مجله تکین
ویژگی های کلیدی نرم افزار فروشگاهی

ویژگی های کلیدی نرم افزار فروشگاهی

5/5

فهرست مطالب

برخی از ویژگی های کلیدی یک نرم افزار فروشگاهی

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار فروشگاهی و بی نقص بودن عملکرد سیستم های فروشگاهی شما زمانی آشکار می شوند که صف های انتظار به حداقل برسند با ما در ادامه این مقاله همراه باشید:

ثبت تراکنش هایی که فروشگاه شما انجام میدهد یکی از عملکردهای اساسی یک سیستم کامل و جامع فروشگاهی است.
مزیت های رقابتی و بی نقص بودن عملکرد سیستم های فروشگاهی شما زمانی آشکار می شوند که صف های انتظار به حداقل ممکن برسند.
بنابراین داشتن نرم افزاری که امکان اسکن و فروش محصولات را بدون اتلاف وقت فراهم میکند برای یک کسب و کار خرده فروشی یک الزام است .
با داشتن یک صندوق فروشگاهی اوکی پوز و نرم افزار سازگار و مناسب صنف مرتبط ‍ مدیریت فاکتورهای مشتری بسیار ساده تر میشود زیرا تمامی تراکنش ها ثبت میگردد.
به عنوان مثال اگر محصولی را به مشتری میفروشید فاکتور در سیستم فروشگاهی شما که توسط نرم افزار داده های خرید و فروش شما را کنترل میکند تخمین موجودی شما را آسان تر میکند پیگیری محصولات شما آسان تر است.
همچنین میتوانید خرید های ارسال شده توسط تامین کنندگان را ثبت کنید این فرایند برای مدیریت موجودی از مهمترین ابزار گزارش گیری توسط شماست. این امر حداقل مقادیری را که باید در موجودی داشته باشید تسهیل می کند و هزینه های شما را کاهش می دهد.
همچنین، یک سیستم مکانيزه فروشگاهی به شما این امکان را می دهد که سفارشات مشتری را بر اساس مقدار موجودی فروشگاه خود در موجودی خود محدود کنید تا در صورت داشتن محصولات با تاریخ مصرف کوتاه ریسک کمتری داشته باشید.
سیستم صندوق فروشگاهی و نرم افزار فروشگاهی به شما این امکان را می دهد که در موضوعات مختلف مانند حسابداری، فروش، موجودی و غیره گزارشاتی داشته باشید.

این سیستم فعالیت های شرکت را در یک بازه زمانی معین خلاصه می کند و اطلاع از سیر تحول شرکت را ممکن می سازد.

به لطف یک سیستم فروشگاهی ایجاد و تجزیه و تحلیل گزارش ها آسان تر از همیشه خواهد بود. این شامل فروش، تماس‌ها، قیمت‌ها، خریدها، موجودی‌ها و غیره می‌شود با داشتن گزارش برای بخش‌های مختلف، مقایسه پیشرفت فروشگاه و تعیین اهداف جدید برای فروشگاه‌هایتان آسان‌تر می‌شود.

ویژگی های کلیدی نرم افزار فروشگاهی

 

دانستن مزایای و ویژگی های سیستم های فروشگاهی مختلف جالب است، اما در نهایت چه مزیت هایی دارد؟

بعد از دانستن ویژگی های کلیدی نرم افزار فروشگاهی صندوق فروشگاهی به سادگی در وقت شما صرفه جویی می کند و درآمد شما را افزایش می دهد. در واقع، این توابع برای مدیریت زمان خود در پروژه های دیگر برای سود بیشتر و کاهش هزینه ها بسیار مفید هستند.

این واقعیت که نرم افزار بسیاری از وظایف را به تنهایی انجام می دهد، حجم کار را کاهش می دهد. به عنوان مثال، دانستن موجودی فعلی فروشگاه خود و اطلاع از میزان فروش خود در هر زمان معین، صرفه جویی بسیار خوبی در زمان برای مدیر فروشگاه است .
امنیت برای یک مجموعه، صرف نظر از اندازه، بسیار مهم است و باید اطمینان حاصل شود که داده های جمع آوری شده فقط برای افرادی که بخشی از سازمان هستند قابل دسترسی است یک نرم افزار فروشگاهی این امکان را به شما میدهد که سطح دسترسی برای کاربرام مختلف تعریف کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خدمات

در صورت بروز هرگونه مشکل و سوالات مربوط به نکات فنی با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط باشید .

مدیر خدمات

کارشناس خدمات 1

کارشناس خدمات 2

پنل کاربری

  • خرید ها و پیگیری ها
  • اعلان های فروشگاه
  • و پشتیبانی از طریق تیکت
    در صورتی که نام کاربری و رمز خود را دریافت نکرده اید با ما تماس بگیرید.

مشاوره و خرید

جهت استعلام قیمت، اطلاع از موجودی، و یا در صورتی که در روند انتخاب کالا دچار ابهام شده اید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب و خرید راهنمایی کنند.

Call Now Button