ضمانت نامه تکین الکترونیک
فهرست
شرایط استفاده از ضمانتنامه
- در هنگام خرید و تحویل کالا خریدار میبایست از سلامت کالا اطمینان حاصل نماید و سریالهای درج شده روی کالا و گارانتی را چک نموده تا همخوانی داشته باشند
- کارت ضمانتنامه باید در هنگام خرید توسط فروشنده تکمیل ، امضا و مهر شده باشد
- ارائه کارت ضمانتنامه همراه با دستگاه معیوب جهت استفاده از گارانتی الزامی است در غیر اینصورت دستگاه از گارانتی خارج میشود
- این ضمانتنامه فقط شامل دستگاه اصلی که در این کارت قید گردیده میباشد و لوازم و وسایل جانبی را شامل نمیشود
- جهت استفاده از خدمات اینترنتی رایگان خریدار میبایست بستر اینترنت در فروشگاه را آماده کند و در صورت نداشتن شامل هزینه های مربوطه میشود
- در طی مدت ضمانت هزینه ایاب و ذهاب یا حمل دستگاه معیوب به عهده خریدار میباشد
- در حفظ این کارت دقت فرمایید زیرا کارت المثنی صادر نمیشود
- دریافت دستگاه به منزله پذیرش گارانتی آن نبوده و چنانچه بعد از تست دستگاه توسط کارشناسان فنی دستگاه خارج از شرایط ضمانت تشخیص داده شود هزینه تعمیر از مشتری دریافت میگردد
- مدت گارانتی مطابق با مقدار درج شده در برگه گارانتی میباشد
شرایط خارج شدن کالا از ضمانت 24 ماه
- صدمات و ضایعات ناشی از ضربه (شکستگی بدنه )، سقوط، حمل و نقل ، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی و مایعات و سایر مواد بر روی صندوق و واردشدن هرگونه جسم خارجی به دستگاه ، آتش یا حرارت زیاد، گردو غبار شدید، نوسانات برق ولتاژ تحریک نامناسب ، رعد و برق و حوادث طبیعی و استفاده از دستگاه در محیط های نامناسب (محیط مرطوب اسیدی افتاب شدید گردو غبار ) شامل گارانتی نمیباشد واردشدن هرگونه جسم خارجی به دستگاه خساراتی که در اثر فرسودگی و از کار افتادگی در اثر مصرف بیش از حد معمول ایجاد شوند
- هرگونه دخل و تصرف بر روی ضمانتنامه مخدوش شدن یا جدا شدن هولوگرام ، پلاک ، برچسب گارانتی و علائم شناسایی دستگاه (شماره سریال دستگاه ، سریال گارانتی، یا سایر علائم مندرج بر روی دستگاه یا کارت گارانتی) و عدم تطابق آنها به گونه ای که مانع شناسنایی دستگاه تحت ضمانت یا موجب شک در اصالت آن باشد.
- استفاده غلط از دستگاه و عدم اطلاع از کارایی یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به دستورالعملهای مربوطه و کلیه موارد استفاده ونگهداری ناصحیح از دستگاهها
- صدمات و خرابی های ناشی از اتصال غلط یا ارتباط دستگاه با سایر دستگاهها تجهیزات و لوازم جانبی غیر سازگار یا معیوب و استفاده از لوازم جانبی غیر اصلی و صدمات ناشی از نصب یا به روز رسانی هر نوع برنامه یا firmware و ویروسی شدن سیستم عامل
- باز شدن دستگاه و پلمپ و دستکاری توسط افرادی غیر از کارشناسان مرکز خدمات.
- مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان بر عهده مشتری خواهد بود پاک شدن و از بین رفتن اطلاعات آن شامل گارانتی نمیباشد و مراکز خدمات تکین سرویس هیچ گونه مسئولیتی در قبال حفاظت و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و نرم افزارهای موجود برروی دستگاه ندارد
- خرابی اقلام مصرفی دستگاه مانند هد پرینتر و کاتر باطری آداپتور بدنه صفحه نمایش تاچ شامل گارانتی نمی باشد.
60 ماه خدمات پس از فروش
- ارائه خدمات تعمیر، تعویض، تامین قطعات یدکی، ارائه فایل های راه انداز سخت افزاری ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی با اخذ هزینه های مصوب و ارائه خدمات پشتیبانی تلفنی پس از اتمام دوره گارانتی با هدف تضمین صحت عملکرد محصولات خریداری شده
- پس از اتمام دوره گارانتی خدمات شامل هزینه بوده و طبق تعرفه شرکت محاسبه میگردد.
- ضمانتنامه با مهرو هلوگرام خدمات پس از فروش شرکت تکین معتبر میباشد
- کارت به معنی گارانتی بلاشرط یا گارانتی تعویض نمیباشد لذا بر حسب نوع اشکال ایجاد شده دستگاه تعمیر یا تعویض میگر