مجله تکین
راه اندازی هایپرمارکت و فروشگاه مواد پروتئینی

راه اندازی هایپرمارکت و فروشگاه مواد پروتئینی

5/5

فهرست مطالب

نکاتی در رابطه با راه اندازی هایپر و فروشگاه پروتیئنی محلی

جستجو برای بهینه سازی عملیاتی و بهره وری برای خرده فروشان و همچنین راه اندازی هایپرمارکت و فروشگاه مواد پروتئین محلی در اولویت بوده است.
تعادل بین سودآوری و خدمات مشتری یک چالش برجسته در خرده فروشی است. بهبود راحتی و کیفیت خدمات مشتری بدون افزایش هزینه ها با اطمینان از کارایی فرآیند شروع می شود و تیم های فروشگاه را از تیم های عملیاتی به تیم های متمرکز بر مشتری تبدیل می کند.
مشتریان به دنبال تجربه ای متناسب با ترجیحات خود هستند و انتظار دارند محصولات در زمان مناسب، با کمیت و کیفیت مناسب در دسترس باشند.

در این زمینه، یک تیم پروژه شامل عناصری از مناطق مختلف فروشگاه شناسایی شد. هدف تیم پروژه افزایش بهره‌وری وظایف لجستیکی، حذف تعداد اختلالات فروشگاه و آزاد کردن زمان تیم‌ها برای اختصاص به خدمات مشتری بود.
تصور کنید در یک فروشگاه که هم کالای تعدادی موجود میباشد و هم کالای وزنی با توجه به خرید و استفاده از صندوق فروشگاهی اوکی پوز و همچنین ترازو دیجیتال فروشگاهی تکین کار برای فروشندگان سهل تر و آسان تر میگردد.
به طور مثال با توجه به ویندوز بیس یودن صندوق فروشگاهی و پوزاسکیل های تکین و سرعت قابل توجه امکان محاسبه خرید مشتریان و صدور رسیدهای موقت فراهم میاید و مشتری زمان کمتری را در صف فروشگاهی در انتظار می ایستد.
درصنعت پروتیئن شاید استفاده از ترازو دیجیتال فروشگاهی از هم در قسمت انبار تولید و فروش بیشترین کمک را به صاحبین کسب و کار و مشتریان میکند تا فرایند با سرعت بیشتر و دقت بیشتری انجام گیرد .
کار با ترازو پوزاسکیل تکین به قدری راحت است که در صورت به شکل ترازوهای سلف توزین قرار داده شوند و حتی خریداران به سادگی کالای خود را روی ترازویی که در بخش تازه فروشگاه تعبیه شده قرار دهند و از قیمت و وزن کالا مطلع شوند.

به طور مثال افتتاح هایپر پروتئین جدید یک استراتژی توسعه رایج برای بسیاری از خرده فروشان است. راه‌اندازی فروشگاه در مکان‌های دیگر به شما امکان می‌دهد تا حضور آفلاین برند خود را گسترش دهید و به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید.
اگر باز کردن سوپر پروتیئن جدید در برنامه شماست، بدانید که موفقیت عملکرد چند فروشگاهی شما به میزان تعادل بین دو چیز بستگی دارد.

تجهیزات اساسی راه اندازی هایپرمارکت پروتئین

استفاده از نرم‌ افزار صندوق فروشگاهی و سخت‌ افزار صندوق فروشگاهی مشابه برای راه‌اندازی فروشگاه‌ها، کسب‌وکار شما را بسیار قابل مدیریت می‌کند.

راه‌اندازی ساده‌تر می‌شود و آموزش کارکنان جدید (بدون توجه به فروشگاهی که در آن منصوب می‌شوند) آسان‌تر می‌شود، وقتی از یک سیستم متحدالشکل برای اجرای مکان‌های خود استفاده می‌کنید.

توزین گامی حیاتی در حفظ یکپارچگی و کیفیت محصولات غذایی است. به عنوان مثال، ترازوهای نوار نقاله به دستیابی به یکنواختی در تمام فرآیندها کمک می کند، یکنواختی دسته ای را تضمین می کند

 

مواردی که برای راه اندازی فروشگاه مواد پروتئینی باید رعایت شوند:

 

درک شرایط محیطی

محصولات غذایی مختلف برای پردازش، بسته بندی و نگهداری به دماهای متفاوتی نیاز دارند.
درک کنید که این دماها چگونه بر ترازوهای توزین تأثیر می گذارد و اقدامات پیشگیرانه را برای محافظت از ترازو در برابر آسیب های محیطی مانند ترک، زنگ زدگی، سوراخ شدن و نویزهای ناشی از یخچال ها را انجام دهید.

 

کالیبراسیون دقیق ترازو

قطعیت اندازه گیری موجود در هر مقیاس را بررسی کنید:
اگر وزن محصول هنگام توزین در ترازو صنعتی در شرایط عادی با وزن موجود در سردخانه تفاوتی وجود دارد، ترازو را کالیبره کنید تا تفاوت از بین برود.
به طور مشابه، وزن غذا ممکن است در ابتدا و انتهای خط فرآوری متفاوت باشد، یعنی زمانی که غذا طی مراحلی منجمد می شود.

 

کالیبراسیون مکرر

فقط کالیبره کردن ترازو کافی نیست. تست روتین و کالیبراسیون ثابت بسیار حیاتی است.
با گذشت زمان، ترازو فرسوده می شود، ارتعاشات ممکن است خواندن را تغییر دهد و دمای شدید می تواند اثرات مخربی داشته باشد.

توانایی ارائه تنوع بیشتر گزینه‌های آماده به خریداران در عصر ترجیحات بدون تماس، برای رونق طولانی‌ مدت حیاتی است.

بیماری همه گیر همچنین سوپرمارکت ها را مجبور کرده است تا عرضه های آماده را گسترش دهند زیرا موارد خدمات گوشت تازه به دلیل کار بسته شده یا تجزیه شده است.
از کیسه‌های کوچک گرفته تا بسته‌بندی‌های پوستی وکیوم و هر چیزی که بین آن‌ها قرار دارد، محافظت از محصول برای ایمنی مواد غذایی و ماندگاری همچنان در نزدیک شدن تعداد تولیدکنندگان گوشت به این تجارت نقش اساسی دارد.
امروزه مشتریان با توجه به بیماری کرونا و نداشتن وقت خرید های بسته بندی شده و تمیز شده را انتخاب میکنند داشتن یک پوزاسکیل چاپ لیبل با فرایند پری پک کردن محصولات با توجه به داشتن امار تقاضا و لیبل قابل استفاده در یخچال بسیار می تواند مفید و کارایی باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خدمات

در صورت بروز هرگونه مشکل و سوالات مربوط به نکات فنی با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط باشید .

مدیر خدمات

کارشناس خدمات 1

کارشناس خدمات 2

پنل کاربری

  • خرید ها و پیگیری ها
  • اعلان های فروشگاه
  • و پشتیبانی از طریق تیکت
    در صورتی که نام کاربری و رمز خود را دریافت نکرده اید با ما تماس بگیرید.

مشاوره و خرید

جهت استعلام قیمت، اطلاع از موجودی، و یا در صورتی که در روند انتخاب کالا دچار ابهام شده اید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب و خرید راهنمایی کنند.

Call Now Button