مجله تکین
6 دلیل برای اینکه چرا صندوق فروشگاهی اوکی پوز بهتر از یک صندوق فروش سنتی است

7 مزیت صندوق اوکی پوز نسبت به صندوق فروش سنتی

5/5

فهرست مطالب

7 دلیل برای اینکه چرا صندوق فروشگاهی اوکی پوز بهتر از یک صندوق فروش سنتی است؟

توسعه فناوری می تواند بسیاری از وظایف دستی را  اتوماسیون کرده تا به افزایش بهره وری کمک کند. در زندگی روزمره، بارها شاهد بوده ایم که یک کارمند فروش از رایانه و دستگاه های سیار برای ارائه خدمات به مشتریان در فروشگاه استفاده می کند. که یک نوآوری فوق العاده در بازار خرده فروشی است به طوری که صاحبین کسب وکار خرید و استفاده از سیستم های POS برای عملیات روزانه خود را از اولویت های اصلی فروشگاه خود می دانند.

POS مخفف نقطه فروش است و به وضوح می توان آن را به عنوان ناحیه ای که در آن فروش انجام می شود تعریف کرد. در سطح کلان، POS ممکن است یک مرکز خرید، یک بازار یا یک شهر باشد. در سطح خرد، خرده فروشان POS را محلی که مشتریان تراکنش های خود را انجام می دهند در نظر می گیرند، مانند پیشخوان پرداخت.

اگر هنوزهم در مورد تفاوت‌های بین صندوق فروشگاهی اوکی پوز و صندوق‌های نقدی سنتی سوالی ذهنتان را مشغول کرده است، در این مقاله با ما همراه باشید تا برتری اوکی پوز را نسبت به صندوق فروش سنتی به شما اثبات کنیم:

در زیر 7 مزیت صندوق فروشگاهی اوکی پوز را نسبت به صندوق فروش سنتی بخوانید:

 

1-ارائه خدمات سریعتر از یک صندوق سنتی

در صندوق فروشگاهی مدرن به جای تکمیل دستی تمام مراحل پرداخت می توانید از یک سیستم POS ادغام شده با دستگاه های دیگر مانند بارکد خوان ، دستگاه کارتخوان و فیش پرینتر برای تسهیل کل فرآیند پرداخت استفاده کنید.
مجموعه این سخت افزارها سیستم یکپارچه ای است که به طور خودکار و دقیق عمل می کنند.
در نتیجه به کارکنان شما کمک می کند تا مدت زمان انجام هر تراکنش را کاهش دهند.

 

2-ساده سازی فرآیند حسابداری

در صندوق های پول قدیمی حسابداران مجبور بودند تا صدها رسید را به صورت دستی مرتب کنند. با این حال، POS موارد خود را برای بررسی آسان‌تر ایجاد و در نرم افزار حسابداری ثبت می‌کند.

 

3-خطاهای انسانی را کاهش دهید

POS چندین عملکرد مهم حسابداری را خودکار می کند تا خطاهای کاربر را به حداقل برساند و در زمان صرفه جویی کند.

 

4-کاهش منابع انسانی

POS شامل یک سیستم مدیریت موجودی کلی است :
به‌جای شمارش فیزیکی موجودی‌ اقلام در فروشگاه‌ها، می‌توانید به راحتی مقادیر محصول را به صورت دقیق در صفحه گزارشات POSبررسی کنید. علاوه بر این، POS می‌تواند محصولات پرفروش را شناسایی کند و زمانی که موجودی این کالاها رو به اتمام باشد ، بتوانید سریعا محصولات پرفروش را دوباره سفارش دهد.

 

5-به روز رسانی موجودی انبار در هر لحظه

صندوق فروشگاهی اوکی پوز بسیاری از مراحل دستی که کاری پرهزینه و وقت گیر است را حذف می کند و امکان جست و جوی آسان تر تاریخچه تراکنش ها را به خرده فروشان می دهد.

برای مثال، اگر کارکنان بخواهند بدانند روز قبل چقدر فروخته‌اند POS می‌تواند اطلاعات دقیق را در هر لحظه ارائه دهد، در حالی که در صندوق فروش سنتی برای یافتن پاسخی مشابه ساعت‌ها کار پرزحمت می‌طلبد.

 

6-ایجاد سفارشات خرید برای انبار با حذف مراحل اضافی سفارش

با اوکی پوز می توانید اطمینان حاصل کنید که فروشگاه شما هرگز از پرفروش‌ترین محصولات خالی نشده و مشتری تان را ناامید نمی کنید زیرا سریع‌تر و راحت‌تر متوجه خواهید شد چه کالایی را مجددا برای انبار سفارش دهید.

 

7-امکان جست و جوی آسان تر تاریخچه تراکنش ها را به خرده فروشان می دهد

برای مثال، اگر کارکنان بخواهند بدانند روز قبل چقدر فروخته‌اند POS می‌تواند اطلاعات دقیق را در هر لحظه ارائه دهد، در حالی که در صندوق فروش سنتی برای یافتن پاسخی مشابه ساعت‌ها کار پرزحمت می‌طلبد

 

چگونه می توان از حداکثر امکانات و مزایای پوز بهره برد ؟

با سیستم‌های okPOS در صورتی می‌توانید به امکانات کاملی دست یابید که آن‌ها را با ماژول‌ها، سخت افزارها و نرم افزارهای دیگر ادغام کنید تا یک تجربه عالی برای خریداران ایجاد شود.
برای ایجاد این تجربه، خرده‌ فروشان به یک سیستم نرم افزاری نیاز دارند که با اتصال ماژول‌های مختلف، از جمله مدیریت موجودی، مدیریت بارکد، انبار، مدیریت سفارشات، انجام سفارش، و دسترسی سریع به گزارش‌های ایجاد شده را دارا باشد.

 

نتیجه گیری :

آنچه واضح است امروزه، کلید جلب مشتری، مشتری مداری است. هرچه تجربه خرید برای آنها راحت تر باشد، به تعداد دفعات بیشتری برای خرید مجدد مراجعه می کنند در قرن حاضر با افزایش قدرت فناوری ، برای ایستادن در خط مقدم بازار، خرده‌فروشان باید به‌روزرسانی شوند تا با روند رو به رشد همگام شوند. پس با بهره گیری از مزایای okPOS، اجازه دهید فروشگاهتان رشد نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خدمات

در صورت بروز هرگونه مشکل و سوالات مربوط به نکات فنی با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط باشید .

مدیر خدمات

کارشناس خدمات 1

کارشناس خدمات 2

پنل کاربری

  • خرید ها و پیگیری ها
  • اعلان های فروشگاه
  • و پشتیبانی از طریق تیکت
    در صورتی که نام کاربری و رمز خود را دریافت نکرده اید با ما تماس بگیرید.

مشاوره و خرید

جهت استعلام قیمت، اطلاع از موجودی، و یا در صورتی که در روند انتخاب کالا دچار ابهام شده اید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب و خرید راهنمایی کنند.

Call Now Button