مجله تکین
تعمیرات توسط متخصصین صندوق های فروشگاهی

تعمیرات توسط متخصصین صندوق های فروشگاهی

5/5

فهرست مطالب

تعمیرات توسط متخصصین صندوق های فروشگاهی

 صندوق های فروشگاهی نیز مانند هر تجیزات دیگری ممکن است دچار  مشکلاتی شوند و در صورت مشکل تعمیرات توسط متخصصین صندوق های فروشگاهی امکان دارد ؟

به عنوان یک مشتری بارها و بارها شاهد تجهیزات سخت افزاری فروشگاه ها و صندوق های فروش آن ها در مکان هایی مثل هایپرمارکت ها و حتی سوپرمارکت های کوچک ، مراکز خرید ، رستوران ها و یا فست فودها همواره بوده اید که بسته به حوزه کاری خود از انواع معمولی تا پیشرفته آن ها را استفاده می کنند.

دو نوع اصلی از صندوق فروشگاهی اوکی پوز را میتوان صندوق های لمسی و غیر لمسی نام برد و همینطور در انواع پیشرفته تر میبینیم برخی صندوق ها دارای دو نمایشگر یکی بزرگ و یکی کوچک هستند که نمایشگر کوچک برای نشان دادن اطلاعاتی به مشتریان می باشد.

حال مانند هر دستگاه و تجهیزات دیگری به دلایل متعدد ممکن است برای صندوق های فروشگاهی رستوران ، صندوق فست فود و … مشکلاتی به وجود بیاید که خراب شوند و از کار بیفتند که در این صورت به متخصصینی برای چک کردن و تعمیرات آن ها نیاز است .
در صورتی که از برند خوب صندوق فروشگاهی مانند تکین الکترونیک استفاده کنید عوامل خارجی مثل استفاده نا به جا از صندوق ، افتادن یا ضربه خوردن به دستگاه ، ریختن آب بر روی تجهیزات، قرار دادن تجهیزات در معرض رطوبت زیاد  و استفاده نکردن از محافظ نوسانات برقی ممکن است به سیستم آسیب برسانند . محیط های صنعتی و محیط های پخت و پز مثل رستوران ها نیز ممکن است باعث خرابی دستگاه شوند .

خب در این صورت نیاز به متخصصین حرفه ای دارید که در زمینه تعمیرات صندوق دانش و تجربه کافی داشته باشند زیرا دارای قطعات حساسی می باشد که نباید توسط هر شخصی دستکاری شوند .

متخصصین تعمیر سخت افزار فروشگاهی

متخصصین تعمیر سخت افزار فروشگاهی در زمینه تعمیرات تمامی دستگاه های لیبل زن ، بارکدخوان ، مانیتور ، فیش پرینتر و یا ترازو دیجیتال فروشگاهی دارای تجربه و دانش می باشند .
اما یکی از نکات اصلی که در زمینه تعمیرات صندوق های فروشگاهی اهمیت دارد سرعت انجام کار و پاسخگویی است. به این دلیل قطع حتی یکی از اجزا باعث اخلال و ناهاهنگی در کل خدمات دهی به مشتریان آن فروشگاه خواهد شد که خصوصا در یک فروشگاه بزرگ ممکن است لطمه سنگینی از لحاظ مالی وارد آورد .

رضایت مشتری از مهم ترین دلایل بازگشت مشتری و معرفی مشتریان دیگر است

در هر کسب و کاری افرادی که در یک زمینه کاری مشغول هستند تجهیزات تقریبا مشابهی را استفاده می کنند به این دلیل اگر فردی برای تعمیرات تجهیزات سخت افزاری فروشگاه به شخصی مراجعه کند که از عملکرد او راضی باشد در ایرادات بعدی نیز مراجعه خواهد کرد و یا تجربه خود را با همکاران در میان خواهد گذاشت که در نتیجه افزایش مشتری را در پی خواهد داشت.

دو عامل مهم برای داشتن این تجربه خوب عبارتند از :

1- استفاده از قطعات با کیفیت و اورجینال مورد تایید و استاندارد جهانی
2- داشتن سابقه ، تخصص و مهارت کافی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خدمات

در صورت بروز هرگونه مشکل و سوالات مربوط به نکات فنی با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط باشید .

مدیر خدمات

کارشناس خدمات 1

کارشناس خدمات 2

پنل کاربری

  • خرید ها و پیگیری ها
  • اعلان های فروشگاه
  • و پشتیبانی از طریق تیکت
    در صورتی که نام کاربری و رمز خود را دریافت نکرده اید با ما تماس بگیرید.

مشاوره و خرید

جهت استعلام قیمت، اطلاع از موجودی، و یا در صورتی که در روند انتخاب کالا دچار ابهام شده اید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب و خرید راهنمایی کنند.

Call Now Button