی از وظایف صندوق داراین است که بعد از پایان شیفت کاری ، میزان وجه نقد داخل کشو را بشمارد و آن را با گزارش های سیستم مطابقت دهد.

اگر این مبلغ کمتر یا بیشتر باشد ، به این معناست که خطایی در عملکرد صندوقدار وجود داشته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خدمات

در صورت بروز هرگونه مشکل و سوالات مربوط به نکات فنی با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط باشید .

مدیر خدمات

کارشناس خدمات 1

کارشناس خدمات 2

پنل کاربری

  • خرید ها و پیگیری ها
  • اعلان های فروشگاه
  • و پشتیبانی از طریق تیکت
    در صورتی که نام کاربری و رمز خود را دریافت نکرده اید با ما تماس بگیرید.

مشاوره و خرید

جهت استعلام قیمت، اطلاع از موجودی، و یا در صورتی که در روند انتخاب کالا دچار ابهام شده اید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب و خرید راهنمایی کنند.

Call Now Button