صندوق فروشگاهی سوپرمارکت

صندوق فروشگاهی سوپر مارکت و مزایای خرید آن از شرکت تکین الکترونیک

صندوق فروشگاهی سوپرمارکت

تا به حال بسیار با صندوق های فروشگاهی در فروشگاه های مختلف مثل سوپرمارکت برخورد داشته‌اید؛ این صندوق ها مجهز به برنامه‌های مالی و حسابداری بوده و اطلاعات مالی را به طور دقیق و بدون هیچگونه کم و کاست به فروشندگان ارائه خواهند داد.
دنیای صندوق‌های فروشگاهی سوپرمارکت در چند دهه اخیر به‌ویژه با معرفی اوکی پوز به شدت متحول شده است. این سیستم‌ها عملکردهای بسیار بیشتری را ارائه می‌دهند و امکان سفارشی‌سازی تخصصی‌تر را فراهم می‌کنند.

بارکد اسکنرها به عنوان جزئی اصلی از صندوق فروشگاهی سوپرمارکت همیشه خریداری می شوند و به فروشگاه اجازه می دهند داده ها را با استفاده از نرم افزار حسابداری جمع آوری و تجزیه و تحلیل کند.

تحلیل‌ها سایر عملکردهای تجاری، مانند مدیریت موجودی و تجزیه و تحلیل فروش و سود یک محصول نیز با استفاده از این نوع تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری نیز انجام می‌شوند.

در دنیای امروز با گسترش و انلاین شدن کسب و کارها انجام عملیات حسابداری و ثبت اسناد مالی به روش دستی بسیار کمتر شده است.
با توجه به این شرایط صاحبین کسب و کار مانند سوپر‌مارکت ها و رستوران ها به استفاده از تجهیزات صندوق فروشگاهی نظیر صندوق فروشگاهی سوپرمارکت به همراه فیش پرینتر ، و نرم افزارهای حسابداری علاقه مند شده اند .

حال اگر تصمیم دارید تا به خرید صندوق فروشگاهی بپردازید ، لازم است تا با مدل های متنوع آن آشنا شوید تا اگر تمایل داشتید، از بین آنها انتخاب کنید :

 

طریقه استفاده از تجهیزات سخت افزاری فروشگاهی

استفاده از صندوق فروشگاهی مثلا در یک سوپرمارکت برای کارکنان نسبتاً ساده است بدین صورت که در هنگام مراجعه مشتری به پیشخوان، صندوقدار به طور معمول از بارکدخوان برای اسکن اقلام انتخابی مشتری استفاده کرده یا به صورت دستی قیمت های روی لیبل را وارد صندوق می‌کند.

در انتها دکمه دیگری را برای محاسبه جمع اقلام می‌فشارد تا فاکتور نهایی در سیستم فروشگاهی ثبت شود و فیش چاپی از طریق فیش پرینتر   در اختیار مشتری قرار گرفته تا هزینه اقلام را با دستگاه کارتخوان یا پول نقد پرداخت کند.

انجام این مراحل بدون داشتن تجهیزات با کیفیت مثل صندوق فروشگاهی و ترازو پوزاسکیل تکین خصوصا در اوج ساعات کاری با مشتری های زیاد بسیار سخت و پر خطا است.

 

طبقه بندی کلی صندوق فروشگاهی

واقعیت این است که صندوق فروشگاهی اوکی پوز مدل های جدید تکین در مدل های متفاوت برای همه مشاغل و بر طبق نیاز هریک تهیه و به بازار عرضه شده اند .

در وب سایت تکین الکترونیک تجهیزات حرفه ای برای فروشگاه های زنجیره ای بزرگ مثل فروشگاه رفاه و اتکا تا تجهیزات ساده تر برای کسب و کارهای کوچک مثل سوپر مارکتهای محلی قابل سفارش است . 
به طوری که سوپرمارکت ها ، قنادی ها ، نانوایی ها و بسیاری دیگر از مشاغل کوچک هم به راحتی می توانند حساب و کتاب خود و ثبت اسناد مالی را با صندوق فروشگاهی انجام داده و از مزایای بیشمار این سیستم ها بهره ببرند.

در ادامه به برخی از موارد کاربردی صندوق فروشگاهی سوپر مارکت و هایپرمارکت ها اشاره خواهیم کرد:
  • صندوق فروشگاهی برای فروشگاه های مواد غذایی
  • صندوق فروشگاهی داروخانه
  • صندوق فروشگاهی برای فروشگاه های لباس، کیف و کفش
  • صندوق فروشگاهی رستورانی
  • صندوق فروشگاهی برای فروشگاه های پارچه فروشی
  • صندوق فروشگاهی برای شیرینی فروشی ها

 

طبقه بندی کلی صندوق فروشگاهی سوپرمارکت

 

مزیت استفاده از صندوق فروشگاهی در سوپر مارکت

استفاده از سیستم های صندوق فروشگاهی مناسب برای سوپرمارکت ها نیز باعث می شود انجام عملیات حسابداری با کمترین میزان خطا صورت پذیرد و در مواقع لزوم از اطلاعات مالی گزارش هایی را تهیه کرد.

در حالت کلی سیستم های صندوق فروش ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار حسابداری است که برای انجام تراکنش های مالی مورد استفاده قرار میگیرد که امروزه صندوق های فروشگاهی سوپر مارکت قابلیت های بسیار گسترده تری را دارند .
• تجربه مشتری را افزایش می دهد
• به خرده فروشان اجازه می دهد از چندین مکان فعالیت کنند
• امنیت داده های مشتری را تضمین می کند
• گزارش دقیقی از خرید و فروش ارائه می دهد
• روند بازگشت محصول را تسریع می کند
• تراکنش بدون تماس بدون تماس

اول از همه، سوپرمارکت باید درک کند که نیازهای هر مشتری باید برآورده شود یعنی استفاده از انتزاعات و تعمیم های آماری باید به حداقل برسد. تمرکز اولیه بررسی بازار باید از دفتر مرکزی سوپرمارکت به سوپرمارکت های خاص منطقه خود تبدیل شود , وبا استفاده از صندوق فروشگاهی و نرم افزار فروشگاهی و تحلیل داده ها .
مدیریت و کارشناسان هر سوپرمارکت باید تغییرات تقاضای بازار را که در منطقه آنها وجود دارد تجزیه و تحلیل کنند و بتوانند بر انواع و مقدار محصولات موجود در سوپرمارکت آنها تأثیر بگذارد

مهم است که اطمینان حاصل شود که همه سوپرمارکت ها دارای پرسنل باکیفیت هستند که قادر به تجزیه و تحلیل داده ها و استفاده موثر از فناوری های مدرن هستند.
شاید شما بهترین صندوق فروشگاهی موجود را داشته باشید ولی نرم افزار فروشگاهی شما کار آمد نباشد و یا کارشناس فروشگاه شما دانش استفاده از آن را نداشته باشد و یا آموزش صحیح ندیده باشد.
اگر هر سوپرمارکتی استراتژی و تحلیل بازار خود را اجرا کند، ممکن است نیازهای همه مشتریان درک شود.

 

صندوق فروشگاهی باید متناسب با کسب و کار انتخاب شود

صندوق فروشگاهی و تجهیزات سخت افزاری فروشگاهی و همچنین نرم افزار صندوق فروشگاهی و حسابداری نصب شده بر روی آن باید متناسب با فروشگاه شما طراحی شود منظور ما از متناسب بودن پرداخت هزینه های زیاد سفارشی سازی نیست بلکه با توجه به عملیات حسابداری مختص فروشگاه شما در نظر گرفته می شود که این امر با مشاوره با کارشناسان تکین الکترونیک امکان پذیر می باشد  .
مثلا در سوپرمارکت ها تجهیزات حسابداری عموما شبیه هم هستند مگر انکه با برخی معاملات خاص مانند در نظر گرفتن تخفیفات بعضی آیتم های ممکن است نیاز به تغییر داشته باشد .

پکیج کامل صندوق فروشگاهی سوپر مارکت و هایپرمارکت با قیمت مناسب برای افرادی که به دنبال محصولی با کیفیت و کارایی بالا هستند.

نرم-افزار صندوق فروشگاهی سوپرمارکت

چه نرم افزاری بر روی صندوق فروشگاهی سوپرمارکت نصب می گردد؟

بر روی صندوق های فروشگاهی سوپرمارکت از برند تکین نرم افزار حسابداری قدرتمندی نیز به صورت پیش فرض نصب می‌باشد.
فروشگاه های خرده فروشی بزرگ و کوچک برای مدیریت فرآیندهای متعدد خرده فروشی مانند فروش، حسابداری و انبارداری به نرم افزارحسابداری نیازی اساسی دارند.

اجازه دهید نگاهی به ویژگی های نرم افزار صندوق سوپرمارکت بیندازیم که چگونه  فرآیندهای تجاری را ساده می‌کند:

مدیریت هزینه، صورتحساب و فاکتورها با نصب نرم افزار صندوق سوپرمارکت و برقراری ارتباط میان سخت افزارهایی مثل ترازوی پوزاسکیل و بارکدخوان و فیش پرینتر برای تسهیل فرآیند صورتحساب بسیار آسان تر شده است. تنها چیزی که لازم است اسکن کالاها است تا نرم  افزار صندوق سوپرمارکت بلافاصله فاکتور را جمع بندی و صادر کند.

 

امکانات نرم افزار صندوق فروشگاهی سوپرمارکت :
  • تعریف فرمول خرید: ویژگی تعریف فرمول خرید در نرم افزار برای ساده سازی عملیات جمع بندی فاکتور، افزودن مالیات، تخفیفات و… سفارشی سازی فاکتور برحسب نیاز فروشگاه است.
  • حسابداری مالی: برای رسیدگی به تسویه حساب بانکی، جریان نقدی و بودجه بندی استفاده می شود.
  • مدیریت شیفت: وجود این مزیت در نرم افزار صورتحساب فروشگاه مواد غذایی گزارش هایی را در پایان هر روز تولید می کند که منعکس کننده کمبود یا مازاد پول نقد در باجه هر صندوقدار است. مدیریت شیفت برای جلوگیری از سرقت از سوی کارکنان نیز اهمیت دارد.
  • اسکنر بارکد: اسکنر بارکد به ساده سازی فرآیندهای صورتحساب کمک می کند. نرم افزار حرفه ای سوپرمارکت امکان برقراری ارتباط  این اسکنرها برای ایجاد صورتحساب های دقیق در سیستم فراهم می‌کند.
  • مدیریت موجودی: موجودی ها را مدیریت کنید، اقلام فاسد شدنی و فاسد نشدنی را با این ماژول پیگیری کنید. همچنین می توانید از مدیریت موجودی برای دسترسی به تمام اطلاعات مربوط به موجودی انبار در زمان حال استفاده کنید.
  • برنامه‌های وفاداری: می‌توانید از نرم‌افزار صورت‌حساب فروشگاه‌های مواد غذایی برای تولید کارت‌های تخفیف استفاده کنید که به نوبه خود می‌تواند به مشتریان ثابت شما اختصاص یابد. برنامه های وفاداری بخش مهمی از استراتژی های بازاریابی کسب و کار برای افزایش مشتری هستند.
  • تخفیف و کوپن:  می‌توانید از این نرم افزار برای مدیریت آسان انواع پیشنهادات، تخفیف‌ها و طرح‌های ترکیبی استفاده کنید.

 

اهمیت رضایت مشتری در سوپرمارکت

رضایت مشتری عامل اصلی موفقیت در هر کسب و کار است. فروش سوپرمارکت زمانی می تواند رشد کند که مشتریان خود را با بهترین خط مشی مطابق با نیاز مشتریان از کالا یا خدمات راضی کنند.

بنابراین می توان گفت که رضایت مشتری با مراجعه مجدد یا خرید مجدد مشتری همراه است که همچنین محصولات یا خدمات را به آشنایان خود معرفی می کنند.

رضایت مشتری و فروش ممکن است مستقیماً به هم مرتبط باشند، شرکت‌ها باید به طور دوره‌ای عواملی مانند کیفیت، زمان‌بندی، چیدمان، موجودی و غیره را بررسی کنند تا رضایت مشتری را افزایش دهند، زیرا حتی عوامل کوچکی که کارمندان نمی‌دانند می‌تواند به شدت بر رضایت مشتری تأثیر بگذارند.

پیش‌بینی از آینده به یک سوپرمارکت اجازه می‌دهد تا برنامه‌ ریزی مناسبی برای شرایط آینده ایجاد کند فروشگاه‌های مواد غذایی رقابت سختی دارند و سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای بزرگ از فناوری برای آسان‌تر کردن کار خود استفاده می‌کنند.

یک سیستم صندوق فروشگاهی POS به مدیریت فروشگاه‌های مواد غذایی کمک می‌کند و تسویه‌حساب را سریع‌تر می‌کند. نرم افزار فروشگاهی مواد غذایی به سازماندهی بهتر کسب و کار و برآورده کردن انتظارات مشتریان کمک می کند.

فروشگاه‌های مستقل، مانند فروشگاه‌های کوچک، که در یک مکان محلی حضور دارند، به شدت از پایانه‌های POS خرده‌فروشی برای ارائه خدمات پرداخت دیجیتال به مشتریان استفاده می‌کنند.

 

نقش صندوق فروشگاهی در رضایت مشتریان در سوپرمارکت

سوپرمارکت ها اغلب محصولات خاص را سریعتر از انبار کردن مجدد آنها می فروشد. راه حل این مشکل انجام پیش بینی تقاضا است.

این استراتژی تعیین اینکه چه محصولاتی باید سفارش داده شوند و همچنین زمانی که این درخواست باید انجام شود را تسهیل می کند. داشتن سیستم صندوق فروشگاهی به همراه نرم افزار فروشگاهی مناسب میتواند این امکان را فراهم آورد
سیستم اتوماسیون فروشگاهی باید الگوهای موجود در انبار را با توجه به روز(ها) و زمان(های) که برخی کالاها به فروش می رسند، با جمع آوری و تجزیه و تحلیل این گونه انواع، فروشگاه ها می توانند تاریخ و زمان تحویل را برنامه ریزی کنند و بنابراین، همیشه به موقع تکمیل شوند.
صندوق فروشگاهی در سوپر مارکت بابت کم کردن هزینه های میشود صرفه جویی در هزینه یکی از مهمترین مزایای استفاده از POS است.

میزان پولی که ممکن است سوپرمارکت آلیانس، به ویژه در مورد نیروی کار صرفه جویی کند، قابل توجه است. به عنوان مثال، استخدام افرادی که تنها وظیفه آنها جستجوی اقلام است، غیر ضروری است.

آنها را می توان به سادگی با استفاده از سیستم کامپیوتری شناسایی و شناسایی کرد. سازمان با داشتن POS مناسب می تواند تعداد کارکنان را کاهش دهد یا نقش آنها را بازسازی کند و در نتیجه منابع مالی را حفظ کند.

از آنجایی که به نظر می رسد صف در سوپرمارکت ها اجتناب ناپذیر است، محققان سعی می کنند راه حل هایی مثل صندوق فروشگاهی سوپرمارکت بیابند که بتواند روند پرداخت را بهبود بخشد و سرعت بخشد. با این حال، این نیاز به دسترسی به داده های دنیای واقعی برای توسعه و اعتبارسنجی مدل ها دارد.

برخی از فروشگاه‌ها قبلاً برچسب‌های قیمت الکترونیکی به‌روز شده خودکار را برای قفسه‌های نمایشی معرفی کرده‌اند که باعث صرفه‌جویی در زحمت تعویض برچسب‌های کاغذی می‌شود.

برچسب‌های الکترونیکی همچنین می‌توانند قیمت‌گذاری پویا را تسهیل کنند، به عنوان مثال، محصولاتی که بیش از حد موجودی دارند یا محصولاتی که در آستانه انقضا هستند را تخفیف می‌دهند.

در آینده، گوشی های هوشمند مشتریان ممکن است قیمت های شخصی سازی شده را نمایش دهند. این به سوپرمارکت‌ها اجازه می‌دهد تا پیشنهادات سفارشی ارائه دهند که مشخصات مشتری، سابقه خرید و موقعیت فعلی فروشگاه را در نظر می‌گیرد. تعامل با مشتریان، چه در فروشگاه ها و چه به صورت آنلاین، بسیار فردی خواهد شد.

صندوق فروشگاهی سوپرمارکت در حال حاضر فرآیند پرداخت سوپرمارکت را تغییر می دهد در آینده، مشتریان انتظار هیچ خط، زمان تراکنش و پرداخت های بدون نقد با یک کلیک را نخواهند داشت.
با افزودن صرفه‌جویی در هزینه‌های اتوماسیون عظیم و تغییر بخش‌های سوپرمارکت‌ها، مانند فروشگاه مرکزی، فروشگاه آینده می‌تواند با کاهش 40 درصدی ساعات کار نسبت به سطح امروزی خود کار کند.
بنابراین، عملیات دیجیتالی بسیار کارآمد صندوق فروشگاهی سوپرمارکت، سوپرمارکت‌ها را قادر می‌سازد تا یک محیط مشتری برتر ایجاد کنند که در موقعیت مناسبی برای رقابت با فروشگاه‌های آنلاین قرار می‌گیرد.

مشاوره خدمات

در صورت بروز هرگونه مشکل و سوالات مربوط به نکات فنی با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط باشید .

مدیر خدمات

کارشناس خدمات 1

کارشناس خدمات 2

پنل کاربری

  • خرید ها و پیگیری ها
  • اعلان های فروشگاه
  • و پشتیبانی از طریق تیکت
    در صورتی که نام کاربری و رمز خود را دریافت نکرده اید با ما تماس بگیرید.

مشاوره و خرید

جهت استعلام قیمت، اطلاع از موجودی، و یا در صورتی که در روند انتخاب کالا دچار ابهام شده اید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب و خرید راهنمایی کنند.

Call Now Button