مجله تکین
تجهیزات راه اندازی کافی شاپ

تجهیزات راه اندازی کافی شاپ

5/5

فهرست مطالب

تجهیزات راه اندازی کافی شاپ

امروزه بسیاری از افراد برای انجام دادن کارهای روزمره و ملاقات های خود، کافی شاپ‌ها رو انتخاب می‌کنند به همین دلیل کافه داری این روزها به یک شغل پر درآمد تبدیل شده است که با وجود تمام فراز و نشیب‌های چند سال اخیر همچنان کافی شاپ ها رونق دارند.

با توجه به اینکه گزینه اصلی در منوی همه کافه ها قهوه و دومین نوشیدنی محبوب  درجهان است پس همیشه مشتری هایی برای ورود به کافه ها قدم می گذارند.

افتتاح یک کافی شاپ کار چندان آسانی نیست، اما دانستن فهرست نسبتا دقیق از تجهیزاتی که برای راه اندازی کافی شاپ نیاز دارید می تواند شانس موفقیت شما را در این حیطه بیشتر کند.
برای افتتاح یک کافی شاپ موفق، باید در مورد تجربیات سایر افراد تحقیق کنید، شرکای عمده فروشی تهیه مواد اولیه قابل اعتماد پیدا کنید و بهترین تجهیزات کافی شاپ را که بودجه شما اجازه می دهد سفارش دهید.

 

در این مقاله لیستی تقریبا کامل از تجهیزات کافی شاپ برای شروع را گردآوری کرده ایم :

  1. قهوه ساز قطره ای اتوماتیک
  2. دستگاه اسپرسوساز با کیفیت بالا
  3. آسیاب قهوه صنعتی
  4. سیستم صندوق فروشگاهی اوکی پوز
  5. آبمیوه‌گیری و مخلوط کن صنعتی
  6. گاز و فر و توستر
  7. یخچال و فریزر
  8. قفسه بندی
  9. ظروف نگهداری، آماده سازی، سرو
  10. سیستم امنیتی

 

1- قهوه ساز قطره ای اتوماتیک

از آنجایی که قهوه بخش بزرگی از فروش کافه ها را به خود اختصاص می دهد، خرید بهترین قهوه ساز اهمیت زیادی دارد تا به اندازه کافی بادوام باشد و بتواند مقدار زیادی قهوه با کیفیت در طول روز تولید کند و به گونه ای سریع باشد تا بتواند تقاضای مشتریان را در شلوغ ترین زمان های روز  برآورده کند.
کافی‌شاپ‌ها معمولاً چندین قهوه‌ساز دارند که قهوه های مختلف را به طور همزمان درست می‌کنند.

 

2- دستگاه اسپرسوساز با کیفیت بالا

بسیاری از نوشیدنی های داغ کافه ها حاوی اسپرسو هستند، بنابراین یک دستگاه اسپرسوساز عالی الزامی است. بازار دستگاه‌های اسپرسوساز صنعتی به حدی متنوع و گسترده است که قیمت برخی از دستگاه‌های با کیفیت بالاتر ممکن است برای شما زیاد به نظر برسد. این مهم است که قبل از خرید یک دستگاه اسپرسوساز، خوب تحقیق کنیم که بعد از پرداخت هزینه نسبتا زیاد آن کارایی و سود برای کافه به همراه داشته باشد.

 

3- آسیاب قهوه صنعتی

از آنجایی که اکثر کافی شاپ ها از دانه های آسیاب نشده برای تهیه تازه ترین قهوه ممکن استفاده می کنند، بهتر است یک آسیاب قهوه صنعتی را به لیست تجهیزات کافی شاپ خود اضافه کنید. سرمایه‌گذاری روی آسیاب قهوه مناسب می‌تواند تفاوت در طعم و عطر قهوه یا اسپرسوی شما ایجاد کند.
بهترین آسیاب های صنعتی قهوه را قبل از خرید بررسی کنید تا دستگاهی را پیدا کنید که نیازهای کافی شاپ را متناسب بودجه شما را برآورده کند.

 

4- صندوق فروشگاهی

صندوق فروشگاهی چیزی فراتر از یک سیستم فروش است صندوق فروشگاهی مناسب کافی شاپ کمک می کند تا موجودی مواد اولیه خود را پیگیری کنید، تجزیه و تحلیل و سود کسب و کار خود را نظارت کنید، کارکنان را مدیریت کنید و پرداخت ها را به راحتی انجام دهید .
به عنوان یک کافی‌شاپ مدرن، از الزامی ترین تجهیزاتی که نیاز دارید صندوق فروشگاهی اوکی پوز است که باعث تسریع در پرداخت ها،کاهش خطاها و رضایت مشتریان می شود و  امکان فروش به سادگی همه محصولات منو را می‌دهد. صندوق فروشگاهی تنها راه حل اساسی به عنوان سیستم حسابداری یک فروشگاه، رستوران، فست فود یا کافی شاپ برای رسیدگی به سفارش های آنلاین نیز می باشد ، که قابلیت هماهنگی و ادغام با نرم افزارهای فروشگاهی و حسابداری را داراست شما در قرن حاضر باید به فکر راه‌حلی باشید که دست مشتری را برای خرید باز بگذارد و انعطاف پذیر باشد.

تجهیزات راه اندازی کافی شاپ

 

5- مخلوط کن های صنعتی

در سال گذشته طبق یک نظرسنجی به عمل آمده از مشتریان کافه ها نشان داد که 38 درصد از افراد نوشیدنی های خنک و یا ترکیبی سفارش می دهند. برای انجام این سفارشات به حداقل یک مخلوط کن و آبمیوه گیری قوی نیاز دارید.

 

6- فر و توستر

اگر در منوی کافی شاپ شما مثل اغلب کافی شاپ ها چند مورد غذای گرم وجود دارد به روشی مطمئن برای تهیه سریع غذایتان نیاز دارید.
اکثر کافی‌شاپ‌ها ساندویچ، صبحانه، سیب زمینی یا حداقل شیرینی گرم نیز سرو می‌کنند، به این معنی که شما به یک توستر یا فر نیاز دارید.

 

7-یخچال و فریزر

وقتی کافی شاپ خود را افتتاح می کنید، به راهی برای تازه نگه داشتن مواد غذایی و خصوصا محصولات لبنی خود نیاز دارید.یخچال های ویترین دار و یخچال های پیشخوانی از موارد ضروری هستند.
به یاد داشته باشید که یخچال ها بخش بزرگی از طراحی کافی شاپ نیز هستند، بنابراین باید ظاهری براق و شیک داشته و با حال و هوای کلی مغازه مطابقت داشته باشند.

 

8- قفسه بندی

قفسه بندی تنها راه حل نظم دهی به کافه و انبار آن برای نگه داری ظروف و مواد اولیه است.
بدون یک قفسه بندی سازمان یافته، مرتب کردن کافه غیرممکن و دسترسی به هر چیزی که لازم دارید سخت می شود و در پی آن طولانی شدن زمان آماده سازی سفارش مشتری و نارضایتی او را به همراه دارد. پیشنهاد می‌کنیم از یک طراح حرفه ای و قابل اعتماد قفسه بندی برای سازماندهی کافه کمک بخواهید.

تجهیزات راه اندازی کافی شاپ

 

9- ظروف نگهداری ،آماده سازی، سرو

از آنجایی که کافی‌شاپ‌ها برای سرو مقادیر متنوعی از خوراکی ها من جمله نوشیدنی های سرد و گرم، غذاها و همچنین آماده سازی این مواد نیاز به انواع و اقسامی از ظروف برای نگه داری،آماده سازی و سرو دارند .

اگر ظروف مناسبی نداشته باشید، کارکنان سردرگم شده و کارایی کسب و کارتان پایین می آید، در نتیجه آن سود در دراز مدت کاسته می شود. با یک فروشنده محلی یا قابل اعتماد عرضه کننده ظروف برای خرید مناسب به صورت عمده صحبت کنید و خرید خود را با دقت و به طور موثر برنامه ریزی کنید.

 

10- سیستم امنیتی

هر کسب و کاری به یک سیستم امنیتی برای جلوگیری از جرم و حفظ امنیت کارکنان و مشتریان نیاز دارد. تجهیزات امنیتی شامل دوربین ها و دزدگیر هم درداخل کافی شاپ و هم در درهای ورودی و خروجی و انبار نصب می شود. برای اینکه امنیت بیشتری داشته باشید، روی ابزارهای مدیریت کارکنان مثل صندوق فروشگاهی و کشو پول در قسمت پرداخت ها نیز سرمایه گذاری کنید تا از برداشتن پول نقد توسط کارکنان جلوگیری به عمل آورید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خدمات

در صورت بروز هرگونه مشکل و سوالات مربوط به نکات فنی با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط باشید .

مدیر خدمات

کارشناس خدمات 1

کارشناس خدمات 2

پنل کاربری

  • خرید ها و پیگیری ها
  • اعلان های فروشگاه
  • و پشتیبانی از طریق تیکت
    در صورتی که نام کاربری و رمز خود را دریافت نکرده اید با ما تماس بگیرید.

مشاوره و خرید

جهت استعلام قیمت، اطلاع از موجودی، و یا در صورتی که در روند انتخاب کالا دچار ابهام شده اید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب و خرید راهنمایی کنند.

Call Now Button