با بهبود فرآیند شنیدن بازخورد مشتریان خود به آینده طلایی خرده فروشی بپیوندید
از عوامل موفقیت خرده فروشی و ارائه راهکارهای طلایی فروشگاهی برای افزایش راحتی و اطمینان خاطر ، سرعت، و به طور کلی تجربه مثبت و به یاد ماندنی برای مشتریان است.
مهم نیست که چقدر به مشتریان و شغل خود علاقه دارید، در هر شغلی ممکن است روزهای کسل کننده ای وجود داشته باشد.
شاید مثل یک روز بارانی که از خواب بیدار میشوید، به موقع به مترو نرسید ، قهوهتان را روی پیراهن دکمهدار سفید و تمیز تان میریزید، و علاوه بر همه، از مشتری میخواهید که سر شما تلفنی فریاد نزند، زیرا تیم پشتیبانی شما شنونده خوبی برای مشتری شما نبوده است .
شاید بهتر باشد هزینه هایی را که میخواهیم برای تبلیغات انجام دهیم را کم کنیم و به جای صرف هزینه های گزاف تبلیغات ، آن را روی تجربه خرید مشتری برای افزایش رضایت او سرمایهگذاری کنیم و سپس به مشتریانمان اجازه دهیم بازاریابی دهان به دهان برای ما انجام دهند.
اما آزمایش همه این تکنیک ها و قطع کردن تبلیغات اولیه به یکباره غیرممکن است . چند مورد را امتحان کنید، واکنشهای مشتری را بسنجید، نتایج را مطالعه کنید، و سپس هرچه پیش میروید خودتان بهبود را متوجه خواهید شد به طوری که درمی یابید نظر سنجی از مشتریان نه تنها کسالت آور نیست بلکه کاری پرهیجان می باشد.
اگر نمیتوانید ترمینال تسویهحساب و یا فروش انلاین داشته باشید ، اشکالی ندارد. راه های زیادی برای بهبود تجربه مشتری مثل خرید صندوق فروشگاهی با گارانتی معتبر شرکت تکین الکترونیک وجود دارد.
از عوامل موفقیت خرده فروشی در نظر گرفتن مکان مناسب برای صندوق فروشگاهی و چک اوت
آیا هنگامی که مشتریان در حال دیدن محصولات فروشگاه شما هستند مانع از جریان ترافیک در صف فروشگاهی میشود؟
آیا محل قرار دادن صندوق شما تاریک یا آلوده است یا روشن و دلپذیر؟
حتما مطمئن شوید که دسترسی به مکان صندوق برای مشتری آسان است و از بیشتر نقاط فروشگاه در صورت امکان قابل شناسایی است . و نقطه کانونی اصلی فروشگاه شما حتما در نظر داشته باشید که باید نزدیک به درب خروج باشد.
اگر مشتریان باید در صف منتظر بمانند اگر چیز خوبی برای دیدن وجود داشته باشد حتما ان را در ویترین های کنار صف فروشگاهی بگذارید این فرصتی است برای ایجاد یک تصویر به یاد ماندنی و البته قابل اشتراک گذاری با هنر ترکیب محصولات تخفیف ها و پیام های الهان بخش.
کاری کنید که مشتریان شما احساس کنند با برند شما ارتباط بیشتری دارند بر آنچه که محصولات شما را متمایز میکند تاکید کنید و هویت برند خود را نشان دهید.
ظاهر و احساس پیشخوان پرداخت خود را تقویت کنید نورپردازی فروشگاه خود را با به بهترین حالت ممکن تجهیز کنید فراموش نکنید یشخوان صندوق مکانی عالی برای تشویق مشتریان به افزایش اندازه سبد خود با خریدهای فوری است.
- مشتری که به پیشخوان صندوق فروشگاهی و ترازو پوزاسکیل رسیده آماده پرداخت است یکسری کالاهایی زیر باعث خریدهای فوری بیشتری می شوند:
- لوازم جانبی که به خرید مشتری اضافه میشوند
- محصولات کوچک با قیمت مناسب
- اقلام فصلی
برای مثال، اگر کفش میفروشید، جوراب، بند و پاککننده کفش را در کنار صندوقفروش قرار دهید.