مجله تکین
مزایای صندوق فروشگاهی اندرویدی

صندوق فروشگاهی اندرویدی

5/5

فهرست مطالب

صندوق فروشگاهی اندرویدی

همانطور که گفته شد از بهترین روش ها برای خدمات دهی به مشتریان فروشگاه صندوق فروشگاهی می باشد که باعث افزایش سرعت و دقت در محاسبات می شود .
از جدیدترین فناوری روز و مدل های صندوق فروشگاهی می توان صندوق فروشگاهی اندرویدی را نام برد که سیستم عامل آن مبتنی بر اندروید می باشد .
این تجهیزات دارای صفحه نمایش تاچ که منظور همان صفحه نمایش لمسی است هستند و مطابق با استاندارد های روز جهانی و راهی مفید برای پیشرفت کسب و کار هر فروشگاهی می باشد.

 

دلایل روی کار آمدن صندوق فروشگاهی اندرویدی 

 

سرعت صندوق فروشگاهی اندرویدی در مقایسه با سیستم عامل های قدیمی بسیار بالاتر بوده و بیشتر برای ارائه خدمات دیجیتالی و الکترونیکی فروشگاهی تدارک دیده شده است.
در کنار این صندوق های فروشگاه های اندوریدی نرم افزار های حسابداری مختص آن ها نیز توسط برنامه نویسان حرفه ای اماده شده است که تمامی عملیات حسابداری پیشرفته صندوق فروشگاهی اوکی پوز معمولی را نیز ارائه می دهند .

در قدیم فروشگاه هایی که مشتریان بسیاری داشتند صف های طولانی از مشتریان باعث کلافه شدن مشتریان و افزایش خطای صندوقدار می شده است.

اما با ورود صندوق های فروشگاهی با تجهیزات جدید و مدرن و اتوماسیون سازی دیگر هیچکدام از صاحبین فروشگاه نگران زیان های مالی ناشی از خطا و از دست دادن مشتریان خود به خاطر شلوغی و بی نظمی بیش از حد نبودند .
مدیریت یک فروشگاه بعد از تحقیقات فراوان در مورد انتخاب صندوق فروشگاهی باید بداند که به چه تجهیزاتی برای کسب و کار خود نیاز دارد سپس از تعداد ، نوع و مدل تجهیزات فروشگاه از قبیل صندوق فروشگاهی اطلاعات کافی کسب نماید.

 

حال بیایید نگاهی کوتاه به مزایای صندوق فروشگاهی اندرویدی بندازیم :

1-کاربرد راحت و آسان

استفاده از صندوق فروشگاهی اندرویدی به قدری آسان است که با یک الی دو ساعت آموزش کارکنان به راحتی می توانند با آن کار کنند و و از تجربه داشتن صفحه نمایش لمسی بدون موس و کیبورد لذت ببرند.

 

2-کمتر شدن اشتباهات افراد

بدون تردید وقتی بیشتر کارهایی که به صورت دستی صورت میگیرد با استفاده از صندوق فروشگاهی اندرویدی اتوماسیون و خودکار شود ، اشتباهات به شدت کاهش می یابد.

 

3-دسترسی مدیریت فروشگاه در هر زمان و مکان به اطلاعات

این نسل جدید صندوق ها بر پایه رایانش ابری است که در نتیجه آن فرد مدیر با تلفن همراه خود در هر مکان و هر زمانی با کسب و کارش در ارتباط خواهد بود.

 

4-ثبت اطلاعات فروش هر محصول به همراه جزئیات

صندوق‌های فروشگاهی قابلیت این را دارند که فروش هر محصول را با جزئیاتی مثل تاریخ و مبلغ و … ثبت نمایند.

 

5-پرداخت سریع و آسان

با اتصال صندوق‌های فروشگاهی اندرویدی به دستگاه کارتخوان و صفحه نمایش لمسی عملیات پرداخت سریع صورت می گیرد.

 

6- انبار داری و کنترل موجودی انبار

با یک گزارش گیری ساده میتوانید از میزان موجودی محصولات در انبار مطلع شوید.

 

7-مدیریت کارکنان

به این دلیل که هریک از کارکنان دارای نام کاربری به تفکیک است میتوانید از عملکرد کاری هریک به صورت جداگانه مطلع شوید.

 

8- امنیت بالای اطلاعات

به دلیل وجود رمز عبور و نام کاربری به همراه سطح دسترسی برای هر شخص ، از ایمن بودن اطلاعات و پایگاه داده اطمینان پیدا می کنید.

 

9- امکان نصب نرم‌افزارهای اندروید

به دلیل وجود سیستم عامل اندرویدی نرم‌افزارهای اندرویدی مناسب با کسب‌وکار خود که نیاز دارید را میتوانید نصب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به بالای صفحه بردن

مشاوره خدمات

در صورت بروز هرگونه مشکل و سوالات مربوط به نکات فنی با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط باشید .

مدیر خدمات

کارشناس خدمات 1

کارشناس خدمات 2

پنل کاربری

  • خرید ها و پیگیری ها
  • اعلان های فروشگاه
  • و پشتیبانی از طریق تیکت
    در صورتی که نام کاربری و رمز خود را دریافت نکرده اید با ما تماس بگیرید.

مشاوره و خرید

جهت استعلام قیمت، اطلاع از موجودی، و یا در صورتی که در روند انتخاب کالا دچار ابهام شده اید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب و خرید راهنمایی کنند.

Call Now Button