مجله تکین
ترازو با نمایشگر لمسی

ترازو با نمایشگر لمسی

5/5

فهرست مطالب

ترازو با نمایشگر لمسی

اندازه گیری دقیق وزن اجسام در برخی مشاغل آن قدر حساس است که حتی درصد کمی خطا در سنجش ، ممکن است نتیجه را عوض کند. از این رو ، خرید ترازو با کیفیت و دقت بالا بسیار حائز اهمیت است.

از تجهیزات مورد استفاده و ضروری در فروشگاه های مواد غذایی ، میوه فروشی ها و سوپر مارکت‌ها ترازو با قیمت مناسب، کیفیت و دوام بالا می باشد زیرا موارد زیادی هر روزه در این فروشگاه ها فروخته می شوند که نیاز به وزن کشی دقیق دارند.

 

اگر قصد خرید ترازو با نمایشگر لمسی برای مغازه یا فروشگاهتان را دارید در این مقاله همراه ما باشید. 

در ابتدا انواع ترازوهای فروشگاهی را برای شما شرح خواهیم داد:

در فروشگاه ها بسته به کاربری ترازو به صورت ساده ، پرینتردار و لیبل پرینتردار استفاده می شوند که هرچه امکانات بیشتر شود هزینه بالاتری باید پرداخت گردد . در ترازوهای ساده امکان چاپ فاکتور و لیبل امکان پذیر نیست اما باز هم قابلیت اتصال توسط پورت به چاپگر های جانبی وجود دارد.

در ترازوهای نسل جدید حتی ساده ترین آن ها قسمت‌ های مشترک از قبیل بدنه، نمایشگر و سینی وجود دارد که نمایشگر آن ها از نوع  لمسی ال ای دی یا ال سی دی است.

 

امکانات ترازو فروشگاهی حرفه ای 

 ترازوی فروشگاهی تکین نیز مانند صندوق فروشگاهی این شرکت محصولی از کشور کره ، به عنوان به روزترین محصولات سخت افزاری فروشگاه به بازار عرضه شده است که مدرنترین ترازو با نمایشگر لمسی مطابق بالاترین استاندارد جهانی در ایران همراه با صندوق فروشگاهی اوکی پوز می باشد.

ترازو پوزاسکیل تکین با طراحی زیبا و قابلیت نصب نرم افزارهای حسابداری و مالی یک سیستم کاربردی ملزوم در هر فروشگاهی است که امکاناتی مثل چاپ فاکتور، گزارش گیری مالی، چاپ لیبل برای کارهای مربوط به بسته بندی، اتصال به بارکدخوان برای خواندن بارکد را نیز داراست.

 

طراحی ترازو پوزاسکیل تکین

بالاترین مدل ترازو تکین دارای نمایشگری لمسی با رزولوشن بالا در در سمت کاربر و نمایشگر کوچکتر دیگر برای نمایش اطلاعاتی نظیر قیمت کالا ، فاکتور نهایی ، و مبلغ پرداختی در سمت مشتری است.

در قسمت پایینی ترازو فروشگاهی سینی استیل برای وزن کشی قرار گرفته است که بعد از تعیین وزن رسید قابل چاپ می باشد.

پس از تمام شدن مراحل خرید و مراجعه مشتری به سیستم صندوق برای پرداخت، مبلغ به صورت خودکار به سیستم پوز بانکی متصل به ترازو انتقال می یابد و تنها کاری که مشتری باید انجام دهد کشیدن کارت و زدن رمز عبور آن برای کسر مبل از حساب بانکی می باشد و به این دلیل که دیگر نیازی به وارد کردن مبلغ به صورت دستی نیست اشتباهی در تعداد صفرها و حساب و کتاب رخ نمی دهد.

همچنین طراحی این ترازو به گونه ای است که امکان ارتباط با دستگاه های دیگر مثل پوز بانکی ، فیش پرینتر ، بارکدخوان فراهم شده است که حتی قابلیت نصب ویندوز و برنامه های مورد نیاز فروشگاه را داراست.

همین امر باعث افزایش استفاده روزافزون ترازو پوزاسکیل درفروشگاه ها شده که تاثیر به سزایی بر سرعت و سهولت کار گذاشته است و شاید در نگاه اول کمی پرهزینه به نظر برسد اما به این دلیل که شما به جای خرید چندین دستگاه یک سیستم حسابداری به صورت یکجا را خریداری می نمایید نه تنها گران نیست بلکه بسیار مقرون به صرفه نیز هست که با توجه به طراحی شکیل فضای کمی را نیز اشغال می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خدمات

در صورت بروز هرگونه مشکل و سوالات مربوط به نکات فنی با کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط باشید .

مدیر خدمات

کارشناس خدمات 1

کارشناس خدمات 2

پنل کاربری

  • خرید ها و پیگیری ها
  • اعلان های فروشگاه
  • و پشتیبانی از طریق تیکت
    در صورتی که نام کاربری و رمز خود را دریافت نکرده اید با ما تماس بگیرید.

مشاوره و خرید

جهت استعلام قیمت، اطلاع از موجودی، و یا در صورتی که در روند انتخاب کالا دچار ابهام شده اید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در انتخاب و خرید راهنمایی کنند.

Call Now Button