مجله تکین
اشتباهات رایج در انتخاب صندوق فروشگاهی

اشتباهات رایج هنگام خرید صندوق فروشگاهی

5/5

فهرست مطالب

اشتباهات رایج هنگام خرید صندوق فروشگاهی

گاهی اوقات صاحبین مشاغل در انتخاب صندوق فروشگاهی مناسب کسب و کارشان به دلیل نداشتن آگاهی کافی دچار اشتباه می شوند.

در این مقاله ما چند مورد از اشتباهات رایج هنگام خرید صندوق فروشگاهی را بیان می کنیم تا بتوانید هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشید :

1- انتخاب صندوق فروشگاهی براساس قیمت پایین

از اولین اشتباهات رایج هنگام خرید صندوق فروشگاهی ممکن است که برخی از افراد هنگام خرید از سایت ها و مراکز مختلف فقط به قیمت توجه کنند.

اما باید در این مورد هوشیارانه برخورد کنید زیرا ممکن است ارزان بودن قیمت دلایلی مانند بی کیفیت بودن ، عمر کم ، کمتر بودن ویژگی ها و امکانات داشته باشد که در صورت خرید نیازهای حسابداری فروشگاه را برطرف نکند پس باید از فروشنده صندوق فروشگاهی امکانات صندوقی که خریداری می کنید را مطلع شوید.
پس قبل از خرید برای اینکه مطمئن شوید هزینه زیادی نمی پردازید بهتر است لیستی از ویژگی هایی که می خواهید فروشگاه تان را به آن مجهز کنید تهیه کنید تا براساس موارد مشخص شده برای مدیریت و پیشرفت کسب‌وکارتان برنامه ریزی کنید.

2- تعیین ‌نکردن نیازهای کسب و کار

بی توجهی به این مورد برای خرید صندوق فروشگاهی برخلاف انتظارتان نه تنها باعث سود بلکه ضرر و آسیب جدی به کسب و کارتان میزند .
اینکه مواردی مثل اینکه یک فروشگاه خوار و بار فروشی کوچک هستید یا یک بوتیک لباس فروشی یا فروشگاه لوازم خانگی بزرگ و کسب و کارهای دیگر که هر کدام امکانات و تجهیزات متفاوتی نیاز دارد در نظر بگیرید .

باید از قبل فکر کنید که چه فرآیندی در فعالیت های روزمره حسابداری فروشگاهتان نیاز به اتوماسیون دارند که این مساله در رشد کسب‌وکارتان تاثیر به‌سزایی خواهد داشت.

 

3 -عدم آموزش کافی کارکنان در راه اندازی و استفاده از صندوق

مبحث آموزش و استفاده درست و به جا از صندوق های فروشگاهی اوکی پوز تکین الکترونیک اهمیت به سزایی در کاهش خطاهای حسابداری دارد . دانش و تجربه در هر کسب و کاری از مهم ترین عوامل به شمار می رود که در مورد چگونگی راه اندازی سیستم های جدید صندوق فروشگاهی نیز نقش اساسی دارد .

پس به این دلایل نیاز است که برای آموزش کارکنان زمان کافی گذاشته شود زیرا آنان به طور مستقیم در روند فروش ، استفاده از تجهیزات مثل بارکدخوان ، فیش پرینتر و دستگاه کارتخوان ، مدیریت موجودی و … در ارتباط اند و نادیده گرفتن این مورد به کندتر شدن فروش و افزایش خطا منجر می شود .

 

4-عدم اطلاعات کافی در مورد نرم افزار حسابداری نصب شده بر روی صندوق

همانگونه که هر فروشگاه باید تجهیزات سخت افزاری متناسب با خود را انتخاب نماید در مورد نرم افزار نیز به این مورد باید توجه گردد .
هر سخت افزار صندوق فروشگاهی باید به نرم‌افزار حسابداری نیز مجهز شود تا براساس نیازهای فروشگاه علاوه بر انجام عملیات حسابداری اتصال تجهیزات دیگر مثل کارت‌خوان‌ها، اسکنرها، چاپگرها و کشوی‌ پول را نیز مدیریت کند .

پس داشتن اطلاعات کافی برای انتخاب نرم افزار متناسب با تجهیزات فروشگاه و نیازمندی کسب و کار نیز ضروری است .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خدمات

در صورت بروز هرگونه مشکل و سوالات مربوط به نکات فنی با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط باشید .

مدیر خدمات

کارشناس خدمات 1

کارشناس خدمات 2

پنل کاربری

  • خرید ها و پیگیری ها
  • اعلان های فروشگاه
  • و پشتیبانی از طریق تیکت
    در صورتی که نام کاربری و رمز خود را دریافت نکرده اید با ما تماس بگیرید.

مشاوره و خرید

جهت استعلام قیمت، اطلاع از موجودی، و یا در صورتی که در روند انتخاب کالا دچار ابهام شده اید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب و خرید راهنمایی کنند.

Call Now Button