مجله تکین
مدیریت کارکنان فروشگاه با صندوق فروشگاهی

مدیریت کارکنان فروشگاه با صندوق فروشگاهی

5/5

فهرست مطالب

آیا مدیریت کارکنان فروشگاه با صندوق فروشگاهی امکان پذیر است ؟

قبل از توضیح در مورد مدیریت کارکنان فروشگاه با صندوق فروشگاهی و یا یک ترازو دیجیتال فروشگاهی با سیستم عامل ویندوز این اصل را بدانید که اگر می‌خواهید فروش خود را افزایش دهید ، مهارت‌ مدیریت کارکنان بخشی جدایی‌ناپذیر از استراتژی خرده‌فروشی است.

مدیریت کارکنان فرآیندی است که به کارکنان  کمک می کند بهترین عملکرد  را داشته باشند تا به اهداف تجاری کسب و کار دست یابید.

مدیریت کارکنان یک فرآیند جامع است که تقریباً تمام حیطه های مربوط به منابع انسانی مانند استخدام کارمندان جدید، مدیریت حقوق و دستمزد، مدیریت عملکرد و موارد دیگر را پوشش می دهد که با صندوق فروشگاهی اوکی پوز بسیار آسانتر شده است.

در دنیای مدرن امروزی، بسیاری از مردم خرید در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ را ترجیح می‌دهند و اصلی ترین دلیل آن این است که یک فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ، طیف وسیعی از محصولات مانند غذا، لباس و نیازهای خانه را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

در صندوق فروشگاهی تمام اطلاعات صندوقداران و کاربران با مجوزهای دسترسی متفاوت ثبت می شود و دسترسی به اطلاعات انواع محصولات قابل ارائه در قفسه فروشگاه نیز وجود دارد .

استفاده از نرم افزار صندوق فروشگاهی و تجهیزات سخت افزار فروشگاهی برای تجهیز فروشگاه با برند های معتبر  صندوق فروشگاهی اوکی پوز و ترازو پوزاسکیل شرکت تکین الکترونیک کمترین صف های فروش به وجود می آید و موجودی تمامی محصولات همیشه کامل است و قبل از اتمام موجودی به فروشندگان هشدارهای لازم داده میشود.
علاوه بر این، فروشگاه های زنجیره ای این امکان را دارند که در فروشگاه خود محصول را با قیمت پایین تر به فروش برسانند،به دلیل اینکه خود جزئی از  شعبه های شرکتی بزرگ هستند، غیرممکن است که به دنبال تولید کننده هایی باشند که هزینه کمتری دریافت می کنند.
همچنین، آنها برای خریدارانی که در مقادیر بسیار زیاد خرید می کنند، یک خرید تخفیف ایجاد می کنند همه این امکانات در نرم افزار های فروشگاهی امروزه به راحتی یافت میشود

 

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا فروشگاه های خرده فروشی به روش خاصی چیده شده اند؟

به این دلیل که می خواهند مردم محصولاتشان را که در بازارشان می فروشند بخرند.
داشتن یک مشتری راضی چیزی است که همه مشاغل خرده فروشی می خواهند داشته باشند. با این حال، برای تحقق آن باید دقیقا بدانند که نیازها و خواسته های مصرف کننده چیست توسط یک صندوق مکانیزه فروش تکمیل شده با نرم افزار فروشگاهی صنف مورد نظر تمامی گزارش ها لحظه به لحظه قابل بررسی میباشد .
دانستن اینکه مشتریان دقیقاً چه چیزهایی را دوست دارند و چه چیزهایی را دوست ندارند کار بسیار بزرگی است، زیرا وقتی خرده فروشی ها آن چیزها را بدانند می توانند به راحتی فروشگاه های خود را مدیریت و سازماندهی کنند.

تسهیلات باید طوری طراحی شود که همه مشتریان احساس راحتی کنند و بیش از حد شلوغ نباشند یا با یکدیگر برخورد نکنند. مطالعات روی رفتار مصرف کننده نشان داده است که مشتریان به طور طبیعی تمایل دارند هنگام ورود به فروشگاه به سمت راست حرکت کنند.

 

صندوق فروشگاهی اوکی پوز بهترین گزینه برای مدیریت کارکنان ، تجهیز فروشگاه و تکمیل فرآیند فروش باشد

مشتریان هرگز نمی خواهند برای تکمیل خرید خود برای مدت طولانی در صف منتظر بمانند. با کمک یک سیستم POS کارآمد، شانس خروج مشتریان از فروشگاه خود را بدون خرید کاهش خواهید داد.

یک تسویه حساب سریع و راحت می تواند یک امتیاز برنده در چشم مشتریان شما باشد و آنها را به برند شما وفادار نگه دارد.

علاوه بر پول نقد و کارت اعتباری، مشتریان می توانند درخواست پرداخت با کیف پول الکترونیکی را به صورت اقساطی داشته باشند یا ممکن است بخواهند روش های مختلفی را برای پرداخت یک سفارش ترکیب کنند. با یک سیستم POS منعطف، می‌توانید گزینه‌های پرداخت بیشتری را برای مشتریان خود ارائه دهید و مطمئن شوید که خرید را با برداشت خوبی از برند شما انجام می‌دهند.

اگر کارکنان شما به صورت دستی محصولات و قیمت‌ها را وارد می‌کنند، آمار خطا زیاد است، به‌خصوص اگر مجبور باشند هر ساعت تعداد زیادی تراکنش را انجام دهند .

در صندوق فروشگاهی با دستگاه بارکدخوان وارد کردن محصولات به راحتی امکان پذیر بوده و سپس با ثبت و چاپ فاکتور توسط فیش پرینتر درصد خطا بسیار کاهش می یابد.

یکی از بزرگترین مشکلاتی که بسیاری از خرده فروشان با آن دست و پنجه نرم می کنند، موجودی نادرست است. این ضررها می تواند بسیار دردناک باشد اگر نتوان به ته موضوع رسید.

بهترین انتخاب برای تمامی اصناف نرم افزار فروشگاهی به همراه صندوق فروشگاهی اوکی پوز ساخت کره جنوبی تکین

نگه داشتن سوابق خوب از موجودی خود راه حلی موثر است. با دانستن اینکه چه مقدار موجودی در فروشگاه خود دارید و کجا هستند، ریسک موجودی نابجا یا دزدیده شده را کاهش می دهید و می توانید سریعاً اقدام کنید. گزارش های روزانه و همچنین دسترسی هایی که برای فروشندگان شما وجود دارد با توجه به ورود هر کاربر با کد مخصوص خود در صندوق فروشگاهی متواند موجودی شما و کارکرد کارمندان شما را به راحتی مدیریت کند.

صندوق فروشگاهی و نرم افزار فروشگاهی مربوطه به شما کمک می کند تا پیشرفت هر یک از کارکنان را به سمت اهداف خود پیگیری کنید و تصمیم بگیرید که چگونه از آنها حمایت کنید یا به آنها پاداش دهید.

چشم‌انداز خرده‌فروشی با سرعت بیشتری در حال تغییر است، و شما نمی‌خواهید به دلیل سیستم‌های دستی و قدیمی از کار خود رها شوید. زمان آن رسیده است که اهمیت سیستم های POS را درک کنید و به ارتقای عملیات خود فکر کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خدمات

در صورت بروز هرگونه مشکل و سوالات مربوط به نکات فنی با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط باشید .

مدیر خدمات

کارشناس خدمات 1

کارشناس خدمات 2

پنل کاربری

  • خرید ها و پیگیری ها
  • اعلان های فروشگاه
  • و پشتیبانی از طریق تیکت
    در صورتی که نام کاربری و رمز خود را دریافت نکرده اید با ما تماس بگیرید.

مشاوره و خرید

جهت استعلام قیمت، اطلاع از موجودی، و یا در صورتی که در روند انتخاب کالا دچار ابهام شده اید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب و خرید راهنمایی کنند.

Call Now Button