مجله تکین
دو راهی انتخاب بین صندوق فروشگاهی ویندوز و اندروید

صندوق فروشگاهی ویندوز یا اندروید؟

5/5

فهرست مطالب

دو راهی انتخاب بین صندوق فروشگاهی ویندوز و اندروید

نوآوری تکنولوژی در صنعت خرده فروشی به سرعت در حال تغییر است. البته این نکته را نیز باید در نظر گرفت که استانداردهای تغییر در سطح صنایع در طول زمان از کشوری به کشور دیگر متفاوت است.
صندوق های فروشگاهی نیز از تکامل و تغییر مستثنی نیستند تا با خواسته های مشتری مطابقت داشته باشند .
سیستم عامل اندروید عمدتاً برای دستگاه های مصرف کننده مانند گوشی های هوشمند و تبلت ها طراحی شده است بنابراین، اگر قابل حمل بودن چیزی است که در یک سیستم نقطه فروش به دنبال آن هستید، نیازهای شما توسط اندروید مرتفع می گردد در غیر این صورت به آن فکر نکنید.
کسب و کارها به دستگاه های صنعتی( need industrial grade devices) نیاز دارند ، نه دستگاه های مصرف کننده . (consumer grade devices)
صندوق های فروشگاهی اندروید درگاه های کمتری نسبت به صندوق های فروشگاهی ویندوزی دارند .
تعداد نرم افزار های فروشگاهی اندرویدی در مقایسه با نرم افزارهای فروشگاهی تحت ویندوز کمتر بوده و حق انتخاب کمتری وجود دارد .
سفارشی سازی و به روز رسانی نرم افزار اندرویدی مشکل تر است و با سرعت کسب و کار شما تطابق نخواهد داشت .
امنیت صندوق فروشگاهی تحت اندروید بسیار پایین تر از صندوق فروشگاهی تحت ویندوز است .
شاید بتوان قاطعانه ابراز کرد که سیستم های فروش نقطه ای در صنایع مرتبط به مهمان مثل هتل و رستوران ، به طور فزاینده ای محبوب  همانند پرداخت بدون تماس در یک خرده فروشی محبوب شوند.

 

ویژگی تحرک پذیری سیستم POS تبلت مبتنی بر فضای مجازی ابری، آنها را به یک انتخاب مطلوب تبدیل می کند اما موارد زیر باعث ایجاد مشکل خواهند شد ؛

 

دزدی :

یک وسیله چند منظوره مانند تبلت یک وسوسه است. در حالی که سیستم سنتی فروش نقطه ای روی پیشخوان ثابت است، تبلتها اهداف آسانی هستند. سرقت تبلتهای حاوی داده های مهم و محرمانه میتواند باعث ضرر جدی برای کسب وکار شود.

دوام :

تبلت ها ظاهر خوبی دارند و استفاده از آنها آسان است، اما مانند سخت افزار POS با دوام ساخته نشده اند و در آن ها آسیب های صفحه نمایش رایج است. با دستگاه های دستی مانند تبلت، احتمال آسیب تصادفی از سوی کاربران کم دقت وجود دارد. حتی اگر هیچ آسیبی وجود نداشته باشد، سیستم عامل تبلت که به گذشت زمان قدیمی می شود باعث عدم کارکرد سایر عملکردها در سه تا چهار سال دیگر خواهند شد .

امنیت :

با افزایش جرایم سایبری در سراسر جهان، هر دستگاهی که به اینترنت متصل باشد آسیب پذیرتر خواهد بود صندوق فروشگاهی تبلت مبتنی بر ابر، دائما به اینترنت متصل می ماند و در نتیجه به هدفی برای هک تبدیل می شود. سوء استفاده از صندوق های فروشگاهی اندرویدی با باز کردن ایمیل های شخصی یا رسانه های اجتماعی نیز می تواند امنیت را به خطر بیاندازد.

2 دیدگاه دربارهٔ «صندوق فروشگاهی ویندوز یا اندروید؟»

  1. رضا احمدی

    پس اینجوری که نتیجه میگیریم بهتره از صندوق های فروشگاهی ویندوزی استفاده کنیم

    1. دقیقا به دلیل کارکردهای کامل تر انتخاب اول ماست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خدمات

در صورت بروز هرگونه مشکل و سوالات مربوط به نکات فنی با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط باشید .

مدیر خدمات

کارشناس خدمات 1

کارشناس خدمات 2

پنل کاربری

  • خرید ها و پیگیری ها
  • اعلان های فروشگاه
  • و پشتیبانی از طریق تیکت
    در صورتی که نام کاربری و رمز خود را دریافت نکرده اید با ما تماس بگیرید.

مشاوره و خرید

جهت استعلام قیمت، اطلاع از موجودی، و یا در صورتی که در روند انتخاب کالا دچار ابهام شده اید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب و خرید راهنمایی کنند.

Call Now Button