ضمانت نامه تکین الکترونیک

فهرست

شرایط استفاده از ضمانتنامه

  • در هنگام خرید و تحویل کالا خریدار میبایست از سلامت کالا اطمینان حاصل نماید و سریالهای درج شده روی کالا و گارانتی را چک نموده تا همخوانی داشته باشند
  • کارت ضمانتنامه باید در هنگام خرید توسط فروشنده تکمیل ، امضا و مهر شده باشد
  • ارائه کارت ضمانتنامه همراه با دستگاه معیوب جهت استفاده از گارانتی الزامی است در غیر اینصورت دستگاه از گارانتی خارج میشود
  • این ضمانتنامه فقط شامل دستگاه اصلی که در این کارت قید گردیده میباشد و لوازم و وسایل جانبی را شامل نمیشود
  • جهت استفاده از خدمات اینترنتی رایگان خریدار میبایست بستر اینترنت در فروشگاه را آماده کند و در صورت نداشتن شامل هزینه های مربوطه میشود
  • در طی مدت ضمانت هزینه ایاب و ذهاب یا حمل دستگاه معیوب به عهده خریدار میباشد
  • در حفظ این کارت دقت فرمایید زیرا کارت المثنی صادر نمیشود
  • دریافت دستگاه به منزله پذیرش گارانتی آن نبوده و چنانچه بعد از تست دستگاه توسط کارشناسان فنی دستگاه خارج از شرایط ضمانت تشخیص داده شود هزینه تعمیر از مشتری دریافت میگردد
  • مدت گارانتی مطابق با مقدار درج شده در برگه گارانتی میباشد

شرایط خارج شدن کالا از ضمانت 24 ماه

  • صدمات و ضایعات ناشی از ضربه (شکستگی بدنه )، سقوط، حمل و نقل ، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی و مایعات و سایر مواد بر روی صندوق و واردشدن هرگونه جسم خارجی به دستگاه ، آتش یا حرارت زیاد، گردو غبار شدید، نوسانات برق ولتاژ تحریک نامناسب ، رعد و برق و حوادث طبیعی و استفاده از دستگاه در محیط های نامناسب (محیط مرطوب اسیدی افتاب شدید گردو غبار ) شامل گارانتی نمیباشد واردشدن هرگونه جسم خارجی به دستگاه خساراتی که در اثر فرسودگی و از کار افتادگی در اثر مصرف بیش از حد معمول ایجاد شوند
  • هرگونه دخل و تصرف بر روی ضمانتنامه مخدوش شدن یا جدا شدن هولوگرام ، پلاک ، برچسب گارانتی و علائم شناسایی دستگاه (شماره سریال دستگاه ، سریال گارانتی، یا سایر علائم مندرج بر روی دستگاه یا کارت گارانتی) و عدم تطابق آنها به گونه ای که مانع شناسنایی دستگاه تحت ضمانت یا موجب شک در اصالت آن باشد.
  • استفاده غلط از دستگاه و عدم اطلاع از کارایی یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به دستورالعملهای مربوطه و کلیه موارد استفاده ونگهداری ناصحیح از دستگاهها
  • صدمات و خرابی های ناشی از اتصال غلط یا ارتباط دستگاه با سایر دستگاهها تجهیزات و لوازم جانبی غیر سازگار یا معیوب و استفاده از لوازم جانبی غیر اصلی و صدمات ناشی از نصب یا به روز رسانی هر نوع برنامه یا firmware و ویروسی شدن سیستم عامل
  • باز شدن دستگاه و پلمپ و دستکاری توسط افرادی غیر از کارشناسان مرکز خدمات.
  • مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان بر عهده مشتری خواهد بود پاک شدن و از بین رفتن اطلاعات آن شامل گارانتی نمیباشد و مراکز خدمات تکین سرویس هیچ گونه مسئولیتی در قبال حفاظت و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و نرم افزارهای موجود برروی دستگاه ندارد
  • خرابی اقلام مصرفی دستگاه مانند هد پرینتر و کاتر باطری آداپتور بدنه صفحه نمایش تاچ شامل گارانتی نمی باشد.

60 ماه خدمات پس از فروش

  • ارائه خدمات تعمیر، تعویض، تامین قطعات یدکی، ارائه فایل های راه انداز سخت افزاری ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی با اخذ هزینه های مصوب و ارائه خدمات پشتیبانی تلفنی پس از اتمام دوره گارانتی با هدف تضمین صحت عملکرد محصولات خریداری شده
  • پس از اتمام دوره گارانتی خدمات شامل هزینه بوده و طبق تعرفه شرکت محاسبه میگردد.
  •  ضمانتنامه با مهرو هلوگرام خدمات پس از فروش شرکت تکین معتبر میباشد
  • کارت به معنی گارانتی بلاشرط یا گارانتی تعویض نمیباشد لذا بر حسب نوع اشکال ایجاد شده دستگاه تعمیر یا تعویض میگر
به بالای صفحه بردن

مشاوره خدمات

در صورت بروز هرگونه مشکل و سوالات مربوط به نکات فنی با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط باشید .

مدیر خدمات

کارشناس خدمات 1

کارشناس خدمات 2

پنل کاربری

  • خرید ها و پیگیری ها
  • اعلان های فروشگاه
  • و پشتیبانی از طریق تیکت
    در صورتی که نام کاربری و رمز خود را دریافت نکرده اید با ما تماس بگیرید.

مشاوره و خرید

جهت استعلام قیمت، اطلاع از موجودی، و یا در صورتی که در روند انتخاب کالا دچار ابهام شده اید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب و خرید راهنمایی کنند.

Call Now Button