مجله تکین
تجهیزات راه اندازی فست فود

تجهیزات راه اندازی فست فود

5/5

فهرست مطالب

لیستی از تجهیزات ضروری راه اندازی فست فود

از اساسی ترین جنبه های راه اندازی هر کسب و کاری فراهم نمودن تجهیزات آن می باشد؛ تصمیم گیری و خرید تجهیزات فست فود و رستوران معمولا برای افرادی که در فکر راه اندازی آن هستند کار آسانی نیست و اولین نکته ای که قبل از خرید باید مد نظر داشت کیفیت و دوام لوازم مناسب کار فست فود و آشپزخانه است پس خرید این تجهیزات نیازمند تجربه و مشاوره با افراد کارآمد است.

در حقیقت تجهیزات فست فود و رستوران شامل طیف گسترده ای از ابزارها و دستگاه های تخصصی است که هرکدام مختص بخشی از عملیات مربوط به آماده سازی مواد غذایی ، حسابداری و انبارداری از زمان آماده سازی تا لحظه تحویل به مشتری است.

 

در این مقاله سعی کرده ایم ضرورتی ترین تجهیزات مورد نیاز برای یک فست فود را بیان کنیم :

اولین نکته ای که یادآور می شویم این است که همیشه لزومی ندارد صفر تا صد تجهیزات فست فود را خریداری کنید به طوری که اول باید بودجه تان را مشخص کنید تا متناسب با آن اول کیفیت و استاندارد را مد قرار دهید .

در حالت کلی تجهیزات مورد نیاز فست فود و آشپزخانه رستوران کارهایی مثل پختن، کباب کردن، سرخ کردن، بخار پز کردن، گریل کردن و گرم کردن مواد غذایی را انجام می دهند و تجهیزات سخت افزاری برای حسابداری فست فود نیز که قلب تپنده آن محسوب می شوند شامل صندوق فروشگاهی اوکی پوز به همراه نرم افزار حسابداری ، ترازو پوز اسکیل( ترازو دییجیتال فروشگاهی )، فیش پرینتر و … هستند.

 

 

1- تجهیزات آشپزخانه ای فست فود

تجهیزات آشپزخانه شامل تجهیزات ساندویچی، تجهیزات خط پخت سوخاری، تجهیزات خط تولید پیتزا هستند .

بسته به خط کاری فست فود سرخ کن های صنعتی ، فرهای مختص پیتزا ، دستگاه مرغ سوخاری ، و دستگاه هایی که در بین همه خطوط مشترک است مثل یخچال فریزهای صنعتی و هودهای صنعتی و انواع میز کارها و  سینک و ظرفشویی باید خریداری شوند.

تجهیزات راه اندازی فست فود 

2- تجهیزات صندوق فروشگاهی رستوران، فست فود و کافی شاپ برگ برنده شما

هنگام شروع به کار فست فود ، راه اندازی یک سیستم حسابداری قوی ، بهترین راه برای جریان یافتن کسب و کار شماست، زیرا نمی‌توان از اهمیت حساب و کتاب برای پیشرفت در میان رقبای بیشمار غافل شد. توسعه سیستم حسابداری برای یک فست فود نیز مانند راه‌اندازی سیستم حسابداری برای هر شغل دیگر دارای اهمیتی است که نمیتوان نادیده گرفت.

صندوق فروشگاهی پوز یک سیستم جامع حسابداری شامل مجموعه‌ای از نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مختلف با صفحه نمایش لمسی است که نیاز به هیچگونه کیبورد یا موس نداشته و ظاهری شیک و کم جا دارد.در کنار این مزیت ها میتوان به ویژگی های منحصر به فردی شامل ضد ضربه بودن، مقاومت در برابر آب و حرارت اشاره کرد.

 

3- نرم افزار حسابداری قدرتمند!

امروزه یک سیستم حسابداری مناسب در هر کسب و کاری نقش اساسی پیدا کرده به طوری که به یک ضرورت اولیه تبدیل شده است.

بدون سیستم حسابداری مناسب برای فست فود نیز اطلاعاتی کافی در اختیار ندارید که برای تصمیم‌گیری بهتر اقدام کنید.

نرم افزار حسابداری فست فود نصب شده بر روی صندوق فروشگاهی تمامی معاملات مالی و حسابداری رستوران‌تان اعم از خرید و فروش، انبارداری، چک و بانک را ردیابی کرده تا، گزارش‌های مالی را طبق خرید مواد اولیه و فروش تنظیم می‌کند.
این نرم افزار های حسابداری جهت صدور فیش و محاسبه فروش روزانه در رستوران ها، فست فودها، کافی شاپ ها و سایر مکان های مشابه نیز طراحی شده اند که قابلیت کار کردن با دستگاههای جانبی مانند دستگاه فیش پرینتر، کالر آیدی، کیبورد ویژه رستوران و … را برای شما فراهم می کنند.
با استفاده از این اطلاعات می‌توانید تصمیمات مالی مناسبی برای فست فود خود بگیرید تا هزینه‌ها را به حداقل رسانده، و به نتایج موردانتظارتان اعم از افزایش سود و رضایت مشتریان برسید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خدمات

در صورت بروز هرگونه مشکل و سوالات مربوط به نکات فنی با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط باشید .

مدیر خدمات

کارشناس خدمات 1

کارشناس خدمات 2

پنل کاربری

  • خرید ها و پیگیری ها
  • اعلان های فروشگاه
  • و پشتیبانی از طریق تیکت
    در صورتی که نام کاربری و رمز خود را دریافت نکرده اید با ما تماس بگیرید.

مشاوره و خرید

جهت استعلام قیمت، اطلاع از موجودی، و یا در صورتی که در روند انتخاب کالا دچار ابهام شده اید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب و خرید راهنمایی کنند.

Call Now Button