نرم افزار فروشگاهی تکین الکترونیک

بهترین سرویس را به مشتری خود ارائه دهید.​

با استفاده از یک رابط کاربری آسان کاربران  نرم افزار میتوانند به اطلاعات حیاتی با یک فرمت ساده لمسی دسترسی داشته باشند ، کارمندان شما می توانند بهترین سرویس را در کمترین زمان به مشتریان ارائه دهند .

تصاویر نرم افزار

امکانات نرم افزار

  • رابطه کاربری برتر
  • مدیریت انبار پیشرفته
  • گروه بندی نامحدود کالاها
  • امکان تعریف چندین انبار فیزیکی
  • امکان انتقال کالا بین انبارها
  • امکان ورود کالا به انبار با تعریف تامین کننده و محاسبه خودکار زمان سفارش مجدد
  • هوش تجاری و قابلیت گزارش گیری
  • امکان طراحی گزارش های اختصاصی
  • SDKقابلیت توسعه از طریق
  • Microsoft قابلیت ارتباط با سایر محصولات
  • (Microsoft Office Excel,Microsoft Office Word,…)
  • و…)ERP قابلیت ارتباط با سایر نرم افزارها (نرم افزار حسابداری، خزانه داری ، حقوق و دستمزد ،
  • پشتیبانی از استانداردهای فروش
  • امکان تعریف صندوق پول و تعریف چند صندوقدار برای یک صندوق پول
  • امکان گزارش گیری استاندارد از صندوق پول
  • (X Report _ Z Report _ZZ Report)
  • امکان ثبت کالای مرجوعی
  • امکان فروش و ثبت سفارش
  • امکان باز نگه داشتن یک سفارش (مناسب برای رستوران ها / کافی شاپ ها )
  • امکان ثبت سفارش برای اجناس ناموجود و دریافت کالا
  • قابلیت ارتباط با ترازو ( ارسال کالا _ دریافت رسید )
  • قابلیت خواندن بارکد ته جمع تحت شبکه
  • قابلیت اتصال به کفه ی توزین و خواندن مستقیم وزن

 

 
 
 
 
 
 
 
 
  • امنیت بالا و تفکیک بخش مدیریتی از بخش صندوقدار
  • جاگذاری کالاها به صورت نامحدود در نوار وظیفه کنار صفحه فروش با احتساب عکس، نام کالا ، توضیحات کامل و …
  • امکان لینک قسمت های مختلف نرم افزار به نوار وظیفه کنار صفحه فروش
  • قابلیت تعریف چندین انبار و انتقالات بین انبار
  • قابلیت تعریف چندین کالا با احتساب بارکد ، سریال ، مالیات
  • قابلیت انبارگردانی و تعریف انبار فیزیکی
  • قابلیت تعریف کیت (فرمول کالا)
  • قابلیت قیمت گذاری های مختلف برای کالاها
  • قابلیت تعریف شکل مختلفی از تخفیفات
  • قابلیت تعریف قیمت و بازه زمانی حراج برای فروش کالاها
  • قابلیت تعریف هشدار به اتمام رسیدن موجودی کالا (نفطه سفارش )
  • قابلیت تعریف اعتبار برای مشتری و خرید اعتباری مشتری
  • دارابودن بخش حضور و غیاب و ثبت ساعات ورود و خروج کارکنان
  • دارابودن قابلیت تعریف کاربران با سطوح دسترسی متفاوت
  • دارابودن قابلیت گزارشگیری های متفاوت با نمودار سود و زیان
  • امکان طراحی و تغییر بخش صندوقدار برای سهولت کار
  • امکان قراردادن بعضی از امکانات مدیریتی با صلاح دید مدیر بصورت میانبر در بخش صندوقداران
  • دارا بودن قابلیت لینک به نرم لفزار حسابداری
  • سهولت در برگشت از فروش تنها با خواندن یک بارکد
  • قابلیت گرفتن نسخه پشتیبان قبل از بستن نرم افزار
  • امکان اتصال دستگاه های مختلف به نرم افزار مانند پرینتر ، نمایشگر و …
  • قابلیت طراحی فاکتور مورد نیاز مشتری
  • قابلیت خواندن بارکد سطر ( به ازای هر کالا یک بارکد ) در لیبل و رسید
  • بانکی POS امکان ارتباط با دستگاه های
  • VFD Display امکان ارتباط با
  • امکان برقراری ارتباط با دستگاه های ترازو و دریافت خودکار فروش ترازوها
  • RFID Tag امکان خواندن کد کالا از روی
  • QR امکان تولید و خواندن بارکد
  • امکان نصب روی انواع کیوسک ( اطلاع رسانی ، خودپرداخت …)
  • قابلیت طراحی لیبل با فرمت های متفاوت
  • امکان فروش همزمان به 6 مشتری
  • امکان محاسبه پورسانت برای کارمندان
  • امکان اتصال چند پرینتر ( رسید _ لیبل )

بهروه وری را با یک سیستم فروش حرفه ای افزایش دهید .​

نیازهای اساسی کسب و کار خود را مکانیزه کنید . روش های فروش را برای کسب و کار خود طوری پیاده سازی کنید که با سیستم های موجود هماهنگی داشته باشد و امکان رشد و توسعه را با توجه به نیازهای آینده شما در برگیرد.
‫0/5 (0 امتیاز )
به بالای صفحه بردن

مشاوره خدمات

در صورت بروز هرگونه مشکل و سوالات مربوط به نکات فنی با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط باشید .

مدیر خدمات

کارشناس خدمات 1

کارشناس خدمات 2

پنل کاربری

  • خرید ها و پیگیری ها
  • اعلان های فروشگاه
  • و پشتیبانی از طریق تیکت
    در صورتی که نام کاربری و رمز خود را دریافت نکرده اید با ما تماس بگیرید.

مشاوره و خرید

جهت استعلام قیمت، اطلاع از موجودی، و یا در صورتی که در روند انتخاب کالا دچار ابهام شده اید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب و خرید راهنمایی کنند.