مجله تکین
تجهیزات سخت افزاری فروشگاه

تجهیزات سخت افزاری فروشگاهی

5/5

فهرست مطالب

برای باز کردن فروشگاه خرده فروشی خود به چه تجهیزات سخت افزاری فروشگاهی نیاز دارید

مدیریت زنجیره تامین و موجودی خرده‌فروشان با چندین فروشنده و تامین‌کننده کار می‌کنند تا تجارت را روان نگه دارند بدون نرم‌افزار مناسب و سخت افزار صنعتی و تجهیزات سخت افزاری فروشگاهی ، احتمالاً موجودی‌ها را به اشتباه مدیریت می‌کنید، مرتکب اشتباهات پرهزینه می‌شوید و در نهایت مشتریان ارزشمند خود را از دست می‌دهید.

پس از گذراندن مراحل نهایی کردن طرح کسب و کار خرده‌فروشی، ثبت کسب‌وکار، اخذ مجوز، تعیین منابع مالی و یافتن مکان، آماده هستید تا قدم بعدی را بردارید و فضای خود را بسازید .

اما از کجا باید شروع کرد و گزینه های تجهیزات فروشگاهی شما چیست؟

چه در حال افتتاح اولین فروشگاه خرده فروشی خود باشید و چه ده ها سال در این بازی بوده اید، سخت افزار فروشگاه  و نرم افزار صندوق فروشگاهی شما همیشه رگ حیاتی عملیات روزانه شما خواهد بود در صورت انتخاب تجهیزات صندوق فروشگاهی و سیستم های مناسب، فروشگاه شما رونق خواهد گرفت.

پس حتما صندوق فروشگاهی اوکی پوز با برند معتبر از شرکت تکین الکترونیک را انتخاب کنید تا سال های دور بدون دردسر و دست و پنجه نرم کردن با خطاها آسوده خاطر باشید.

مشتریان فروشگاه های زنجیره ای امروزی از شما انتظار دارد که دقیقاً همان چیزی را که می‌خواهد داشته باشید پس تجهیزات فروشگاهی شما می بایست کامل باشد ، زمانی که آنها شما را انتخاب میکنند آنها از شما انتظار دارند که انواع مختلف پرداخت را بپذیرید، و بدون نیاز به انتظار در صف های طولانی، یک تجربه خرید آرام را ارائه دهید.

 

تجهیزات سخت افزاری فروشگاهی شرکت تکین الکترونیک

راه‌حل‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مدرن خرده‌فروشی

خوشبختانه، راه‌حل‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مدرن خرده‌فروشی، تمامی این چالش‌ها را برطرف می‌کنند و به صاحب کسب‌وکار کنترل و بینش بیشتری نسبت به رفتار مصرف‌کننده نسبت به قبل با در دست داشتن تجهیزات سخت افزاری فروشگاهی کامل می‌دهند
انواع مختلفی از سخت افزارها برای عملکرد فروشگاه خود نیاز دارید و اغلب می توانید این قطعات را با هم به عنوان یک مجموعه خریداری کنید. شاید یک تجهیز کننده فروشگاهی یتواند تمامی اقلام را برای شما فراهم آورد ولی بهتر است هر سخت افزار را از متخصص و نماینده انحصاری آن برند یا تولید کننده جویا باشید.

برای پردازش پرداخت‌ها پس از افتتاح اولین فروشگاه خرده‌فروشی خود، به یک راه‌حل خوب فروشگاهی بی عیب برای فروش نیاز دارید.
کشوی پول که در نقطه پایانی فروشگاه نزدیک درب خروج داخل کانتر یا میز چک اوت قرار میگیرد میتواند داخل میز و یا روی میز قرار گیرد معمولا صندوق فروشگاهی روی آن قرار میگیرد و محل ذخیره وجه نقد و بن های شما میباشد.

صندوق فروشگاهی قلب فروشگاه

صندوق مکانیزه فروش یا همان صندوق فروشگاهی مدرن مهمترین سخت افزار مجموعه شما خواهد بود این نقطه قلب فروشگاه شما خواهد بود که مدیریت داده ها و فروشگاه در آن انجام میشود اکثر صندوق های فروشگاهی یا ترازو پوزاسکیل ها لمسی هستند که در اتخاب نوع نمایشکر تاچ و نمایشگر دوم باید نهایت دقت را به عمل آورید معمولا جهت راحتی کار صندوق دار صفحه کلیدی نیز کنار صندوق فروشگاهی تهیه و استفاده میشود.
اسکنر بارکد برای ثبت سفارش و پیگیری موجودی به این سخت افزار فروشگاهی نیاز دارید  بارکدخوان ها می توانند ثابت، متصل یا قابل حمل باشند
فیش پرینتر ممکن است رسیدهای موقت عرض شش سانتی متر و یا دایمی ارائه دهید، اما بسیاری از مشتریان همچنان یک نسخه کاغذی عرض هشت از فروشگاه درخواست دارند.

OKPOS –OK60 یک نمونه عالی ازچاپگر های حرارتی قابل پیشنهاد میباشد که با توجه به پشتیبانی بزرگترین تولید کننده صندوق های فروشگاهی کره جنوبی شرکت اوک پوز توصیه میشود.

مشخصات کامپیوتر صندوق فروشگاهی

کامپیوتر مرکزی پی سی سیستم کامپیوتر بک آفیس حداقل، این باید شامل یک کامپیوتر، مانیتور، صفحه کلید و چاپگر باشد. همچنین ممکن است به دستگاه فکس، اسکنر، چاپگر لیبل و چاپگر گزارش نیاز داشته باشید.
انواع دیگری از سخت افزار وجود دارد که ممکن است مورد نیاز نباشد، اما بسته به ماهیت فروشگاه خرده فروشی شما می تواند بسیار مفید باشد.
اگر کسب و کار خرده فروشی شما دارای یک انبار بزرگ یا موجودی از راه دور است پی دی ای میتواند به مدیریت این امر کمک کند

اگر مردم ندانند مغازه شما کجاست و چه چیزی می فروشید، به احتمال زیاد از فروشگاه شما دیدن نمی کنند هنگام افتتاح اولین فروشگاه خرده فروشی خود، حداقل به یک تابلوی فضای باز با نام و نشان فروشگاه خود نیاز دارید و همچنین باید تعدادی تابلوی داخلی داشته باشید که نشان دهنده اقلام و دسته های مختلف باشد تا مشتریان بتوانند به راحتی راه خود را پیدا کنند

قفسه ها یک راه حل استاندارد نمایش دادن برای انواع محصولات هستند انواع خاصی از لباس‌ها، کتاب‌ها، موسیقی و بسیاری از محصولات دیگر می‌توانند روی آن‌ها قرار بگیرند و به مشتریان راهی آسان برای جستجوی محصولات مورد نظرشان می‌دهند
برای اقلام گران قیمت یا چیزهایی که فقط می خواهید به مشتریان نشان دهید، ویترین های شیشه ای راه حل عالی ارائه می دهند. آنها از اقلام شما محافظت می کنند و نمایش می دهند
اگر خریداران شما قصد خرید چندین کالا را دارند، به چرخ دستی برای انجام خریدهای خود از طریق فروشگاه نیاز دارند. اگر اقلام بزرگی را ارائه می دهید، ممکن است لازم باشد سبد خرید ارائه دهید. اما برای اقلام کوچکتر، سبدهای خرید باید این کار را انجام دهند
تقریباً هر فروشگاهی موجودی بیشتری نسبت به آنچه در هر لحظه نمایش داده می شود دارد. بنابراین شما همچنین به نوعی قفسه بندی یا سیستم سازماندهی نیاز دارید تا وسایل اضافی خود را در یک اتاق پشتی یا پشت پیشخوان خود قرار دهید
هنگامی که موجودی خود را جمع آوری کردید و همه این لوازم را خریداری کردید، آخرین چیزی که می خواهید این است که هر اتفاقی برای آنها بیفتد. یک سیستم امنیتی با دوربین و آلارم می تواند به محافظت از وسایل شما در برابر سرقت و موارد دیگر کمک کند..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خدمات

در صورت بروز هرگونه مشکل و سوالات مربوط به نکات فنی با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط باشید .

مدیر خدمات

کارشناس خدمات 1

کارشناس خدمات 2

پنل کاربری

  • خرید ها و پیگیری ها
  • اعلان های فروشگاه
  • و پشتیبانی از طریق تیکت
    در صورتی که نام کاربری و رمز خود را دریافت نکرده اید با ما تماس بگیرید.

مشاوره و خرید

جهت استعلام قیمت، اطلاع از موجودی، و یا در صورتی که در روند انتخاب کالا دچار ابهام شده اید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب و خرید راهنمایی کنند.

Call Now Button