خدمات 24 ماه ضمانت شامل 


رفع کلیه عیوب سخت افزاری و نرم افزاری احتمالی کالا از طریق :
  
1. پشتیبانی تلفنی و اینترنتی از طریق مراکز خدمات سراسر کشور 

2. ارسال کارشناس فنی به محل مشتری (در صورت تشخیص مدیران مراکز خدمات)جهت رفع عیب

3. رفع عیوب ، تعمیر یا تعویض قطعات دستگاه (توسط دفتر مرکزی)

4. خدمات نرم افزاری ( به غیر از آموزش) در طول مدت گارانتی و رفع عیوب نرم افزاری به صورت رایگان طبق شرایط ضمانتنامه و پس از آن استفاده از قرارداد پشتیبانی نرم افزار به صورت یک‌ساله


حمل، نصب، آموزش

1. کلیه صندوق های مکانیزه فروشگاهی و ترازوها و نرم افزار تحت گارانتی تکین سرویس در سراسر کشور مشمول خدمات آموزش کاربری (90 دقیقه) رایگان می باشند و عوامل فروش ملزم به ارائه این خدمات حداکثر ظرف 48 ساعت پس از تاریخ صدور فاکتور فروش می‌باشند.

2-هزینه نصب و راه اندازی و ایاب ذهاب و حمل و نقل دستگاهها به عهده مشتری می‌باشد. و همچنین هزینه آموزش پس از آموزش اولیه رایگان طبق تعرفه شرکت از مشتری دریافت می‌شود. 

    هزینه آموزش تلفنی و اینترنتی به مدت یک ماه از تاریخ نصب رایگان می‌باشد.



شرایط استفاده از ضمانت‌نامه


 در هنگام خرید و تحویل کالا خریدار می‌بایست از سلامت کالا اطمینان حاصل نماید و سریالهای درج شده روی کالا و گارانتی را چک نموده تا همخوانی داشته باشند.

 کارت ضمانتنامه باید در هنگام خرید توسط فروشنده تکمیل ، امضا و مهر شده باشد.

 ارائه کارت ضمانتنامه همراه با دستگاه معیوب جهت استفاده از گارانتی الزامی است در غیر اینصورت دستگاه از گارانتی خارج می‌شود .

 این ضمانتنامه فقط شامل دستگاه اصلی که در این کارت قید گردیده میباشد و لوازم و وسایل جانبی را شامل نمی‌شود.

 جهت استفاده از خدمات اینترنتی رایگان خریدار می‌بایست بستر اینترنت در فروشگاه را آماده کند و در صورت نداشتن شامل هزینه های مربوطه می‌شود.

 در طی مدت ضمانت هزینه ایاب و ذهاب یا حمل دستگاه معیوب به عهده خریدار می‌باشد.

 در حفظ این کارت دقت فرمایید زیرا کارت المثنی صادر نمی‌شود .

 دریافت دستگاه به منزله پذیرش گارانتی آن نبوده و چنانچه بعد از تست دستگاه توسط کارشناسان فنی دستگاه خارج از شرایط ضمانت تشخیص داده شود هزینه تعمییر از مشتری دریافت می‌گردد.

مدت گارانتی مطابق با مقدار درج شده در برگه گارانتی می‌باشد.


شرایط خارج شدن کالا از ضمانت 14 ماه


  صدمات و ضایعات ناشی از ضربه (شکستگی بدنه )، سقوط، حمل و نقل ، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی و مایعات و سایر مواد بر روی کلیه قسمتهای ترازو و صندوق و واردشدن هرگونه جسم خارجی به دستگاه ، آتش یا حرارت زیاد، گردو غبار شدید، نوسانات برق ولتاژ تحریک نامناسب ، رعد و برق و حوادث طبیعی و استفاده از دستگاه در محیط های نامناسب (محیط مرطوب اسیدی افتاب شدید گردو غبار ) شامل گارانتی نمیباشد واردشدن هرگونه جسم خارجی به دستگاه خساراتی که در اثر فرسودگی و از کار افتادگی در اثر مصرف بیش از حد معمول ایجاد شوند.

   هرگونه دخل و تصرف بر روی ضمانتنامه مخدوش شدن یا جدا شدن هولوگرام ، پلاک ، برچسب گارانتی و علائم شناسایی دستگاه (شماره سریال دستگاه ، سریال گارانتی، یا سایر علائم مندرج بر روی دستگاه یا کارت گارانتی) و عدم تطابق آنها به گونه ای که مانع شناسنایی دستگاه تحت ضمانت یا موجب شک در اصالت آن باشد. 

 استفاده غلط از دستگاه و عدم اطلاع از کارایی یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به دستورالعملهای مربوطه و کلیه موارد استفاده ونگهداری ناصحیح از دستگاه‌ها

 صدمات و خرابی های ناشی از اتصال غلط یا ارتباط دستگاه با سایر دستگاهها تجهیزات و لوازم جانبی غیر سازگار یا معیوب و استفاده از لوازم جانبی غیر اصلی و صدمات ناشی از نصب یا به روز رسانی هر نوع برنامه یا firmware و ویروس گرفتن سیستم عامل

 باز شدن دستگاه و پلمپ و دستکاری توسط افرادی غیر از کارشناسان مرکز خدمات.

  مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان بر عهده مشتری خواهد بود پاک شدن و از بین رفتن اطلاعات آن شامل گارانتی نمیباشد و مراکز خدمات تکین سرویس هیچ گونه مسئولیتی در قبال حفاظت و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و نرم افزارهای موجود برروی دستگاه ندارد.

 خرابی لودسل ناشی از بارگذاری بیش از حد مجاز ظرفیت یا وارد آمدن ضربه بر روی کفه دستگاه.

 خرابی اقلام مصرفی دستگاه مانند هد پرینتر و کاتر باطری آداپتور بدنه صفحه نمایش تاچ شامل گارانتی نمی باشد.


@ تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت تکین الکترونیک آرکا می باشد