مجله تکین
صندوق فروشگاهی بهترین راه حل افزایش سود فروش

صندوق فروشگاهی بهترین راه حل افزایش فروش و سود فروشگاه

5/5

فهرست مطالب

اتوماسیون و خرید تجهیزات صندوق فروشگاهی بهترین راه حل افزایش فروش

از آنجایی که اتوماسیون همچنان به صنایع بی‌شماری وارد می‌شود و آن‌ها را متحول می‌کند، بخش خرده‌فروشی نیز از این قاعده مستثنی نیست
به‌ویژه از زمانی که تجارت الکترونیک در طول همه‌گیری کووید-19 بیشتر از قبل رونق گرفت.
این یک واقعیت شناخته شده است که اتوماسیون بهترین راه حل افزایش فروش و تکمیل سریعتر وظایف است. با این حال، مزایای بسیار بیشتری برای اتوماسیون خرده‌فروشی وجود دارد که تقریباً بر هر جنبه‌ای از تجارت خرده فروشی و فروشگاهی شما تأثیر می‌گذارد.

به زبان ساده، خودکاری سازی فرایند خرده‌فروشی بهترین راه حل افزایش فروش برای کسب‌وکارها است که این امکان را فراهم می کند فرآیندهای دستی و تکراری را که خیلی وقت‌گیر هستند، ساده‌سازی کنند.

مثلا خرید صندوق فروشگاهی سوپرمارکت به همراه باقی تجهیزات صندوق فروشگاهی در یک سوپرمارکت یا هایپرمارکت به ساده‌سازی و حذف هرچه بیشتر فرآیندهای دستی کم‌ارزش برای کاهش بار کاری کارکنان و آزاد کردن زمان برای کارهای ارزشمندتر اشاره دارد.
در تجارت الکترونیک و به ویژه در خرده فروشی  اتوماسیون فروشگاهی واقعاً بر هر مرحله از کسب و کار خرده فروشی تأثیر می گذارد.

 

تغییر استراتژی دنیای امروز خرده فروشی و بهترین راه حل افزایش فروش

فرایند فروش با استفاده از صندوق فروشگاهی اوکی پوز و ترازو پوزاسکیل به کوتاه شدن صف خرید منجر می شود به نحوی که این فن آوری به سادگی روند خرید ما را تغییر داده اند و صنعت خرده فروشی را مجبور به تجدید نظر در استراتژی های تجاری خود کرده است.

اتوماسیون سیستم های فروشگاهی می تواند مستلزم مدیریت سفارش، مدیریت موجودی، انجام سفارش و غیره باشد.

مزایایی که معمولاً به خرید تجهیزات سخت افزاری فروشگاهی نسبت داده می شود شامل نرخ تولید بالاتر و افزایش بهره وری، استفاده کارآمدتر از مواد، کیفیت بهتر محصول، افزایش ایمنی، هفته‌های کاری کوتاه‌تر برای کار، و کاهش زمان تحویل محصول به مشتری است.

خروجی بالاتر و افزایش بهره وری دو مورد از بزرگترین دلایل در توجیه استفاده از صندوق فروشگاهی و ترازو دیجیتال فروشگاهی بوده است. علیرغم ادعای کیفیت بالا ناشی از کار خوب توسط انسان، سیستم های خودکار معمولاً فرآیند تولید را با تنوع کمتری نسبت به کارگران انسانی انجام می دهند و در نتیجه کنترل و ثبات کیفیت محصول بیشتر می شود.

 

افزایش کنترل فرآیند باعث استفاده کارآمدتر از مواد و در نتیجه ضایعات کمتر می شود

خرید تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری فروشگاهی در مورد پیاده سازی یک سیستم برای تکمیل وظایف تکراری و به راحتی قابل تکرار بدون نیاز به نیروی انسانی است:

  • خریداران انتظار تحویل همان روز یا روز بعد را دارند.
  • آن‌ها می‌خواهند یک نمای هم‌زمان به سطوح موجودی داشته باشند.
  • چند کلیک سریع پیدا کنند آنها همچنین می خواهند آنچه را که نیاز دارند با یک تجربه خرید ناخوشایند، همانطور که اتفاق می افتد، یکی از مهمترین دلایلی است که مشتریان سبد خرید خود را رها می کنند.
  • برآورده کردن سرعت و نیازهای راحتی خریداران امروزی به صورت دستی امکان پذیر نیست.

اتوماسیون خرده‌فروشی شامل مجموعه‌ای از فناوری‌ها است که مسئولیت تکمیل یک کار معین را به نرم‌افزار و صندوق فروشگاهی منتقل می‌کند. این امر دخالت انسان در شمارش موجودی، پردازش فاکتورها و ارسال تبلیغات بازاریابی را کاهش می دهد. در بیشتر موارد خارج از جعبه، ابزارهای اتوماسیون هوشمند، اتاق‌های رختکن را با آینه‌های هوشمند جایگزین می‌کنند و به خریداران اجازه می‌دهند که تقریباً تمام لباس‌های فروشگاه را بدون ریزش حتی یک لایه «آزمایش» کنند.

خرید صندوق های مکانیزه های فروشگاهی در کنار اکسسوری های اختصاصی هر صنعت فرآیند کسب و کار به صنعت خرده فروشی کمک می کند:

• کاهش هزینه های عملیاتی
• افزایش حاشیه
• خطاهای دستی را حذف کنید
• بهبود زمان پردازش
• کاهش مشکلات سهام
• بازاریابی و تبلیغات
• بهبود دید در گزارش فروش
• تجربه ای به مشتری ارائه دهید که از رقبا برتری دارد
• برنامه ریزی زنجیره تامین، پیش بینی تقاضا و هوش مشتری

تقریباً تمام کارهای موجود در فهرست خرده فروشان مدرن را می توان از طریق اتوماسیون سیستم های فروشگاهی و صندوق های مکانیزه فروشگاهی کارآمدتر کرد.

خریداران آنلاین امروزی نیاز به دسترسی فوری به موجودی در زمان واقعی دارند و کارکنان فروشگاه نیاز به پاسخ فوری در مورد در دسترس بودن محصول دارند.
صندوق مکانیزه فروش با پل زدن داده‌های موجودی از انبارهای مختلف جهانی، پلتفرم‌های ارتباطات الکترونیکی، پاپ‌آپ‌های مسافرتی، فروشگاه‌های آجر و ملات و بازارهای شخص ثالث این امکان را فراهم می‌کند.
امروز، مهم است که اطمینان حاصل شود که جزئیات و مشخصات محصول در تمام سایت‌های خرید یکسان است.
ابزارهای خودکارسازی فرآیند فروشگاهی می‌توانند به کارکنان کمک کنند تا فرم‌ها را به صورت آنلاین جمع‌آوری کنند، آن‌ها را از طریق زنجیره‌های به صورت صحیح عبور دهند و عملاً آنها را برای نگهداری سوابق بایگانی کنند
خرده فروشان می توانند از با خرید تجهیزات فروشگاهی برای توصیه محصولات بر اساس عادات خرید قبلی مشتری یا اقلام خریداری شده توسط خریداران مشابه استفاده کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خدمات

در صورت بروز هرگونه مشکل و سوالات مربوط به نکات فنی با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط باشید .

مدیر خدمات

کارشناس خدمات 1

کارشناس خدمات 2

پنل کاربری

  • خرید ها و پیگیری ها
  • اعلان های فروشگاه
  • و پشتیبانی از طریق تیکت
    در صورتی که نام کاربری و رمز خود را دریافت نکرده اید با ما تماس بگیرید.

مشاوره و خرید

جهت استعلام قیمت، اطلاع از موجودی، و یا در صورتی که در روند انتخاب کالا دچار ابهام شده اید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب و خرید راهنمایی کنند.

Call Now Button