نمونه ای از فروشگاه زنجیره ای خرده فروشی که به شما انگیزه میدهند تا کسب و کارتان را بهتر اداره کنید
فروشگاه Solfire
یک شرکت پوشاک ورزشی در بروکلین که تمرکز زیادی روی ایجاد جامعه ورزشی خود را دارد با هدف ایجاد یک برند پوشاک قوی که افراد علاقه مند به تناسب اندام را گرد هم می آورد چند سال پیش راه اندازی شد.
مهم ترین تعهد تیم شرکت تولید محصولات با کیفیت بالاست . این شرکت فقط با تولیدکنندگانی کار می کند که استانداردهای آنها را برآورده می کند تا اطمینان حاصل کند که هر کالایی که برای عرضه و فروش فراهم مینماید درجه یک است.
برای مثال، در فروشگاه های خود، یک بار bar آبمیوه و اسموتی به همراه یک «واحد تناسب اندام» راهاندازی کردند نقطهای برای ورزش و همچنین ملاقات باشگاهها.
علاوه بر این، یک شبکه اجتماعی راهاندازی نموده تا ویدیوها از همه مکانهایی که مشتریان ورزش میکنند، را در فروشگاه به نمایش بگذارد.
از این طریق تمام اطلاعات مشتری را دریافت کردند و با آنها برای تمام رویدادها درتماس بودند با توجه به آمار به دست آمده با توجه به برخورد خوب و تکنیک های ویژه، تمام خریداران اطلاعات تماس خود را به راحتی در اختیار مسئولین فروشگاه قرار میدادند. داشتن یک صندوق فروشگاهی اوکی پوز مناسب و نرم افزار فروشگاهی منطبق، آنها را در این مورد به شکل مناسبی یاری کرده است.
فروشگاه Dresden
این شرکت عینکهای طبی و عینکهای آفتابی جدید ساخته شده از زبالههای پلاستیکی و تورهای ماهیگیری دور ریخته شده را تولید میکند، و تولیدات خود را با قیمتهای مقرون به صرفه میفروشد.
درسدن علاوه بر فروش محصولات عالی، تجربه جالبی را نیز در فروشگاه ارائه می دهد. برخلاف سایر خرده فروشان عینک که عینک را به صورت آماده می فروشند، به خریداران اجازه می دهد عینک یا عینک آفتابی خود را بسازند!
قیمت ها از 49 دلار شروع می شود، مشتریان می توانند لنزها و فریم ها را در حین انتظار تهیه کنند. آنها می توانند سبک قاب و ترکیب رنگ خود را انتخاب کنند، به این معنی که می توانند مدلی را تهیه کنند که فقط برای آنها ساخته شده است.
سخت افزار فروشگاهی ، پایانه مکانیزه فروشگاهی در موفقیت این فروشگاه تاثیر فوق العاده ای داشته است.
فروشگاه Christmas Elves
همانطور که از نامش مشخص است، یک فروشگاه تعطیلات است که درختان کریسمس، چراغها، تزئینات، لباسها و موارد مرتبط دیگر را میفروشد.
صاحب فروشگاه، جیسون مک اینتایر، همیشه کریسمس را دوست داشت، بنابراین وقتی شانس داشتن یک فروشگاه تعطیلات پیش آمد، شغل خود را به عنوان یک معمار نرم افزار رها کرد تا رویای خرده فروشی خود را دنبال کند.
جیسون چندین مرحله عملی را اجرا کرد که منجر به رشد فروشگاه کریسمس شد، اما چیزی که کار جیسون لو دوست داشتنی میکند استفاده هوشمندانه او از داده ها و گزارش های خرده فروشی است. موفقیت این فروشگاه نمونه بارز مهم بودن صندوق فروشگاهی مکانیزه و نرم افزار فروشگاهی همراه آن میباشد.
این استفاده از سخت افزار فروشگاهی باعث شده ، او از نزدیک به سرعت فروش محصولات خود با خوشحالی نگاه می کند به این صورت که :
اون میگوید من باید سفارشات کریسمس خود را در ژانویه یا فوریه هر سال ارسال کنم، بنابراین تقریباً یک شات برای خرید دریافت می کنیم. اگر کمتر خرید کنم و بفروشم فرصت های فروش را از دست می دهم. اما اگر تعداد زیاد یا اشتباهی از محصولات را بخرم، باید به دنبال تخفیفها و تبلیغات باشم.
او می گوید که در آن زمان است که گزارش های فروش با سرعت وارد می شود. جیسون و تیمش با بررسی زمان افزایش فروش و اینکه کدام محصولات بیشترین فروش را دارند، می توانند ایده واضح تری از تعداد واحدهای سفارش به دست آورند. جیسون میگوید که به گزارشهای سرعت فروش محصولات خاص و دستهبندی کلی آنها نگاه میکند و این به او اجازه میدهد تا بفهمد چه اقلامی باید سفارش دهد و آیا محصولات مرتبطی وجود دارد که میتواند خریداری کند.
به نظر شما هوشمندی اتوماسیون فروشگاهی جالب نیست.