نرم افزار فروشگاهی تکین الکترونیک

بهترین سرویس را به مشتری خود ارائه دهید.

با استفاده از یک رابط کاربری آسان کاربران  نرم افزار میتوانند به اطلاعات حیاتی با یک فرمت ساده لمسی دسترسی داشته باشند ، کارمندان شما می توانند بهترین سرویس را در کمترین زمان به مشتریان ارائه دهند .

امکانات

  • رابطه کاربری برتر
  • مدیریت انبار پیشرفته
  • گروه بندی نامحدود کالاها
  • امکان تعریف چندین انبار فیزیکی
  • امکان انتقال کالا بین انبارها
  • امکان ورود کالا به انبار با تعریف تامین کننده و محاسبه خودکار زمان سفارش مجدد
  • هوش تجاری و قابلیت گزارش گیری
  • امکان طراحی گزارش های اختصاصی
  • SDKقابلیت توسعه از طریق
  • Microsoft قابلیت ارتباط با سایر محصولات
  • (Microsoft Office Excel,Microsoft Office Word,…)
  • و…)ERP قابلیت ارتباط با سایر نرم افزارها (نرم افزار حسابداری، خزانه داری ، حقوق و دستمزد ،
  • پشتیبانی از استانداردهای فروش
  • امکان تعریف صندوق پول و تعریف چند صندوقدار برای یک صندوق پول
  • امکان گزارش گیری استاندارد از صندوق پول
  • (X Report _ Z Report _ZZ Report)
  • امکان ثبت کالای مرجوعی
  • امکان فروش و ثبت سفارش
  • امکان باز نگه داشتن یک سفارش (مناسب برای رستوران ها / کافی شاپ ها )
  • امکان ثبت سفارش برای اجناس ناموجود و دریافت کالا
  • قابلیت ارتباط با ترازو ( ارسال کالا _ دریافت رسید )
  • قابلیت خواندن بارکد ته جمع تحت شبکه
  • قابلیت اتصال به کفه ی توزین و خواندن مستقیم وزن

سایر امکانات 

  • امنیت بالا و تفکیک بخش مدیریتی از بخش صندوقدار
  • جاگذاری کالاها به صورت نامحدود در نوار وظیفه کنار صفحه فروش با احتساب عکس، نام کالا ، توضیحات کامل و …
  • امکان لینک قسمت های مختلف نرم افزار به نوار وظیفه کنار صفحه فروش
  • قابلیت تعریف چندین انبار و انتقالات بین انبار
  • قابلیت تعریف چندین کالا با احتساب بارکد ، سریال ، مالیات
  • قابلیت انبارگردانی و تعریف انبار فیزیکی
  • قابلیت تعریف کیت (فرمول کالا)
  • قابلیت قیمت گذاری های مختلف برای کالاها
  • قابلیت تعریف شکل مختلفی از تخفیفات
  • قابلیت تعریف قیمت و بازه زمانی حراج برای فروش کالاها
  • قابلیت تعریف هشدار به اتمام رسیدن موجودی کالا (نفطه سفارش )
  • قابلیت تعریف اعتبار برای مشتری و خرید اعتباری مشتری
  • دارابودن بخش حضور و غیاب و ثبت ساعات ورود و خروج کارکنان
  • دارابودن قابلیت تعریف کاربران با سطوح دسترسی متفاوت
  • دارابودن قابلیت گزارشگیری های متفاوت با نمودار سود و زیان
  • امکان طراحی و تغییر بخش صندوقدار برای سهولت کار
  • امکان قراردادن بعضی از امکانات مدیریتی با صلاح دید مدیر بصورت میانبر در بخش صندوقداران
  • دارا بودن قابلیت لینک به نرم لفزار حسابداری
  • سهولت در برگشت از فروش تنها با خواندن یک بارکد
  • قابلیت گرفتن نسخه پشتیبان قبل از بستن نرم افزار
  • امکان اتصال دستگاه های مختلف به نرم افزار مانند پرینتر ، نمایشگر و …
  • قابلیت طراحی فاکتور مورد نیاز مشتری
  • قابلیت خواندن بارکد سطر ( به ازای هر کالا یک بارکد ) در لیبل و رسید
  • بانکی POS امکان ارتباط با دستگاه های
  • VFD Display امکان ارتباط با
  • امکان برقراری ارتباط با دستگاه های ترازو و دریافت خودکار فروش ترازوها
  • RFID Tag امکان خواندن کد کالا از روی
  • QR امکان تولید و خواندن بارکد
  • امکان نصب روی انواع کیوسک ( اطلاع رسانی ، خودپرداخت …)
  • قابلیت طراحی لیبل با فرمت های متفاوت
  • امکان فروش همزمان به 6 مشتری
  • امکان محاسبه پورسانت برای کارمندان
  • امکان اتصال چند پرینتر ( رسید _ لیبل )

بهروه وری را با یک سیستم فروش حرفه ای افزایش دهید .

نیازهای اساسی کسب و کار خود را مکانیزه کنید . روش های فروش را برای کسب و کار خود طوری پیاده سازی کنید که با سیستم های موجود هماهنگی داشته باشد و امکان رشد و توسعه را با توجه به نیازهای آینده شما در برگیرد.
اسکرول به بالا

مشاوره خدمات

در صورت بروز هرگونه مشکل و سوالات مربوط به نکات فنی با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط باشید .

مدیر خدمات

کارشناس خدمات 1

کارشناس خدمات 2

پنل کاربری

  • خرید ها و پیگیری ها
  • اعلان های فروشگاه
  • و پشتیبانی از طریق تیکت
    در صورتی که نام کاربری و رمز خود را دریافت نکرده اید با ما تماس بگیرید.

مشاوره و خرید

جهت استعلام قیمت، اطلاع از موجودی، و یا در صورتی که در روند انتخاب کالا دچار ابهام شده اید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب و خرید راهنمایی کنند.